@Shelly: gefeliciteerd met je mooie echo! @Es: gefeliciteerd met je 12 weken en mijlpaal! Ik doe met je mee... vandaag ook 12 weken, jippie!!! @Mama: jeetje zeg, dat is niet fijn! Gaat het nu weer beter met hem? Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Hoop dat je er ondanks je brakheid toch van kunt genieten.
zo dat is een tijdje geleden. Ik ben vandaag ook 12 weken en heb vanmiddag om 17:15 een echo ben zo benieuwd! Gisteren was ik jarig en heb ik een videocamera gekregen om straks de kleine spruit mee te filmen in juli. voor de rest nog niet aangekomen en nog geen bolle buik. Dit is ook mijn eerste dus voel niets. af en toe nu wat steken, maar de kwaaltjes zijn redelijk weg. Ik ben weer veel actiever geworden. mijn man wordt er af en toe gek van.
@Sam, wat gaaf dat je dat kon horen/voelen zeg! Super! @Hansje, nog gefeliciteerd met je verjaardag en je 12 weken. Succes met de echo vanmiddag, leuk! @Mamasan, gefeliciteerd met je verjaardag! Minder van je zoontje zeg.. Hoop dat het nu beter gaat met 'm. Waar ik aan zat te denken; hoe is het met de buuf/het cadeau afgelopen?? @Es, gefeliciteerd met deze mijlpaal! Top!
Hansje nog van harte gefeliciteerd en succes met de echo! De rest die vandaag een echo heeft ook heel veel succes! Wij mogen pas 20 febr weer voor een echo !!
ik heb heel even snel teruggekeken, maar wat een sneeuwfoto's. ik ben hier geloof ik de enige die niet in de sneeuw zit. hier regen en 5 graden. Dit weekend was er wel sneeuw in Parijs maar dat was weer snel verdwenen. nu alleen maar vies en nat. donderdag gaan we naar Nederland toch nog een witte kerst beleven
mamasan gefeliciteerd met je verjaardag ..hoop dat je ondanks je niet lekker bent toch een leuke dag mag hebben..
@Shelley fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Lief het dat hartje... Nog maar 4 weken joh! Dat vliegt vast voorbij. @Angel, leuk weer van je te horen. Ga straks even jouw echo bewonderen. @Hansje, geen sneeuw? Zit nu in Fontainebleau (onder Parijs) en hier wel veel sneeuw! @schoonouders; hier heel veel geluk gehad. Mijn ouders en schoonouders lijken heel veel op elkaar. Zelfde denkwijzes, zelfde manier van opvoeden. Verder doen ze alles voor ons. Totaal geen klagen dus. Update verhuizing: Ik zit nu bij mijn schoonouders. Stef is met schoonpapa in het nieuwe huis. Alles is net uit de vrachtwagen. De vrachtwagen zit echter vast! Hij zit met de neus in de modder en sneeuw en ze krijgen hem er niet uit! Hij blokkeert ook lekker de hele straat, dus da's een goede eerste indruk Verder passen de helft van onze kasten niet, met die Franse Plafonds en leuke hoekjes in de kamers Stef heeft zelfs 2 kasten aan de verhuisman gegeven, hij vond ze zo mooi en we kunnen moeilijk alles opslaan wat niet past. Dus die man ook blij... Nu zijn vrachtwagen nog uitgraven Verder ga ik morgenochtend met de meiden naar ons nieuwe huis. Dozen uitpakken en poetsen ben ik bang Stef gaat dan terug naar ons oude huis om dat schoon te maken en netjes op te leveren. Nou meiden, hopelijk tot snel weer! Liefs Elea
Tis erg lekker en gezellig als je vriend 3 weken vrij is, maar elke dag hebben we wel wat te doen, haha.. We kunnen allebei niet stil zitten dus elke keer is het: dat kunnen we wel gaan doen, oh en dat ook.. Vandaag weer de schuur aan het opruimen.. En we hebben een nieuw tv meubel besteld dus het oude tv meubel moest ff uitgezocht worden enz zodat ie straks gelijk weg kan.. vanmiddag ff langs me schoonouders, ff bakkie doen, schoonmoeders voelt zich niet zo best..
Hi lieve dames, Eindelijk weer eens een berichtje van mij! Mamasan gefeli met je verjaardag en Elea, succes met de verhuizing! Verder nog dingen die ik moet weten? Kan helaas niet alles teruglezen.. Morgen heb ik eindelijk de echo! Gisteren al intake, maar ja, dan gebeurt er niet zo veel he? De zenuwen beginnen toe te slaan!! Satori
Mamasan gefeli met je verjaardag! Ik ben morgen jarig, dus heb nu een cheesecake in de oven. Vond m alleen wat dun, dus ik hoop dat het gaat lukken... Ik begon me gisteren toch zorgen te maken. nu een week zonder kwaaltjes en gedoetjes en opeens vond ik dat niet zo leuk meer. En toen, holadijee, daar is de misselijkheid weer! Ben alweer aan de cola... Mijn schoonmoeder is echt een draak, maar we hebben ook al 3 jaar geen contact meer met haar. Met schoonvader is misgegaan na de geboorte van Ymke. Boeit me niet zo hoor, het zijn echt vreselijke tokkies. Zij kunnen het ook niet hebben dat we niet meegaan in hun ellende van schuldsanering enzo. Vraag me nog steeds af hoe het kan dat mijn man zo anders is...
Hoi meiden! Mamasan: gefeli met je verjaardag! Leuke dag gewenst!! Guppie: jij morgen een fijne verjaardag (mocht ik vergeten je te feliciteren . Es Ditjuh en Hansje: Gefeli met jullie mijlpaal! Ik volg jullie over 2 daagjes, heerlijk. Ik kan soms zo emo worden dat het dan eindelijk goed blijft gaan bij mij . Je verwacht gewoon weer een drama.. Angel: wat een mooie echo zeg! Wow! Vandaag ben ik met broertje op de slee naar een vriendin gegaan. Haar kleine Luna was jarig vrijdag dus even een kadootje afgegeven. Storm is even oud als Mike, dus dat was wel weer leuk. Mike kijkt alleen de kat uit de boom en ik had zijn knuff meegenomen als veilige haven en dat was maar goed ook. Echt schattig, Storm probeerde Mike allemaal uit de tent te lokken en snoepjes geven enzo . Zometeen schoon-mama en -zusje hier en dan komt mijn pa Mike ophalen dus gaat weer een drukke middag worden hier. Ik dweil morgen wel haha heeft nu geen zin.. Oja, ik had gesolliciteerd voor Bart omdat ie echt rotwerk heeft (zijn vorige (goede) werkgever ging failliet). Hij is morgen al uitgenodigd, echt een leuke baan ook nog. Oh ik duim zo voor hem, zijn ongelukkigheid straalt gewoon van hem af, is echt zielig... Dikke kus en fijne dag allemaal!
Bedankt voor de felicitaties meiden! eerste bezoek is net weg, dus ff rust voor de volgende komen. Vriendinnetje die een paar deuren verderop woont kwam naar buiten gerend toen ze me naar de ah zag lopen met een fles alcoholvrije bubbels zo lief! En we zijn saampies zwanger, zij is nu 9 weken en eind juli uitgerekend....leuk,leuk,leuk Nou de rust was van korte duur, de volgende staan er... Ik kom later ff reageren.