goede morgen allemaal @kikkert jeh wat vervelend zeg heel herkenbaar mijn ex man was net zo alleen nog een beetje erger.. @es super meid wat een goede echo heb je gehad ..en je banden tja daar kun je echt veel last van hebben hoop dat je gauw een houding kan vinden waardoor je beter slaapt ..miss een kussen tussen je benen als je op je zij ligt ... @mamasan fijn dat alles goed was @sue trouwen super leuk spannend @iedereen met een echo en vk ook gefeli super hier alles goed groei maar door wel veel last van mijn rug en bekken maar veder geen klagen voel de kleine ook al een dag of 4 niet constand maar regelmatig heerlijk om dit weer te kunnen voelen ... mijn oudste zusje is ook in verwachting van haar 3e ze is eind juli begin aug uitgeteld dus wordt weer mams en mag ook weer tante worden super leuk ... verder lekker druk met de voorbereiding voor o&n de mannen zijn nu vuurwerk halen bahhh vind het maar niks maar ja de mannen ..en mijn man is ook weer klein hahaha...
@Es zoals angel zei:had er ook last van om te slapen en heb het domo kussen gaan halen. Slaap nu op men linkerzij met het kussen tussen men benen en slaap veel beter nu. @kikkert sorry meid,kan je geen raad geven alleen een dikke knuffel! Mijn mannetje helpt super goed,zeker nu. Maar probeer er is over te praten he,misschien helpt het. i.i.g. een dikke knuffel! @Sam fijn dat jildou lang heeft geslapen he! heb vandaag ook tot 10u geslapen. En dat is al heel lang geleden. @angel proficiat met je tante worden wel jammer van je rugklachten en je bekken. Ook voor jou een dikke knuffel. @rest meiden met echo vandaag:veel plezier! hier: super geslapen! ben weer helemaal heppie de peppie! Ben ook helemaal klaar voor 2010 dus laat maar komen! (ben niet volledig klaar hoor,moet de voorbereidingen nog treffen voor O&N )
Goeiemorgen dames!! @Shelly, Haha nou dan wil ik 'm ook wel zien die film, leuk! Wat lief van je man, leuk he al dat babygoed, kan ik zoooo blij van worden! O en ik dacht dat ze ong bij 17 weken kunnen zien wat het wordt. Bij 20 weken heb je de meeste zekerheid, heb ik begrepen.. @Mamasan, fijn dat het onderzoek goed was, hopen ook op goeds wat betreft de uitslagen! @Angel, wat leuk dat het zo goed gaat en je saampjes met je zus zwanger bent! Altijd van gedroomd maar zal hier nooit gebeuren (geen contact meer met zusje). @Kikkert, AI dat is minder zeg! Zou ook enorm pissig worden zeg! :x Je kan er niet met hem over praten? Tja aard van het beestje kan je nooit veranderen he, sterkte meid.. Jij ook Es! @Oud&Nieuw, de hele club komt bij ons (mannetje of 25) dus zal wel een knalfuif worden! Als ik het zat ben, vertrek ik gewoon lekker naar boven, geen punt. Dat is voordeel als je het thuis geeft he @Hier, Was pas om half 11 uit bed Werd wakker van een cirkelende helicopter boven onze wijk Benieuwd wat er aan de hand was.. Vandaag lekker helemaal niks doen. Vriendje wil vanmiddag alvast drankvoorraad inslaan voor o&n en daar wil ik altijd persé bij zijn dus MOET me wel aankleden Iedereen een fijne dag!!
wij zullen met 5 zijn met O&N,en mannetje moet waarschijnlijk om 21u30 vertrekken naar het werk dus blijven we met 4 over. denk dat ze wel rond 1u weg zullen zijn naar een feestje maar daar heb ik niet zo veel zin in denk ik (mag ik ook niet van ventje denk ik,is zo bang dat er dan iemand in men buik stompt ofzo ) dus ga ik gewoon lekekr naar bed. we gaan lekker gourmet doen...iemand een origineel ideetje als apperitief?
