Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag intake gehad bij de vk. Die mijlpaal leggen we weer vast :).

6 januari mogen we weer een echo gaan maken, had stiekem gehoopt dat het dit jaar nog ging lukken, maar alles zat vol. Nu aftellen....dan ben ik inmiddels 12 weken en ons kleintje alweer een heel stuk gegroeid t.o.v. de eerste echo bij 7 weken.

Verder weinig eetlust bij het avondeten en moeeeeee.

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    @Guppie: alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Is de cheesecake nog gelukt?

@Sue: wat goed zeg dat je vent op gesprek mag komen! Ga zeker voor jullie duimen.

@Mamasan: geniet nog lekker van de verjaardagsvisitie en wat leuk dat jouw vriendinnetje ook zwanger is!

@Hier: heb net even een buikfoto gemaakt. Vandaag precies 12 weken en vind mijn buikje al wel groot hoor...
    Bekijk bijlage 38562

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd voor diegenen welke de mijlpaal van 12 weken hebben bereikt! :D

@ mamasan: vervelend van je zoontje..... hoop dat ie zich nu wat beter voelt! en gefeliciteerd met je verjaardag!!

@ hier: VAKANTIE!!!!!!!!!!! heerlijk en morgen 1e echo :D

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    mooi buikje al!

ik zal zo ff kijken of ik de foto ook van de camera af kan halen, laptop werkt alleen niet helemaal mee..... :(

5. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    hmmzzz rustig hier, iedereen is aant eten....
    Eet smakelijk :D

net ff de aardappelen, hamburgers, spinazi en eitjes op gezet!

eten weer laat vanavond....

6. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Mamasan gefeliciteerd met jouw verjaardag

es, dithje en hansje 12 weken!!! Wat goedddd gefeli

Schoonouders? Die van mij zijn geweldig :) Ik heb vroeger ooit een schoonmoeder gehad en die kon het niet hebben dat ik haar zoon weg pikte... die ging elke keer huilen... vreselijk! maar nee deze ouders zijn echt leuk! :) En we gaan bevallen op de verjaardag van mijn schoonvader hahaha

Joh Elea wat sneu van die kasten, maar wel fijn dat je het aan iemand hebt kunnen geven die ze graag wilde hebben! Ik mis nog steeds de info over waar je naar toe bent verhuisd! Succes met de rest van de verhuizing!!!

Satori succes en veel plezier bij de eerste echo!!

Guppie ik heb ook geen kwaaltjes! Mijn dok zei dat er niets mis mee is.. je bent dan gewoon 1 van de gelukkige.. dus volgende keer hoef jij je geen zorgen te maken

Suekes ik hoop dat Bart de baan krijgt.

Dithje mooi buikje!

Veel plezier bij de echo morgen Einneh

hier gaat alles goed. Heb een beetje last van mijn keel en nu mag ik van mijn man niet mijn pyama en bed uitkomen hahahahaha... die is nu ook thuis, echt leuk om samen weer zoveel tijd te spenderen :)

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Beterschap Shelly! maar aan de andere kant....... :p wel lekker dat je mag blijven liggen!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gezellig Shelly ;) !!
    Ooh wou dat wij dat eens konden :) !! Maar helaas...
    Neej met Jildou had ik ook geen kwaaltjes op moe-heid na dan.

Hier vanmiddag geshopt. Jildou even bij opa en oma gebracht, vindt ze vast leuker dan shoppen en dat was ook het geval ;) ..
    Man wat is dit irritant. Ik kan mn broeken nog wel gewoon aan, maar m'n truien niet, maar de positiekleding is meteen zo soepjurkig ;) .. Dus ik heb 1 lange trui gekocht... En ook nog eens niet in de aanbieding.. WHAHA!!

9. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Thanks Einneh! Hoe is jouw dag tot nu toe?

