Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WHAHAHA mag ik even gieren van het lachen :D :D !! Jildou heeft vrijdag met kerst de woezel en pip laptop gehad. Hij is voor haar nog wat aan de moeilijke kant, maar knopjes drukken is altijd leuk ;) En nu hebben Manlief en Jildou ruzie om de laptop :p Manlief vindt de spelletjes leuk.. HAHA!!!

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, ja ik heb van Careyn (daar heb ik kraamzorg van) een aanbieding gehad voor een cursus, is gratis. Kan ergens in de 7de maand, ga ik zeker doen!

Whahaha kom niet meer bij, mannen zijn ook net kinderen af en toe he :p

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedzo :D !!

HAHA Ja niet best, terwijl hij helemaal niet van comp.spelletjes houdt :p !! Nou ik ga ff met Jildou bij mn broer zn nieuwe huis kijken. Tot straks!

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    mooie foto kikkert!
    @beebje voelen: ik denk dat ik beebje voel,ben er bijna zeker van. zijn zo leuke kriebeltjes! :D maar ja,kan ook mis zijn natuurlijk en begin ik gewoon te smilen voor niks :D:p
    @borstvoeding zoals ik alz ei:ga het wel proberen. heb 2 vriendinnen die het geven/gaven en dat was bij beide een succes. we zien wel.
    @bandenpijn hmm denk af en toe iets te voelen maar heb ook geen klagen! :D
    @Sam wahahaha super lief!! misschien een ideetje voor valentijn? een woezel en wip laptop voor je mannetje!!! wahaha :D

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goed idee :p

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Hee ladies,
    Hier echt een kut kerst gehad want ik was ziek. Alleen maar overgeven, bleh! Nu nog niet fit...
    Was wel echt een virusje ofzo hoor, want ik hield nog geen glas water binnen.

BV wil ik wel proberen, maar bij Ymke is dat ook niet goed gelukt. Niet goed geholpen in het ziekenhuis dus snel tepelkloven en veel pijn!

Las ik nou dat er al meer meiden de baby voelen? Ik voel het heeeeeeel af en toe, maar ben er nog niet zo mee bezig hoor...

Wij gaan morgen een paar dagen op vakantie, dus ik "spreek" jullie later weer!

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Guppie, balen zeg daar gaan je feestdagen! :(
    Fijne vakantie in ieder geval, lekker bijtanken!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat balen Guppie!! Fijne dagen meis!!!

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    LuckyBleu, hier ga ik ook borstvoeding geven!

Nancy, ik vin dje persoonlijk ook mooi staan met je bril aan ;)!

Guppie, veel beterschap en veel plezier de komende dagen!

Kikkert, ik kan er zeker inkomen als je lichaam helemaal uitgeput is, dat borstvoeding dan niet op gang wilt komen...tenslotte moeten moeders die borstvoeding gegeven hebben weten dat je bij borstvoeding geven moet rusten om de melk goed op gang te hebben...als je amper slaap hebt of gestresst bent, dan kan de melk niet goed op gang komen....maar Kikkert, altijd met een goed gevoel en positief gevoel aan beginnen is altijd een goed begin...en aangezien je tot nu toe al een betere zwangerschap hebt dan je vorige, hoop ik dat het je toch goed mag lukken...

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Zo..............ben helemaal uitgeput. Hele dag aan het verven geweest. Nog niet helemaal klaar, maar het begint erop te lijken!

Guppie, beterschap en hele fijne dagen!

Borstvoeding, wat is jullie overweging om borstvoeding te gaan geven? Misschien beetje rare vraag, maar ben nieuwsgierig naar jullie overwegingen. Zie het geven van borstvoeding zelf namelijk helemaal niet zitten en weet eigenlijk niet waarom niet :(. Zie het gewoon niet zitten, polonaise (schrijf je dat zo?) aan mij lijf.