Ach weet je wat het is, ik ben ook niet makkelijk hoor.. Ik doe ook het huishouden liever zelf op mijn eigen manier, want als hij iets uit zichzelf doet ben ik vaak van: dat doe je niet goed en dat doe je niet goed.. Ik ben een hele erge pietje precies, dus het ligt ook wel aan mij hoor
Veel plezier. Wij doen verder niet veel soeps met O&N. We zijn tot nu toe de enige vrienden met een kindje. 1 Vriendin is bijna 38 w zwanger dus die staat op springen, maar goed, die kunnen nog gewoon bij vrienden uitzitten. Ze gaan met een hele club spelletjes doen geloof ik. Maar goed, dat zit er voor ons niet in, We blijven lekker thuis, mn ouders en broers komen, dat is wel gezellig !!
@nancy vind het ook wel leuk hoor maar heb geen contact met haar dus dat is wel jammer maar ja ... hoop dat het goed komt daar want ze is zw van haar ex dus niet echt een fijne situatie maar ze is nu zw en zonder man en dat was bij haar 2e ook zo .. alleen hoop ik voor der dat het goed komt verder doet het me niet zo veel ..heb 3zusjes en 2 broertjes waarvan ik alleen maar goed contact heb met mijn jongste zus en broer en verder niet echt alleen via tel maar met haar en mijn moeder geen contact ..
Mijn schoonouders hadden 1e kerstdag voor het gourmetten als voorafje een visslaatje gemaakt: krab, garnalen, paling etc met sla, cherrytomaatjes, druifjes en cocktailsaus op een klein bordje. Was erg lekker!
klinkt heel erg lekker maar bedoelde eigenlijk om et drinken @Es jij ook proficiat met je 13 weken! voor we het weten ligt die kleine spruit in onze armpjes...
@Petatje, whahahaha wat een DOOS ben ik weer Hmmmm dat zou ik niet weten eigenlijk... Iets van een spoon misschien -> Kerstrecept Spoon op Smulweb.nl En dan voor jou uiteraard zonder alcohol @Es, gefeliciteerd met je 13 weken!
dat is misschien ook wel eens iets anders he nancy,bedankt voor de tip! enneuh een heel klein beetje bubbels ga ik toch wel drinken hoor (zei dat met kerst ook,krijg een half glaasje,doe 1 mini slokje en geef het aan men vriend:niet lekker! was altijd verzot op bubbels maar nu dus niet meer ) zal me maar eens gaan douchen en aankleden
Geen dank natuurlijk! Ja ik ook hoor! Heb al gezegd, om 12 uur donderdag drink ik lekker een glaasje champie mee
Eerst moest ik heel snel zwemmen dan een eicel temmen daarna begon ik te groeien en in mama's buik te stoeien al gauw was het er te klein en werd het tijd om ook bij papa te zijn... jaja moet gaan douchen maar wat vinden jullie er van?
ben al wat ideetjes aan het op doen ja. beter te vroeg dan te laat he zou graag de kaart zelf ontwerpen dus ben nu op zoek naar een fotograaf voor een reportage met dikke buik en een reportage in het ziekenhuis.
@kikkert en es Hier ook zo n vent denkt dat het een hotel is :x Ma goed ik begin wel wat harder te owrden nu Gefelici voor meiden met de 12/13 weken hihi hoor er zelf nu ook bij Bandenpijn is dat aan je beide zijkanten van je buik onder? dan heb ik daar ook last van..
jeetje wat is dat met die mannen hahaha. Mijn mannetje die doet alles, moet vaak oppassen dat hij niet alles doet, en ik niks meer. Hoef nooit wat te vragen aan hem, maakt schoon, wast af, doet de was, kookt, enz. Ik bof denk ik hahahaha es gefeliciteerd met je 13 weken, en petatje 14 weken, mamachan 12 weken. gaat hard he meiden xxxxx