denk af en toe beebje te voelen,zijn zo lichte broebeltjes links onder men navel meestal,en juist ook rechts eventjes. Lijkt alsof er iets kriebeld aan de binnenkant van men buik. kan het moeilijk uitleggen..;
Nou van mij en mijn vriend dan ook maar een fototje he mannetje in paars en vrouwtje met luipaard View attachment 39359 Zou leuk zijn als ik de schopjes ook vroeg kon voelen, waarschijnlijk gaat het bij mij extra zo lang duren aangezien mijn placenta aan de voorkant zal komen. Mijn schoonzus zag wel al ene buikje bij me gister Vandaag ook wat kleertjes gekocht ben weer helemaal blij
Luckyblue: Leuke foto, leuke meid ben je en een leuke man heb je... hahaha. Denk dat we dat wel zo mogen zeggen toch? Is je mannetje spaans? Kikkert: Ook heel erg leuk je fotos en jij bent ook een leuke meid. Nancy, Es, Sam en petatje leuke dames allemaal. Hoe is jullie kerst tot nu toe? Ik vier geen kerst, maar vin het wel een leuke tijd in het jaar. Voor mij zijn het extra vrije dagen. Mannetje moest/moet trouwens allebei de dagen werken. Hij komt denkelijk pas morgenochtend thuis. Hebben jullie het inmiddels de familie verteld? liefs, mamaT
Natuurlijk mag dat gezegt worden , er zit wel iets van portugees bloed maar in een verdere lijn. Hij is cocktail. arubaan, spaans, portugaans, surinaams, nederlands, creool, enz maar zijn moeder komt van aruba en zijn papa uit suriname. Kerst gister bij familie geweest vandaag bij de babydump en prenatal en lekker samen met mijn mannetje nu. Gister kreeg mijn vader de echo te zien op een verj van mijn tante en hij is als trotse opa iedereen afgegaan dus de hele familie weet het nu wel ja ook die van mijn vriend zijn kant.
Ooow, erg leuk. Hier weet het gezin en mijn schoonzussen het inmiddels. Morgen ga ik met mijn schoonzus winkelen voor een slaapkamer voor mezelf. Het is echt vreselijk, maar ik ben net een man.. het interesseert me gewoon niet wat voor kleur muur de slaapkamer wordt of wat voor bed ik heb.. en ik kan er niets aan doen maar het boeit me gewoon niet. Hoe zijn de feestdagen bij de rest?
meiden wie van jullie woont in het zuiden van limburg????zag het via hyves maar weet niet welke nickname je hebt
Hallo allemaal, heb het de laatste 2 dagen even niet bij gehouden.. door Kerst etc.. Sterkte Suekes met het hele politie gebeuren! Wat een drama!!! Ik zag ook een paar mooie echo's! En las dat sommige al de kleine voelde schoppen en andere het hartje hebben gehoord. Mijn man is bang als ik de angelsound koop dat ik straks in paniek raak als ik het hartje niet kan vinden! hahahaha.. misschien heeft ie gelijk En ik zag allerlei foto's van iedereen! Leuk zeg Nou ja... vandaag niet zo veel te vertellen.. heb nog steeds hoest aanvallen... gisteren was ik voor het eerst de deur uit om naar Sherlock Holmes te gaan. Ik vond het wel een aardige film. De scenery van de film was echt geweldig. Mijn man had meer grapjes verwacht. Vrouw naast me had een bucket of popcorn zo groot dat haar schouders en hoofd erin paste... Die had ze echter binnen 30 min helemaal leeg gevreten! En toen begon ze op allerlei candy te kauwen zodat je echt last had van haar gesmak! Ik was geirriteeeeerd!!! Ugh! Sommige Amerikanen vreten zich nog een keer dood hier...
Ja dat wordt bij de meeste Amerikanen echt met de paplepel er, volgens mij, bij in gegoten! All you can eat etc... ik verbaas me er elke keer weer over... maar de emmers met popcorn is echt nog steeds het toppunt!
Dames fijne 2e Kerstdag! Ik ga weer verder met mijn boek! Ik zal vanaf morgen weer alles netjes bijlezen Fijne avond! xo
Kikkert, hoe ver ben je nou? Die banner van jou kan ik nie lezen. Lijkt wel of we evenver zijn. Ik ben 12 weken en 1 dag vandaag.