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje: Ik wilde het gewoon proberen en zag wel wat er van kwam. Dat ik een jaar vol zou houden, had ik van te voren niet bedacht ;) !! Wat ik wel altijd zeg: ALs je er van te voren al niet achter staat, hoef je het niet eens te proberen, want vaak lukt het dan niet eens! Verder is het gewoon het gezondste wat er is. Maar er zitten ook wel nadelen aan. Dat is waar je zelf een keuze in moet maken. Iedereen is anders.

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Straks even op reageren, nu eerst eten klaarmaken :) Tot straks!

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Bedankt voor je reactie Sam! Ik moet e.e.a. maar eens even goed voor mijzelf op een rijtje gaan zetten.

Moniek, kan je helaas niet helpen meis. Heb geen ervaringen met de site en ken ook niemand die er wel ervaring mee heeft. In het forum onder baby uitzet is er wel een topic over, misschien handig om daar even te kijken?

14. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @ Sam

hoe doe jij dat combineren met werk??? en gebruik je ook een pomp?? zoja welke??? Ik heb er de balle verstand van, niemand in mijn omgeving geeft borstvoeding.

@ Nancy
    Mijn moeder weet het al een paar weekjes. Ze was heel erg blij.
    Maar ik kan zelf gewoon echt niet meer met mijn moeder overweg helaas.

15. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0

Kikkert snap goed dat je er flink van baalde hoor. Maar soms werkt de natuur helaas niet echt mee. Ik hoop dat het nu wel gaat lukken en zo niet dat je er snel vrede mee kunt hebben.
    Je kan pas voor andere zorgen als je ook goed voor jezelf zorgt he

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Gelukkig is ze wel heel blij, soms kunnen dat soort mensen zo stoicijns zijn...
    Dan moet je voor jezelf kiezen inderdaad, hoe rot dat ook is :( Sterkte meis

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lucky:
    Ik kolfde 2x op het werk. Maar ik moet zeggen dat ik 2 maanden na m'n verlof pas weer aan het werk ging. Dus toen hoefde ik nog maar 2 x onder schooltijd te kolven. Toen kon ik het goed combineren omdat ik een leerling in de klas had die altijd een verpleegkundige mee had. Dus als ik even moest kolven, dan lette zij even op. Maar deze leerling zit nu in groep 3 dus die luxe heb ik niet meer. Ik wil dan ook graag wat langer verlof /oud.verlof erachteraan zodat ik pas aan het werk hoef als de kleine ongeveer een half jaar is. Dat scheelt heel wat kolfwerk en met een beetje geluk hoef ik dan nog maar 1x daags (tussen de middag) . Ik heb een handkolf van Avent. Kon er prima mee over weg. Maar dat is ook bij iedereen verschillend. Je moet ook pas een kolf kopen als je al bv geeft en niet van te voren al. Is zonde geld als blijkt dat je hem niet kunt gebruiken. ;) !!

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Monieky, nee sorry geen ervaring maar ziet er goed uit allemaal

@Dithje, ik begrijp je wel, eerst had ik dat ook maar nu lijkt me het 't mooiste wat er is! Dat is ieder voor zich, ken ook genoeg vrouwen in mijn omgeving die het bij voorbaat niet wilden, ieder z'n ding hoor

19. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Ik zat er eerst ook over te twijfelen hoor, idd zag ik gewoon teveel nadelen qua werk en wil niet zomaar ergens met me tiet bloot zitten
    Met de vk erover gehad en zaten toch wel wat goede voordelen aan
    - gezond voor de baby
    - het bloeden na de bevalling stopt sneller
    - je bent sneller je zwangerschapskilo's kwijt
    - je kan na 6 weken dacht ik ook geleidelijk overgaan op de fles
    Dus toen heb ik besloten het gewoon te proberen.

20. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0

Ja ik heb er wel soort van vrede mee nu, nog niet altijd maar kan het beter los laten dan eerst. Wil er zelf niet aan onderdoor gaan door haar.
    Als zij zelf niet aan de dingen wilt werken houd het op, Wij kunnen het niet voor haar doen. Mijn mannetje en kleintje komen samen met mij natuurlijk op numer 1

Deel Deze Pagina