Juli 2010 Mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by mamadelief3, Oct 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    :D hihihihi

2. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    sue strerkte meid. de agenten draaien t altijd zo dat hun de schuld niet krijgen en daarnaast worden ze ook nog eens beschermt:x eikels zijn t!! kan daar echt boosd om worden, wij hebben zelf ook een keer bonje met ze gehad nadat ons huis in de fik was gestoken.

marj gefeli met je echo meid. mag je nu voor altijd naar de vlos toe??

hier: net wakker:) lekker ff 2 uurtjes getukt toen nikita ook plat ging. zo lekker als je ff kan bijtanken als je zo slechte nacht hebt gehad.
    iemand vroeg nog of ik wist waar t door kon komen.... ik denk zelf door haar kiezen en tanden. er komen er nu 6 tegelijk door en is er 1 door dan komt meteen een andere er aan. ik geef haar niet graag paracetamol als ik merk dat t met gewoon goed leggen gaat. alleen vannacht was t wel extreem hoor:)

ga nu mijn meissie uit bed plukken en ff wat te drinken geven

tot later weer lieverds

3. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Sue my God, wat lees ik nu! Wat erg zeg...
    Is dat recent gebeurd? Heb dat helemaal gemist dan...
    En kunnen ze die rechtzaak niet even verzetten voor jullie huwelijksreis?

Hihi ik ben ook gek op cakebeslag. Zorg dan wel (nu even) dat er geen rauwe eieren inzitten.
    Ik kon mijn cheesecake ook niet voorproeven omdat er rauwe eieren inzaten en achteraf was ie dus ook niet helemaal super lekker.

Ik zit met smart op mn mannetje te wachten. Hij neemt tot eind januari vakantie en dat gun ik hem zo ontzettend. Hij heeft het afgelopen jaar echt onmenselijk veel uren gemaakt, dus volgens mij stort hij nu helemaal in hahahaha!
    Vind het ook heerlijk voor onze dochter dat ze even een paar dagen van onze onverdeelde aandacht kan genieten!

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    Vanmiddag nog ff de laatste boodschappen gehaald, wat een chaos hier int dorp.....
    De sla en het rode fruit was bij de aldi al nagenoeg op en het was aansluiten daar dus maar naar de Poeisz geweest hiervoor.... wat een drukte en glad :$
    Nou ja ik heb alles!
    Gaat strax aan het pré kerstmaal: gebakken aardappeltjes met sla en een hamburger :D

zal ff terug lezen!

5. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    Hier vandaag ook loonstroken binnen, zien er beide erg goed uit!! :D ik heb alleen geen 13e maand maar een eindejaarsuitkering! kunnen we mooi gebruiken voor de kinderkamer :D

@ Suekes: jeetje dat valt wel erg zwaar..... **KNUFF**

@ Echo's: gefeliciteerd!! :D

@ Es: lekker cake: krijgen wij ook een stukje?? :p

6. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi meiden!
    Thanks voor het meevoelen :). Ik zal nog even kort uit de doeken doen hoe en wat.

