Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  2. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Sjips, heel verhaal getypt, alles kwijt :x

Hoe dan ook kwam even langs met geleend internet om jullie hele fijne feestdagen toe te wensen!

Verder is de verhuizing achter de rug. Zit nog wel tot aan mijn nek in de dozen, maar dat komt wel. Verder paste de helft van onze kasten niet in huis en kwam de vrachtwagen vast te zitten in de modder in de straat (hele voorkant weggezakt echt erg, ze hebben hem eruit moeten slepen :$). Maar verder verliep alles voorspoedig :D

Heb sinds een paar dagen medicijnen tegen de bloedarmoede en wat een wereld van verschil zeg! Ben voor het eerst niet meer ziek en heb weer wat energie! Ben heel blij dat ik mezelf weer een beetje terug heb.:) Heb vandaag gewandeld en hield dat zowaar het hele stuk vol, ben zelfs nog met Eline naar boven naar de kerk geklommen, dat had ik een week geleden echt niet gekund! Wat een verschil zo'n simpel pilletje kan maken he!

Fijne dagen allemaal en geniet van elkaar!

Liefs Elea

3. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ohja mooie foto's allemaal! Leuk om jullie te eens te zien!

4. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Oh man, wat erg en heel herkenbaar in groffe lijnen. Nou blij te weten dat het niet alleen in tilburg sneu blauw op straat is. Wij hebben er een keer naar staan kijken hoe een agent hulp riep om een fietsendiefje aan te houden, gewoon aan omstanders. Haha in tilburg is het overgrote deel van het volk antiblauw, dus werd er geroepen mietje, jij wordt er voor betaald, wij niet. Er was een landelijke dna actie, stiefvader ook. Alle mensen die niet zijn komen opdagen zijn gisteren opgepakt en slapen deze kerst in een politiecelletje. Zoek maar op! En dan moeten wij meer respect krijgen??
    Grrr.. ik ga weer even afkoelen haa!
    Xxx

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hoi allemaal!

Nancy, wat erg zeg van je paps. Kan het me goed voorstellen hoor, maar ws heeft je vader het zelf niet zo in de gaten, hij is natuurlijk een man. Laat het even rusten en probeer het straks een beetje te bewoorden wat het met je doet. Dikke knufff!

Mooie echo einneh en grappig kaartje pieste bijna in mijn broek! Gefeli!

Luckyblue, ik ook uitgerek. op verjaardag van vriend :) mooie echo! Gefeli!

Elea, wat fijn voor je!

Hier was fam en vooral pap en stiefmam erg blij voor ons, tranen inde ogen veel begrip voor het stoppen met werken en erg blij dat we gaab trouwen. Hartje laten horen en weer heel emo allemaap. Morgen 2e deel vd fam.

Kikkert wat een mooie foto van jezelf en ook met je nwe camera! Leuk kado! Oh en zou je ook naar mijn echo willen kijken, je hebt het druk haha. Ben erg benieuwd :).

Es ook een hele mooie! Lieve hond ook!

Sam gefeli met 13 weken en anderen ook met mijlpalen! Nog even en dan zijn we er allemaal!

Sorry als ik iemand oversla!

En dan nog even iedereen fijne feestdagen en geniet geniet! Xxx Sue

6. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hmmm taalfouten doordat ik op mijn hero aan het typen ben, touchscreen sucked af en toe.

Oja petatje, als ik bijv een half uur aan het aanrecht sta voor het eten gaat mijn bekken zeer doen en moet ik echt gaan zitten.. soms echt irri. Hoop dat het bij een beetje blijft: heb altijd gevoetbalt en moest stoppen. Mijn kogelgewricht in heup is niet goed, uiteinde dijbeen bot is kleiner dan waar deze in je bekken zit en dat geeft frictie. Fijn... maar boeiend we zie wel. Xx en beterschap! Xxx

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Suekes, of je meneer agent even wil helpen!?? :( whahaha word steeds gekker hiero. Na ja met kerst nog wel! Goed dat je stiefpa dan mee heeft gedaan, want anders had je volgens mij helemaal de poppen aan het dansen gehad :x
    Lief dat je reageert op verhaal van mijn pa... Ja klote, heb gister gesprek met mijn schoonmams gehad en die gooide het ook op het man-zijn. Baal er gewoon nog stevig van, bleh! Denk dat ik even niet zo hard echo's doormail enzo, kijken of de hint duidelijk wordt. Wil het best rechuit zeggen maar dan voelt het bij hem misschien als een verplichting en dat wil ik nou ook weer niet! :( Joh kzie wel hoe het loopt allemaal...
    Jeeeeeeeee heerlijk he nu lekker aan iedereen vertellen, echt cool! Heel veel succes!