Hey meiden, Leuke foto's weer! Gedver Shelley, wat goor zeg dat gevreet en dat dan lekker naast je Bah! Hoe krijgen ze het weg he! @Nancy, nog even over je vader. Ik snap best dat je hem graag bij je in de buurt hebt, maar aan de andere kant denk ik 'wat kan hij hier nou doen, wat houdt hem hier?' Ik bedoel de baby is er nog lang niet en hij heeft nu de tijd, de mogelijkheid en de gezondheid nog om te reizen en dingen te doen. Neem aan dat hij er heus wel zal zijn als beebje geboren wordt toch? Nu kan hij nog even profiteren van het leven zoals hij dat graag leeft. Dat heeft toch ook wel wat. Ik bedoel jullie zijn nu volwassen en kunnen voor jezelf zorgen al weet ik heus wel dat je liever je vader gewoon bij je in de buurt hebt hoor, maar het is uiteindelijk zijn leven. Maar begrijp ook wel dat dit nieuws misschien wat rauw op je dak kwam, plus dat de tijd rond kerst natuurlijk heel moeilijk is met het gemis van je mama en dan je vader ook nog zo ver en lang weg... Dikke knuffel voor jou! Hoop dat je mijn standpunt een beetje begrijpt. Ben natuurlijk zelf altijd degene die weg gaat, hihi, dus misschien dat ik je vader daarom eigenlijk best begrijp @MamaT lekker toch als je het allemaal niet zo belangrijk vindt! Ik kan me juist als ik zwanger ben enorm druk maken om dit soort zaken, nou ja niet de kleur van de kamer ofzo hoor, dat kan me ook niet zo veel schelen, maar wel het feit dat ik straks geen kinderwagen heb bijv. omdat de oude kapot is, kan ik me nu enorm druk om maken terwijl het me normaal gesproken juist niet zo boeit... @Luckyblue, leuk dat het goede nieuws zo enthousiast ontvangen werd! Iedereen is gelijk op de hoogte Hier rustige kerstdagen gehad. Wij vieren het pas morgen, kwam i.v.m. de verhuizing beter uit. Maandag nog een familiefeest bij mijn zwager en dan hebben we het weer gehad Ik moest vandaag nog snel naar de winkels om kerstinkopen te doen, want had nog niets voor niemand Gelukkig uiteindelijk voor alles geslaagd. Mijn oudste heeft alleen een lippenstift gevraagd! Hahaha echt humor! Ze wil niets liever! Dus heb ik maar een make-up set met allerlei oogscahduw, lippenstift en blusher troepies erin gekocht. Van wie ze dat toch heeft al dat getut Verder zit ze in haar prinsessenfase dus er komt een Barbie bij en geloof dat ze van mijn schoonouders een prinsessenjurkenverkleedset krijgt. Die loopt er de komende tijd feestig bij dus Mijn jongste krijgt een pop, een poppenbedje en een -eetstoel. Kan ze alvast oefenen voor als brusje er is Liefs Elea
Iedereen het fijn gehad de feestdagen? Wij hadden gister gegourmet, eergister uit eten, hoofdgerecht was biefstuk, was nog rood van binnen, heb het maar laten staan. 6 jan de nekplooimeting, kan niet wachten de kleine weer te zien. Hier een foto van mij en vriend, was van de zomer, ik beetje bruin en verbrand hahah. xxxxx
Wat een leuke foto's allemaal! Pfff, wat ben ik blij dat de kerstdagen erweer op zitten. Begrijp mij niet verkeerd, het was hartstikke gezellig maar ik ben het verplichte ge-eet nu wel zat hoor. Kerstavond bij mijn moeder en haar vriend geweest, uitgebreid 4-gangen diner. 1e Kerstdag bij mijn vader gegourmet en gisteren bij schoonouders wederom gegourmet. Ben het eten echt helemaal zat! Zelfs zo zat dat ik vanochtend maar 1 broodje op heb waar ik er normaal 3 eet. Ga zo de kozijnen op de babykamer verven, jippie! Kamer begint al helemaal leuk te worden. Nog verven, plintjes leggen, rolgordijnen ophangen en dan zijn we al klaar!!! Ik heb ook maar even een foto opgezocht om hier te spammen! View attachment 39423