Wij gaan terug naar huis. Kampmeiden spreken mij aan en beginnen te duwen. Mijn stiefvader neemt het voor me op en vriend en zwager stormen ook aan. Een tel later kwam er een bikeragent tussen ons springen (hij reageerde op een oproep over bonje en dacht dat wij dat waren, maar dat was ergens anders) en stort zich zonder nadenken of inschatten bovenop de mannen. Mijn zwager zegt hou op niks aan de hand. De agent zegt koppen dicht ik gebruik mijn wapen. Mijn zwager zegt direct: tandjes tuffen denk (is zijn stop-zin, normaal erg grappig). Vriend doet een stap terug en wordt in de bus geladen zonder boeien of redenen. Zwager wordt meegenomen verhoord en in de boeien geslagen. Mijn stiefvader verzet zich bij arrestatie (omdat de hele situatie ook echt belachelijk was en de agent in kwestie zegt dat stiefvader zijn vinger heeft gebroken en vlucht vervolgens naar het zkh. Blijkt dat ie gewoon tussen zijn eigen handboeien heeft gezeten en zijn eigen vinger heeft geknakt. De sukkel.. En vervolgens wordt het poging tot moord en zouden mijn vriend zwager en stiefvader de agent met de dood hebben bedreigd: ik maak je dood letterlijk. Echt te erg voor woorden. En gewoon omdat die agent zelf anders voor lul staat... Mijn moeder en ik werden niet verhoord, de kampers wel (en die weten wel wat ze moeten zeggen). Wij zijn uit eigen beweging een verklaring gaan afleggen en ik heb geeist deze op papier mee te krijgen maar is nooit bij de advocaat gekomen. De rechercheur zei tegen mij dat alles op beeld stond en dat ik nog te kijken zou staan als ik zou zien wat mijn familie allemaal heeft gedaan. Maar ineens waren er geen beelden meer. Ze hebben 3 dagen op water en brood geleefd en zijn als beesten overhoord (good cop bad cop). Ze zijn door de mangel gehaald in de media omdat het een item was buschauffeurs en conducteurs die mishandeld werden. En stiefvader heeft uiteindelijk 12 dagen vastgezeten en is vrijgesproken en heeft een boete gehad voor de ziekenhuis rekening van die klojo.

Dat was em, nu weten jullie het helemaal. En dan nu dit! Mijn vriend heeft in de verhoren te horen gekregen dat stiefvader en zijn broer hem hadden verlinkt en dat hij de enige was die nog vastzat en de andee hebben dit soort dingen ook te horen gekregen. Mijn vriend is niet gebroken en heeft niet toegegeven wat hij niet deed maar mijn zwager heet helaas toegegeven dat hij tandjes tuffen heeft gezegd. Wat een doodsbedreiging..

Dikke kus fijne kerst en tot morgen weer!

xxx Sue

7. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Marj gefeli meid mooie echo!!!!!!!!

8. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Jemig Sue wat een verhaal!
    En lekker ook van die kampers, pfff...
    Ik zou willen dat ik wat voor je kon doen, maar heb helaas geen verstand van dat soort dingen. Hoop op een goede afloop voor jullie!

Meiden fijne kerst allemaal! Geniet er maar lekker van...

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Suekes, ongelofelijk mijn bloed gaat weer koken, wat een losers zeg! :x:x:x

Hier één van mijn verhalen:

Na het uitgaan liep ik met 2 (mannelijke) vrienden over straat, waren beetje aangeschoten, lachen gieren brullen. 1 van die vrienden gooide uit baldadigheid een blikje in de gracht (ok mag niet, helemaal waar!) komt er ineens aan de overkant een politiewagen aangescheurd en rijden ons zo klem tegen een etalageruit aan :$ We moesten ons legitimeren maar hadden geen van ons wat bij ons. Toen moest die ene vriend mee (lees: schat van een gozer die nog geen vlieg doodslaat). Het waren 2 vrouwen die het woord deden (heel denegerend) en vroegen steeds aan de ene mannelijke agent of ze het wel goed deden! :( :$ Waarop ik zeg: "zijn we hier nou gvd de lul voor een of ander leermoment of stage!!?" Ik moest mijn mond houden bla bla bla. Dus vriend 1 in de auto mee en ik samen met vriend 2 op hoge poten naar het bureau (was vlakbij) waar ik dus niet naar binnen mocht want ik kwam te bedreigend over :$ Dus ik sta buiten, komen die wijven weer naar buiten: "we willen toch graag weten wat u zei en waarom". Dus ik ga volledig door het lint, dat ze de grootste crimineel van Delft eindelijk te pakken hebben (AHUM), dat alles wat je je maar kan bedenken al van met gejat is en ze er nooit ene flikker aan doen, enz enz. Dus ik krijg een tril lippie van kwaadheid, vraagt ze of ik binnen koffie wil want ze vonden het rot dat ik zo emotioneel werd (jaja). Toen zei ik dat ze die koffie maar in d'r dikke hol mocht douwen.. AI ze hadden met zo kunnen pakken maar ze dropen af :(
    Eindstand; vriend 1 kwam 2 uur later half huilend naar buiten en was helemaal gestript tot zijn onderbroek. En dat allemaal voor een blikje bier en niet kunnen legitimeren... Hoe triest kan je het hebben :x:x:x