@Hier, vanmiddag verjaardag van vriend zijn nichtje en voor de rest weinig en lekker klieken opeten van gisteren :D
    Toch nog cadeautjes gehad van schoonfam. Een hoeslakentje voor babybedje, 2 rompertjes en een onwijs gave knuffelolifant echt zo gaaf! Zal zo even fotootjes maken :)
    O ja en over foto's gesproken; dit ben ik (schrik niet) 8):

Bekijk bijlage 39283

8. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    morgend ladies! heb een berg afwas staan :( heb zo hard geen zin om hier alles op te ruimen...ben moed aan het verzamelen :p
    zag mooie foto's langs komen en een mooie echo:)
    Vanavond schuif ik men beentjes onder mama's tafel voor de laatste kerstviering hihi. Begin wel te beseffen dat het de laatste kerst is met zen tweetjes :D

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

hier net wakker.... ;) heerlijk!

Gistermiddag mijn vader een pakje gegeven met foto en 2 sokjes. 1e reactie was: is dit echt?
    ja tuurlijk! mem en zusje huilen, iedereen blij, niet kunnen geloven, echt heel erg leuk!!
    Grootste gedeelte van de familie weet het ook al, had beppe (oma ;)) nog even gebeld en die heeft de meeste familieleden al gebeld! hihi.
    Was een geweldige middag/avond!!

@ Petatje: succes met de afwas......

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Geweldig Einneh :D :D !!

Mijn beppe zei gister, jeetje je ziet het echt al he. Ik zo: Moet je me na het eten zien :D Nou man o man, ik leek wel 6 maanden zwanger :p WHAHA :D

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Onze 2e kerstdag kan niet meer stuk!! We hebben vanmorgen het hartje gehoord voor de eerste keer met de angelsound!!! :):)
    Het was wel zachtjes en moest flink drukken op mijn onderbuik, maar het ging tekeer als een sneltrein :D Een heel verschil met mijn eigen hartslag dat zeker!!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super ES :D :D !!

13. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Gefeliciteerd Es.
    Lijkt me ook geweldig om het hartje te horen. Hoop dat ze het 4 januari bij de controle nu kunnen horen bij mij.

14. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Meiden dit is m'n echofoto van donderdag.

En kikkert heb je er een gevoel bij wat het zou kunnen worden?

Bekijk bijlage 39305

Zal ook even een foto van mezelf gaan zoeken. Zie van iedereen zulke leuke foto's voorbij komen namelijk.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jildou en ik :D !! Alleen zit m'n haar inmiddels wel anders :p !!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dit is een foto van mij met Jildou ;) !!
    Aaah ik voel hier schopjes :D :D Ben even met paar babyfotos van Jildou bezig en voila daar is ons andere hummeltje :D !!

17. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Wat gaaf Sam dat je het nu al voelt.
    T is toch vaak zo dat met een 2e zwangerschap je het eerder voelt?
    Wanneer voelde het het bij Jildou?

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dat is meestal zo bij de 2e. Zo leuk :D Dit waren ook echt hele lieve schopjes :D :D Mijn dag kan ook niet meer stuk ;) !!
    Ik voelde Jildou ook al heel vroeg, met 16 weken al. Dat is voor een eerste ook vroeg, leukleukleuk :D !!

19. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Bekijk bijlage 39332
    dit zijn wij :)

ooh Sam wat leuk die schopjes,kan niet wachten tot ik ze voel :D

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leuk Petatje, zo krijgen we wat een idee he :D
    Ja is zoo leuk om te voelen (nu nog :p )

Deel Deze Pagina