@ Nancy: ik zou dit ook heel erg moeilijk vinden..... ik hoop dat je vader je gaat begrijpen en toch sneller terug komt. **KNUFF**
@ Sam: dan wordt je in ieder geval vrolijk wakker wij genieten nog van de weekenden dat we uit kunnen slapen (het kan nu nog!)
Dank jullie wel meiden Ik denk dat ik 'm gewoon even in z'n sop laat gaarkoken, dan weet ie misschien wat ie 'mist'
wil iedereen een hele fijne kerst wensen en een goed en gezond 2010 ... en dat we allemaal een pracht zomer kindje mogen baren
Ja begrijp ik heel goed, soms willen mensen geen slecht nieuws horen. Maar juist met dit soort dingen kan je ze wel helpen. Gelukkig dat jij deze dromen had toch?!
mijn mannetje en de kleine uk wensen ook iedereen een fijne kerst toe (vond em wel leuk ) Bekijk bijlage 39086
Meiden ff geen fut om nu terug te lezen Heb vanmorgen de echo gehad. Gaat goed en ben verder dan verwacht. Was eerst 10 wk 3 dg en nu 11 wk 1dg, maar kon ook 3dg zijn. Heb mijn mannetje telkens gezegt er is iets met je verj zo'n gevoel had ik keer op keer. Ben nu dus uitgerekend op 14 juli op de verj van mijn vriend Bekijk bijlage 39087
idd dat klopt! hij maakt redelijk vaak kaartjes; uitnodigen voor diverse feesten of toegangskaartjes ed