Haha ja Sam! Die van mij blijft bij me tot april! Daarna hopen we dat ie weer een baan heeft, maar we hebben besloten dat ie eerst even een time out neemt en geniet van de vrije tijd.

Dus jij had ook geen kwaaltjes? Interessant! :) En ook al was die trui niet in de aanbieding, je mag jezelf toch wel eens verwennen ;)

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    vandaag er moe en bleek volgens mijn vriendin (weet wel dat ik zwanger ben) maar verder gaat het wel. Trok vanmorgen een broek aan welke ik dacht nog wel aan te kunnen hebben maar daar past de knoop niet meer van dicht ;) en mijn andere broek zit in de was..... dus iets langere trui aan getrokken en knoop los..... :D

je moet toch wat..... ;)

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh ja hoor :D Zit er ook niet mee :D !! Ben allang blij dat ik tenminste nog iets heb ;) !!
    Heerlijk tot april vrij :D .. Ik heb 1 keer mijn man 5 maanden thuis gehad, omdat hij in de ww zat, moet zeggen dat het heel gezellig was, maar hoop echt dat we nu de crisis overleven, al zitten we nu ook weer in spanning af te wachten...

12. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    hahaha ja dat doe ik ook hoor, de knoop los... en dan maar met een riem de boel omhoog houden hahahaha.

Oh joh! Sam maar waarom zit je nu weer in de spanning?

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Er moeten 90 man uit bij zijn bouwbedrijf. Daarvan 60 met vast contract. Daarbij wonen wij in het noorden en zijn werk is vooral rond Bussum. Dus niet naast de deur. Hij heeft wel een vast contract, maar goed, het is afwachten. Er is kans dat ze blijven, maar als er alleen werk is in bijvoorbeeld rotterdam, dan zal hij ook thuis komen te zitten .. Maar 5 januari hebben ze eerst nog een bijeenkomst over het sociaal plan dus hij heeft iig na de vakantie nog even werk ;) !! Afwachten .. meer kunnen we niet doen...

14. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    ja jeetje dat is inderdaad erg spannend! Irritant die crisis zeg... soms denk ik ook dat het gewoon een excuus is voor vele bedrijven om stiekem ineens allerlei mensen te "mogen" ontslaan onder het mom van 'Crisis'...

Ik zal voor jullie duimen! Komt vast wel goed.

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo laat de kerst maar komen, wij zijn er klaar voor, alles is gekocht en geregeld!! :D

Morgen ga ik een dagje naar mijn vader, mijn oude kamer opruimen en schoonmaken en klaarmaken voor mijn zusje :)
    Mijn vent heeft morgen kerstborrel op de zaak dus die komt vast als een balletje thuis :p

Vanavond op visite bij vrienden, ff bakkie doen gezellig! Vanmiddag op visite geweest bij schoonouders en zaten ook andere familie leden en toen ik binnen kwam gelijk een tante: Owww Es je krijgt al echt een zwangerschaps buikkie hoor!! :D

16. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    aww wat leuk om dat te horen zeg.. ik krijg hopelijk ook snel een buikje.. nu merkt nog niemand het! Mijn man is me nu echt constant aan het voeren! Vraagt om het uur of ik wat wil eten.

17. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Ook hier weinig/geen kwaaltjes, alleen moe. Bij de 1ste extreem moe (ijzer laag) en 's avonds misselijk. Bij de 2de iedere ochtend overgeven en moe, net als nu. Nu dus eigenlijk niets, nou ja, mijn humeur is vaak om op te schieten.
    Broeken beginnen minder lekker te zitten. Binnenkort maar doos van zolder halen om te kijken wat ik nog heb aan poskleding (in ieder geval korte broeken, haha!).

18. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    ik heb al vaker gelezen dat mensen echt een humeur om te schieten hebben... ik merk echt niet veel verandering, ik geloof echt dat mijn hormonen al die jaren al niet normaal waren ;) :p

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mijn buikje van vandaag :D !!

20. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009