hihi! ik ga nog ff bankhangen en Harry Potter kijken (voor de zoveelste keer ) fijne avond nog en tot morgen!!
lucky gefeliciteerd, lekker zon goeie echo voor de feestdagen. Meiden fijne dagen allemaal he, heb niet veel tijd laatste paar dagen om te forummen, maar lees alles wel zon beetje mee. xxxx
Moarn dames, Nog even snel ingelogd op zp..... was gelukkig niet zo laat thuis vannacht (2 uur) dus nog redelijk kunnen slapen. Ben nu ontzettend zenuwachtig, gaan zo naar mijn schoonouders om te vertellen dat we een kleine krijgen en vanmiddag naar mijn ouders Laat jullie zo snel mogelijk weten hoe ze gereargeerd hebben!! Veel plezier vandaag
Merry X-mas!!! Heb allemaal mooie echo's en mooie kaartjes gezien! Suekes en Nancy, wat een toestanden meiden. Bloedverlies is gelukkig weer ver over. Ik schrok me rot, maar ik weet wat het is en dat het kan gebeuren. Nu ben ik wel errug blij met de angelsound, want ik kan meteen mini checken. Kikkert, auralifters, ja die kunnen heel heftig zijn. 3 jaar geleden kreeg ik een meisje in de praktijk van 13 die al diverse zelfmoordpogingen had gedaan hierdoor. Financieel waren ze helemaal uitgekleed door kwakzalvers toen ze bij mij kwamen. Toen ik hun verhaal hoorde heb ik ook gezegd dat dank je wel voor mij al genoeg is. Ik werd na een paar weken ook aangenaam verrast door een enorme bos bloemen, nou daar doe je het toch voor? Ik ga eens lekker een kerstontbijtje maken. Hele fijne dagen meiden!
Allereerst, FIJNE KERST meiden!! @Einneh, spannend meid! Gezonde spanningen dan want het zooo leeeuk om te vertellen @Mamasan, fijn dat je bloed is weggebleven en leve de Angelsound ja @Hier, Ben echt net pas 15 min uit bed! Schandalig he, maarja zal het wel nodig hebben.. Zit nog steeds erg in over mijn vader, bah ben nog steeds teleurgesteld joh, niet leuk zo met de feestdagen. En dan moet ik indirect ook weer erg aan mijn moeder denken. Er is zoooooveel verandert sinds ze er niet meer is, dat vind ik heel erg confronterend En daarbij is het de eerste kerst weer sinds haar overlijden (zaten de laatste 2x in het buitenland), dus vind het toch een beetje moeilijk allemaal.. Hopelijk is mijn stemming over als de visite komt Maar komt wel goed.. Het regent hier al sinds gisteravond, word het plaatje ook niet mooier op. Maar gelukkig kunnen we de hele dag binnen blijven Meiden, nogmaals fijne kerst en geniet er van!
Merry X-mas!! Wij zijn nog eventjes thuis, maar gaan om kwart over 12 richting mijn schoonouders, en samen met hun even naar mijn vriend zijn oma. vanaf daar gaan we naar mijn zwager en schoonzusje met mijn schoonouders en kado'tjes uitpakken en lekker gourmetten Heb gisteren voor de kerst nog een leuk zwangerschaps tuniekje gekocht die ik vandaag lekker aantrek.. 8) Iedereen een hele fijne kerst!! En probeer niet teveel aan te komen want het moet er na je bevalling wel weer af
Allemaal hele gezellige kerstdagen en geniet lekker. Gister de nekplooimeting gehad en die was hartstikke goed. Ben nu druk met voorbereidingen voor vanavond. Alles wel gelezen maar ff geen tijd om te reageren. Sorry.
Gefeliciteerd Lizz!! Komen net bij mijn schoonouders vandaan, zie niet vaak mensen van 65+ door de kamer spingen en dansen geweldig!! schoonmoeder moest huilen, schoonvader had het eerst niet zo goed in de gaten Was echt leuk! gaan zo naar mijn ouders..... ben benieuwd!! Fijna dag nog toegewenst!!
Hele fijne kerst allemaal! Geniet ervan Einneh, wat goed dat je schoonouders zo enthousiast hebben gereageerd! Kon ook bijna niet anders toch? Lizz, gefeliciteerd met de goede nekplooimeting. En voor iedereen die ik nu vergeet... sorry