Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja alles is nu gevormd en in orde.. het hoeft nu alleen nog maar te groeien 8) Dus echt al een heel mensje.. leuk hoor! heel bijzonder! :)

2. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Es en Petatje: gefeliciteerd met de goede echo's!!

@ MvM: ik heb me vorige week pas aangemeld bij de VK omdat ik eerst onder controle van de gyn stond. Daarom zo laat.
    ik moet het zelf ook wegbrengen maar dat kan hier int dorp dus dat scheelt wel...... moet morgen maar ff kijken hoe en wat verder.
    Ik weet hoe belangrijk het is omdat ik zelf met clomid zwanger ben geworden!

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Aan alles meiden met een goede echo! Van harte gefeliciteerd! ;)

Mamasan, veel beterschap!

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mamat dank je wel voor de informatie ga het morgen ff doorlezen ben erg moe ;)
    @nancy ik zal een beetje op mezelf passen ;) jij ook he
    @mvm hier niet zou niet weten hoe ik dat had moeten combineren met alles en zie mezelf niet iedere keer z’n fles meenemen naar het werk ;)
    @es super meid :D
    @petatje fijn meid
    Hier mijn eerste avonddienst gehad op de nieuwe afdeling jeetje wat een heerlijke dienst veel rustiger werken en je hebt niet echt een tijds druk. Ik ga het aankaarten voor mee avonddiensten want die vroege dienste das niks als je zwanger bent (vind ik). Hier staat nu nog ff de film aight below (of hoe schrijf je dat) op z’n mooie film heb hem als eens gezien maar hij blijft echt prachtig.
    Slaap lekker allemaal

5. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Kikkert: ik heb de toezegging al gekregen dat ik de fles niet meehoef naart werk! :D dat wil ik ook niet en de ochtend en avond urine en de weekenden was voldoende!! :D

6. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Als ik dat had geweten dat je de flessen niet mee naar het werk mee had gehoeven had ik het ook wel gedaan.
    Maar zag het idd niet zo zitten om het op het werk te doen en die flessen dan in mijn fietstas mee te slepen.

Zal als wij voor een tweede mogen gaan zeker meedoen. Heb bij mijn beste vriendin gezien dat het soms niet altijd makkelijk is om zwanger te raken.

7. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

allemaal mooie echo's,gefeliciteerd meiden!

Tis toch niet te geloven dat alleen dat is blijven hangen :$
    Ik lees zo nog maar ff terug :)

Vanmiddag binnenstebuiten gekeerd door de gyn.
    Het bloedverlies vind ze maar niks, dus wilde ze toch nog maar een keer naar mijn bmhals kijken.
    Er is een biopt genomen en uitstrijkjes voor streptokok en infectie.
    Wat ik alleen niet prettig vond was dat we naar de fertiliteitspoli moesten daarvoor.
    Er zaten wat stelletjes te wachten en kom ik zichtbaar zwanger aanhobbelen mt man en 2 kids en piep nog voor ook :)
    We hebben meteen mini mogen bewonderen, die heel erg druk aan het spartelen was, dus een nub zat er niet in.
    Bmhals zag er verder goed uit, over 3 weken terug voor de uitslagen van de biopt en uitstrijkjes en weer een echo.

Mijn stuitje is nu gewoon balen en als ik de 30w gepasseerd ben moet er wel naar gekeken worden hoe hij genezen is ivm de bevalling.
    Hij kan dan nl opnieuw breken, omdat hij heel raar naar binnen staat nu :(
    voor nu heb ik diclofenac gehad omdat molletjes echt niet helpen, maar in de bijsluiter staat dat ik ze helemaal niet mag hebben :(
    Ik heb ze ook nog niet ingenomen en ga morgen eerst maar bellen, want dit vind ik niks.

echo houden jullie nog even te goed, het lukt me niet om een foto te maken, de flits weerkaatst te veel en zonder zie je niks.

8. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Wat fijn kikkert dat het zo bevalt op je nieuwe afdeling. Zal een stukje rust geven. Denk gewoon goed om jezelf en luister naar je lijf.

Ga nu zelf ff luisteren en mijn lijf zegt dat het wil slapen. Hoop dat het beter gaat dan afgelopen nacht want ik heb de hele nacht in een maxi cosi gelegen en mensen hebben aan mijn hoofd gezeurd over de aerosleep matras dat ik dat moest nemen anders zou mijn kindje doodgaan aan wiegendood. Dus een naar nachtje van dromen achter de rug.

Meiden slaap lekker voor straks.

9. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Fijn dat met de kleine alles er goed uitzag mamasan. Nu hopen dat de uitslagen ook goed zijn.
    Hele dikke knuf voor de pijn.

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

die aerosleep hier niet gehad en een gewoon matrasje deed het ook goed...ik denk toch dat bij iedere pas bevallen mama een bepaalde angst is tenmiste dat had ik in het begin heel erg.

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mamasan fijn dat alls goed was, hopenlijk zijn de uitslagen ook goed....dikke knuf voor de pijn en uhmmm difloclinac meen me te herinneren dat dat helemaal niet mag een paracetamol mag wel.