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Einneh, gekkenwerk he :$ Hoezo crisis :( Maar gelukkig alles in huis nu

@Guppie, lekker hoor meer dan 1 maand vakantie :$ Maar zo te horen heeft hij het zeker verdient zeg! Veel plezier :)

11. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Speciaal voor jullie :D !!!

12. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    mooi gemaakt Sam!!

Ik wens ook iedereen prettige kerstdagen en een heel erg gelukkig 2010!!

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    zo mannetje naar boven gestuurd, gaat het kaartje maken zodat we morgen kunnen vertellen dat we een kleine krijgen :D
    en Einneh lekker op de bank met dekentje over nog even bijkomen. Als het weer het toelaat moet ik vannacht (0.00 uur) op straat kerstliedjes spelen :D

14. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Veel plezier Einneh :D !!

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    dank je dat kan ik wel gebruiken heb nog niet zoveel zin eigenlijk :) (moe.....)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja ik ben vandaag ook al zo moe :( ben ook heel bleek, nou ja, t is niet anders!!! Niet te laat naar bed :D

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Heb net ff een potje zitten janken (en geloof me, dat gebeurt niet vaak!) Moet het ff kwijt hoor...

Ik heb hier al eens gemeldt dat mijn vader paar weken geleden voor 6 weken vertrokken is om te touren met zijn camper. Dat vond ik al moeilijk omdat tja die eerste weken van mijn zwangerschap best wel belangrijke weken zijn en hij hier dus niet 'bij' is... Nu heeft hij deze week te horen gekregen dat hij per 1 januari er vervroegd uit mag (op zijn werk) en nu zei hij aan de telefoon dus dat hij daarom waarschijnlijk ook langer gaat touren. Zijn woorden: 'tja hij heeft toch weinig hier en hij ziet wel wanneer hij terug komt/het zat is'. Waarop ik zeg: O en wij dan?? Nee hij bedoelde het rotweer in NL, tuurlijk... Nu is mijn vader na de dood van mijn moeder een enorme einzelganger geworden maar ik vind dit zo egoistisch eerlijk gezegd. Ik zie namelijk (bijna) niemand van mijn familie meer, mijn moeder vorig jaar overleden, dus ik vind het belangrijk om nu mijn vader om me heen te hebben... Of overdrijf ik nu?? Ben zo teleurgesteld joh... Heb ook echt kortaf opgehangen en potje gejankt bij vriendlief en voorgenomen even niks van me te laten horen (hield hem namelijk op de hoogte van evt babynieuws per mail enzo, echofoto's). Even geen zin in...

BAH BAH baal hier zo van :(:(:( Is het gegrond of zijn het de hormonen?? Vriendlief geeft me gelijk en die is normaal heeeeeeel makkelijk en vredelievend..

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    tja das een hele goeie voor vanavond ;);)

morgen maar uitslapen :p

19. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Snap dat je dit heel moeilijk vindt ja :( !!! Het zal misschien best wat met je hormonen te maken hebben, maar begrijp je heel goed. Het is al erg genoeg dat je moeder dit niet mee maakt en dan moet je het ook nog zonder je vader doen :( Dikke knuffel meis!!!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dat kan jij nu nog ;) Dat kunnen wij dan weer niet :D !! Jildou is 8 uur echt wel wakker :p !! En anders Spike en Kyra wel, krijgen we daar een prachtig kerstgezang van :D !!

Share This Page