Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

ik wil heel graag bv gaan geven, maar ik stel me erop in dat het niet lukt. bij dylan is het helaas niet gelukt ik had gewoon geen melk mijn lichaam was volledig uitgeput door een zeer zware zwangerschap en daarna ook nog een zeer heftige bevalling. na 2 dagen proberen ben ik met heel veel pijn in het hart moeten stoppen pas na dik 1 week had ik stuwing zeer heftig maar toen werd me afgeraden om weer over te stappen van fles naar borst....ik heb me hier pas na dik 6 maanden bij kunnen neer leggen en het een plekje kunnen geven klinkt heel stom maar ik had het gevoel dat mijn lijf me in de steek had gelaten vandaar dat ik me er ook niet op instel dat het gaat lukken lukt het wel dan is het mooi meegenomen.

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    joehoeeeee 14 weken al dat gaat snel zeg!!! super

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    nice:D

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    bv:ik ga ook proberen bv te geven. ben benieuwd.
    @nancy vind je ook leuker met bril hoor.

ga nu even met de hond wandelen,straks misschien vrienden op bezoek. Een rustig zondagje!

ooh ja,ben er nu wel zeker van dat ik de beeb voel...zachte plopjes en kriebeltjes. leuk!

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    kon het niet laten kom ff spammen.....ja sorry meiden dat krijg je met een nieuwe camera hihi

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    jullie voelen de kleintjes wel al extreem vroeg zeg....ik voelde dylan rond 18/19weken dus ga er vanuit dat ik deze uk niet eerder zal voelen mocht het wel zo zijn is het meegenomen natuurlijk ;)

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert! Jammer dat het niet is gelukt, en t is zeker moeilijk om je daar dan bij neer te leggen. Ik ben er niet bij geweest en ga niet over je oordelen of wat dan ook, maar denk dat als je de juiste begeleiding had gehad je niet na 2 al hoefde te stoppen. BV heeft de tijd nodig en is niet na 2 dagen op gang. Jildou heeft de eerste 2 dagen amper gedronken. Ze hapte wel, maar zoog niet. Ik heb het volgehouden en de nodige hulp gehad en dan wel met tepelhoedje maar t is goed gekomen. Nogmaals ik wil je geen schuldgevoel aanpraten ofzo hoor of aanvallen, maar als ik het zo lees, denk ik dat.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Prachtige foto Kikkert :D !!

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ja dat is zeker waar wat je zegt....maar ik denk (zo als ik het ook begrepen heb van de vk en kraamhulp) dat ze mij wilde beschermen tegen mezelf zeg maar. ik wilde er helemaal voor gaan en de vk&kraamhulp stonden achter me maar op een begeven moment heeft de vk samen met de kraamhulp de knoop doorgehakt omdat ik steeds dieper in de put raakte door mijn uitputting.tis allemaal een heel lang en moeilijk uit te leggen verhaal vandaar dat ik het ook een beetje gaotisch uit leg ;) . maar bv of niet dylan is een grote sterke bink die nooit ziek is dus dat geeft ook veel gerust stelling hoor. en sam ik voel me echt niet aangevallen ;) kan wel tegen een stootje en anders bijt ik wel van me af. maar het klopt wat je zegt ;)

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Je pakt het iig op zoals ik het bedoelde :D !! Ja dat zei ik; ik ben er niet bij geweest natuurlijk en het scheelt idd dat Dylan nooit ziek is, mocht het bij de 2e eventueel ook niet lukken!! Hopelijk heb je het deze zwangerschap wat makkelijker en een betere bevalling!!!

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hebben jullie ook z'n last van bandenpijn? ik heb echt van de hele gemene steken in de liezen en boven het schaambot....over als ik moet niezen nog maar niet gesproken

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dank je wel :D als ik deze zwangerschap nu al vergelijk met die van dylan dan voel ik me kiplekker (in verhouding dan he ;) )

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat is wel fijn!! Houden zo.. Ja hier ook veel bandenpijn hoor. Vind dat wel apart dat dat bij een 2e erger is dan bij een eerste. Terwijl het dan nog niet uitgerekt is en nu wel.. Best gek toch?

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ja of mss doordat het nu sneller groeit dat je daardoor meer last hebt....dat dacht ik al

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zou kunnen.. Ik weet t niet :D !!

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier ook veel last van bandenpijn.. auw!! doet soms echt heel erg zeer ja..

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Met de eerste had ik dat dus totaal niet :D !!

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Foto met bril, nou dank jullie wel hihi :p En ik zal eerlijk bekennen; toen ik nog fervent uitging liet ik 'm af met als gevolg dat ik weinig zag, erg he 8)

@Borstvoeding, ik zou het geweldig vinden als het zou kunnen! Ben me er inderdaad van bewust dat het niet vanzelf gaat want ik ken geen enkel succes-verhaal van bv geven in mijn omgeving :$ Het verhaal van Sam geeft me weer wat moed ;)

@14 weken, ja gaaf he al 14 weken gaat zooo snel! Maar is ook geen kunst want zit natuurlijk illegaal hier, ben eigenlijk een juni-mama 8)

@Hier, we hadden eigenlijk de borrel vanmiddag maar we gaan niet.. Voel me niet 100% en dan regent het ook nog flink hier. Nee we slaan even over, jammer maar is niet anders :( Ik ben nu aan het wassen en vriendje is de box aan het beitsen. Zal een foto maken van het eindresultaat :)
    Morgen met 2 vriendinnetjes naar de Haagse Markt, lang geleden zoooo'n zin in! Mijn eindejaarsuitkering brand in m'n zak :D

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Bandenpijn, soms heb ik van die momenten dat ik een beetje krom loop, maar valt mee te leven. Nee mag niet 'klagen' eigenlijk..

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy: Ik kende ook geen bv-verhalen die geslaagd waren uit m'n omgeving ;) !! Wat ik je wel als tip wil meegeven ga naar een bv-cursus!

Deel Deze Pagina