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Meiden ik ga lekker slapen.. welterusten!!!

13. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Even kort! Meiden met goede echo's gefeli! Xxx en tot morgen! Zzzz haha

14. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    @Eline gefeli met de ondertrouw... en de nieuwe vloerbedekking :D

@Mamasan, het kan bij jou verschillend zijn he?! Misschien heb jij er veel minder last van! Ik heb nu gewoon een heel raar uiteinde van mijn wervelkolom... soort staart hahahahhahaha. Ik wil er ooit nog een keer een Xray van maken.. dan kun je volgens mij er wel om lachen!
    Maar eh beterschap he?! Ik weet hoe pijn het kan doen.

@Sam, arme Jildou... en arme jij voor de weinige nachtrust

@Es yayy Es gefeli! En wat is ie gegroeid!!!

@Dithje wat goed nieuws bij de VK :)

@Sueeee je trouwjurk is onderweg??? Waaaa wat leuk!!!!

Fijn @Petatje! :D

Nou @Kikkert wat goed dat de nieuwe afdeling zo goed bevalt!

Hier..

De film "It's Complicated" is geniaal!!! Hebben echt in een deuk gelegen met de hele zaal! Zo grappig. Meryl Streep is echt een super actrice! Die film moeten jullie echt zien als ie in NL uit komt.

Verder hebben we vandaag een hele zooi babykleding gekocht!!! Mijn man wilde me opvrolijken... echt superrrrr goedkoop hiero! Een set van 5 dingen, maar 6 dollar!

Ik weet dat dit al 100x gevraagd is, maar eh vanaf hoeveel weken kunnen ze al zien of het een meisje of jongen wordt? Ook al is het nog niet 100%?

Anywayzz jullie slapen nu allemaal al. Goede nachtrust toegewenst.
    xxx

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik doe ook al vanaf 6 weken mee met moeders voor moeders, het wordt hier opgehaald aan de deur.
    Ben wel blij als het klaar is moet ik zeggen, soms irritant in zon opvangkan piesen.
    maar ja tis voor een goed doel.

xxx

16. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Goedemorgen meiden

Vandaag nog werken en dan een klein weekje vrij.

Wat gaan jullie doen met oud & nieuw??? Ik blijf denk heel saai thuis alleen :(, mijn mannetje wil het graag vieren maar ik zie het echt niet zitten om met zijn neven en vrienden te zitten die dronken worden enzo.
    Heb beetje een dubbel gevoel, want heb elke keer gezegd je moet gewoon doen waar je zin in hebt, maar nu hij waarschijnlijk niet bij mij gaat zijn vind ik het ook weer niet leuk
    pffff

Moeder voor moeders wilde ik ook wel doen, maar ben ene keer bij mijn moeder dan weer bij mijn schoonouders omdat we pas in januari ons huisje krijgen. Dus was niet echt een optie

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames. Hier heerlijke nacht gehad. Lag om 22.00 uur en om half 9 was Jildou vanochtend pas wakker. Heerlijk :D !! Wel last van mn rug nu maar goed, kan niet alles hebben ;) !!

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!! Nou ja goed... blegh! heb een vreselijke nacht achter de rug..
    Ik ben zowat elk uur wakker geworden van de bandenpijn ik wist van gekkigheid niet hoe ik liggen moest. Ik lig graag op mijn zij of buik maar op mijn buik gaat sinds kort niet meer, dat is gewoon heel onprettig geworden..

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    #5759 Kikkert, 29 dec 2009
    Laatst bewerkt: 29 dec 2009
    meiden ik heb het ff gehad met die vent van mij....pffff meneer heeft gewoon 2 weken vrij hij doet geen zak ja af en toe ff snel stofzuigen (voor de helft) en vaatwasser en thats it, hij ligt alleen maar te zeuren tegen dylan wat hij wel en niet mag....komt hij net de woonkamer binnen zegt hij poehhhhh die is weer druk he :x:x:x(terwijl hij net uit bed gerolt is). gisteren zegt hij dood leuk ooo nog ff genieten van de nachten door kunnen slapen voor dat nummertje 2 er is...nou nou alsof hij zal gaan opstaan (deed hij bij dylan ook nooit). ik wil niet zeikend overkomen maar moet het gewoon kwijt. want bij hem kan dat niet hij zegt gewoon doodleuk dat ik lastig ben door de hormonen...

pff af en toe weet ik niet wat ik met hem aan moet hij heeft z'n kwetsende opmerkingen ik zal niet in detail treden ivm open forum.

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    #5760 Es09, 29 dec 2009
    Laatst bewerkt: 29 dec 2009
    Owww wat herkenbaar! Mijn vent zit 3 weken thuis en doet ook geen reet behalve gamen en computeren! Al vind hij dat hij genoeg doet..
    Als ik het vraag stofzuigt hij wel, maar dan wel met een diepe zucht!!
    Ik laat hem maar een beetje zijn gang gaan want anders is er elke dag ruzie en daar heb ik geen zin in..
    Maar vind het heerlijk als hij 4 Januari weer gaat werken :) ;)

Deel Deze Pagina