Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI dank je :D :D !!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Voor foto's van onze honden in de sneeuw en nog 1 van Jildou zie hier ;)

3. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    hahahaha wat een plezier in de sneeuw... je honden lijken ineens wel gevaarlijk als ze zo de tanden laten zien :D hehe. Ik kan niet wachten om onze kat weer terug te zien. Die woont bij mijn ouders.

En die kleine Jildou zoooo schattig.

Nou ik ga even van het net af... ik moet straks nog een tas in elkaar naaien voor een van de dochters van mijn vriendin...

Fijne avond.
    xo

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
  5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hai lady's

kom ff melden dat we weer een goeie echo hebben gehad, de nekplooi meting was gelukkig in 1x goed (bij dylan zijn we 3x meoten terug komen niet dat dat erg was hoor :p) alleen het termijn was nu 11+2 volgens de meting maar ja beetje dom want ze heeft maar 1 meting gedaan en normaal doen ze er 2 maar het was een leerling die de echo deed vandaar ;) .

bijdeze nog ff een fototje

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedeavond iedereen!

Mamasan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag!

Hansje, gefeliciteerd!

JSJ, ook 10weken vandaag ;)! Gefeliciteerd! Hier ook 6 jan een echo, maar ik mag 24dec ook eens voor een echo ;)!

Aan iedereen met een goede echo, gefeliciteerd!

Sam en petatje, mooie buikjes al...hier zal ik ook eens een fotot moeten trekken...gaat zo snel vooruit...

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Kikkert, kijk er al naar uit om ook zo een klein mensje te zien bij 12weken...;) Is nu echt al een heel klein mensje!

8. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ sam: duim voor je mannetje werk blijft houden!!
    Leuke foto's van de honden in de sneeuw! die hetbben er echt plezier in. Maar die van Jildou is het leukst :p

Mooie buikjes voorbij zien komen!!

dit is de mijne (gisteravond)

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    mooie foto Kikkert!

10. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Voor degene die jarig zijn:D

Gefeliciteerd!!

Zieken: beterschap

ZO ik heb ook een buikfoto:D
    Nu ga ik zo na bed, moet me broer vannacht wegbrengen naar schiphol:p

11. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi meiden!

Mooie buikjes hoor!
    Ik maak er donderdag 1 dan ben ik 12 weken. Mijn buik is eigenlijk al vanaf het begin even dik/bol/opgezet dus ik zie niet veel verschil, miss had ik toch maar een paar keer fotootjes moeten maken.. Haha, nou ja, daar kon ik me toen echt nog niet naar zetten.
    Ik begin nu ein-de-lijk eens te genieten en te gniffelen in mijzelf dat ik zo happy ben :).
    Morgen de 12 weken echo, superleuk, vindt het echt spannend al weet ik dat de beeb het goed maakt!

Vanaaf lekker broodje kebab op met schoonzusje :) was gezellig! En mijn schoonmama en papa boden aan om evt de zaal te betalen voor het huwelijk, ze wilden het nog beter en mooier maken dan dat we in hun centrum zouden feesten maar gewoon voor het echie met catering erbij. Wow daar moet ik even over nadenken vanwege dat ik niet aan hun geld wil komen zegmaar..

Kijk dat bedoel ik, ze zijn zoooo lief en goed aan de andere kant. Ik begin weker te worden, haha, hoe moet je zulke lieve mensen duidelijk maken dat het dan wel schoner moet zijn en een oplossing voor die grote hond als ze oppassen (vooral terwijl ze ons er juist mee willen helpen)... Pff echt lastig, maargoed, komt tijd komt raad, ze kennen mij als een doodeerlijke recht-door-zee right in your face mens, dus, hihi.

Petatje, wij hebben ook 2 gescheiden families, 8 opa's en oma's haha! Lekker druk met kerst zal ik maar zeggen. We hebben al een paar testrondjes gehad met alle bovengenoemden bij elkaar en het gaat best goed haha!

Kikkert, wat een prachtige echo! Gefeli!!!

Zo dat was weer een hele lijst!

Dankjewel voor het duimen voor Bart, wordt een goeie dag morgen, ik voel het gewoon!

xxx Sue

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mooie buikjes ook dames :D :D !!! Begint het al te zien he :D :D Leukleukleuk :D !!
    Dank jullie wel!! Haha onze honden gevaarlijk?? Die grote is de goedzak zelf. Zaterdag lag hij naast ons tafeltje, toen we een broodje aten in de stad, liep er iemand langs en haar tas stootte perongeluk tegen hem aan. Hij kijkt eens op van huh? en gaat weer verder met liggen :p En Kyra is nog maar 6 maanden, een bek heeft ze wel, maar een held op sokken :D !!

13. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Wow wat een mooie buikjes al meiden!
    Ikzelf heb ook een klein buikje.
    En ik zag ook een mooie echo voorbij komen!

Afgelopen zaterdag het hartje horen kloppen! :D
    Ik moest gelijk huilen en toen kon ze het niet meer vinden..:p

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen dames,

@Sam, Petatje, Einnuh, Mama chan: mooie buikjes! Leuk hoor al die foto's kijken.

@Kikkert: mooie echo! En wat fijn dat de nekplooimeting goed is gegaan.

@Sam: hoop dat je man werk blijft houden! Wel spannende tijd...

@Sue: geniet van de 12 weken echo! En WOW wat een ontzettend lief aanbod van je schoonouders.

Hmmm, vandaag en morgen nog werken en dan heerlijk vakantie! Ben er zo aan toe;). Gelukkig nog wel 2 redelijk drukke dagen at work, dan gaat de tijd wat sneller:D.

Fijne dag allemaal!

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

Hoest met jullie? ik ben zenuwachtig....... nog een half uurtje en dan vertrekken we naar de gyn...... ;)

Weet niet wat ik moet en kan verwachten dus dat is best wel spannend! Hoop maar dat alles goed is en het hartje klopt! :)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend Einneh!! En de andere dames die vandaag voor een echo gaan!!
    Ben een beetje hyper: Gisteravond kreeg ik smsje van buddy, dat ze is bevallen met 34w5 d van dochtertje. Ze moest al vanaf 22,5 w rust nemen en vanaf 25.5 w aan de weeënremmers geweest en veel aan het rommelen. Dus gelukkig bijna de 35 weken volgehouden. De eerste is ook met 34w,1 d gekomen dus de kans dat deze kleine ook vroeg zou komen was duidelijk aanwezig!!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Rianne gefeliciteerd met het horen van het hartje!! Wat mag jij snel alweer naar de vk?

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd!! :D spannende tijd gehad dus!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja elke woensdag deden we iig een dansje, maar helaas vandaag niet meer ;) Gelukkig doet ze het heel goed en hoeft ze niet aan de beademing, dat moest de eerste wel!! En mooi gewicht dus hopelijk mag ze snel mee naar huis, als ze zelf dr voedingen drinkt en temp vast kan houden zal ze wel snel thuis zijn.

20. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Wij gaan...... update volgt (ik hoop met foto) :D

Deel Deze Pagina