@Sam, aaaaah wat schattig!!! Ikke willuh ook ikke willuh ook zo'n kleine lieve smurf @Shelly, vervelend dat je je nog steeds zo beroerd voelt joh Hopelijk komen de kilo's er weer snel bij @Eline, welkom terug! Was het leuk?
Jildou is bijna 15 maanden. en eigenlijk altijd vrolijk! Maar kan ook echt een boef zijn .. Als iets haar niet zint, laat ze het ook merken !! Ze is wel een actief kindje zeg maar HAHA.. van wie heeft ze dat?? Ja op haar uiterlijk na, lijkt ze toch sprekend om moeders !!
hahahaha Nou ik was ook wel schattig vroeger (mag ik dat zeggen van mezelf ) hahaha Bekijk bijlage 38864
Bedankt Nancy! Ok lieve mensen ik ga weer offline. Even met mijn man films kijken Fijne dag allemaal! XXX
aww Nancy!! Wat schattig!!! Nou dan krijg je vast en zeker ook zo'n schattig kindje Okkk ik ga offlineXXX
Ja ik zat even te neuzen in mijn (baby)foto's en toen kwam ik ze weer tegen hihi en deze dan, kom niet meer bij hier whaha Bekijk bijlage 38868
O ja ik heb mijn baby laten 'morphen' met foto van vriendje en mij (zie topic in de zwangerschap)en toen kwam er dit uit: Bekijk bijlage 38875 Echt zo grappig dit
Wat super foto's Nancy !! Ik ben blij Lees net verhaal van vriendin. Haar zoontje (net 3) had een kwaadaardige tumor op de lever. Hij heeft 4 chemo's gehad en nu gister geopereerd. Godzijdank is het goed gegaan. Nu straks nog 2 chemo's en dan kunnen ze hopelijk feestvieren!
@Sam, Heh bah wat een rotverhaal weer... Hopelijk gaat het nu beter met ze, zoiets gun je niemand Daarom; als ik een hersenloos iemand kanker hoor zeggen, sla ik volledig op tilt, echt waar :x We gaan de box halen, tot later!
Ja echt heel erg. Arme stakker!! Maar hij doet ht zo knap!! Hij is zelfs nog niet eens kaal na 4 chemo's terwijl dat wel verwacht werd door de oncoloog !!
Hoi meiden! Nancy, thanks ja he? Nu kan het echt beginnen voor mij hoor! En wat een leuke foto's van vroegâh . En dan wordt het een mooi kindje zeg! Waar heb je dat gedaan? Sam, wat leuk dat filmpje! Haha op een gegeven moment waren de knopjes van de dvdspeler ook wel heeel interessant . hihi! Gesprek Bart, is heel goed gegaan, hij hoort ws pas volgend jaar wat want ze zijn veel dicht komende dagen. Ze waren heel enthousiast en hij past vooral goed in het kleine team wat eigenlijk belangrijker was dan de kwalificaties. Maar zelfs die sluiten erg goed aan dusssss spannend ik hoop het zo voor hem! ENNNNNNN.. ze vroegen of er nog dingen te melden waren of spannende dingen te gebeuren stonden met kerst of iets dergelijks en toen heeft hij verteld dat hij papa wordt in juli en dat we gaan trouwen hahaha. Voor mij het bewijs dat ie er eindelijk ook in durft te gaan geloven ! Dank voor alle andere reacties, haha ik ga zeker lekker zitten shinen deze kerst haha! Dikke kus en fijne avond, ga de shrek marathon kijken haha. xxx Sue
@suekes volgens mij krijg jij een jongen dat zegt mijn gevoel jah sorry ben erg inpulsief hihihi ik zag jou echo en dacht ja volgens mij een jongen (ik lees foto's van mensen vandaar mijn gevoel erbij ) en uhmmmm ben niet jomanda hoor hihihihi
meiden sorry dat ik verder niks lees maar heb er gewoon heel eerlijk gezegt geen zin in sorry.....ben gewoon heel erg moe van de 3vroege diensten achter elkaar maar heb er nu 4 vrij (heb ik ook ff nodig moet even bijtanken). had nooit gedacht dat zwanger zijn en nog een kindje hebben rond rennen zo pittig kon zijn
@Suekes, moet je dit topic maar eens kijken, zo grappig! -> http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/180240-post-hier-jouw-morphed-baby-foto.html Wat goed dat Bart zijn gesprek zo soepel ging joh! En leuk he als die papa's lekker te koop lopen met hun trots @Shyness, hier ook geen peter en meter, is denk ik iets meer Belgs (of zit ik er nou helemaal naast ) @Sam, wat een dapper ventje dan zeg! Maar ook wat een verdriet, soms is alles zo oneerlijk... @Kikkert, hey wat gaaf! Geloof ik echt in joh! Wat 'lees' je uit mijn echo? Bekijk bijlage 38895
Als jullie toch bezig zijn, wat denk je dat ik krijg?? Iedereen zegt hier een meisje, behalve ik.. ik zeg een jongen, ik voel me ook echt een jongens mama, geen idee waarom haha Oww wat een heerlijke dag heb ik gehad.. lekker een dagje bij mijn familie geweest. De hond blijft 3 nachtjes bij mijn vader logeren zodat ik en mijn mannetje wat leuks kunnen gaan doen met kerst. Ik ben vanavond heerlijk in bad geweest bij mijn vader, want helaas hebben wij thuis geen bad.. dat mis ik soms wel hoor.. vandaar er nu even gebruik van gemaakt bij mijn papa thuis.. werkt ook goed tegen de bandenpijn moet ik zeggen..