Dames gefeliciteerd met de mijlpalen! Petatje leuk gedichtje. Ik zat eergisteravond wat geb.kaartjes te zoeken waar eigen foto op kan en toen kwam ik ook een site tegen met een fotoreportage voor op het kaartje.. Maar goed, dat was dan ook reteduur. Vind ik niet nodig.. Paar weken en de geb.kaartjes liggen in de papierbak.. Zo net ff met de honden gewandeld. Ga nu ff liggen. Jildou slaapt ook en ik heb last van mn rug !! En manlief is met de zolder bezig !! Als dat klaar is, kan het spul van de logeerkamer naar zolder en kunnen we met Jildou haar nieuwe kamer beginnen !!
mijn ventje doet ook heel veel,moet ook nooit iets vragen. Denk dat ik ook geluk heb! ben van nature zelf ook niet zo happig om het huishouden te doen. gelukkig zijn we met twee.
er zit wel een fotograaf in onze vriendenkring maar dan is nog de vraag of ik zijn foto's mag gebruiken voor het geboortekaartje. heb inderdaad ook wat prijzen opgezocht en het is inderdaad duur. Gelukkig hebben we nog wel enkele maanden voor we die beslissing moeten nemen. Heb wel gezegd tegen mannetje dat:kamertje,lijst,kaartjes en suiker af moeten zijn als ik maand 7 in ga. mijn vriendin is bij de eerste bijna 2 maand te vroeg bevallen en die hadden nog geen kaartje en suiker. En een andere vriendin lag in het ziekenhuis vanaf 26 weken en die heeft alles moeten regelen vanuit het ziekenhuis. Ik weet wel dat het maar een paar gevallen zijn maar wil toch alles klaar hebben
Petatje, een heel leuk gedichtje! Hier hebben we ook al eentje! Hier heb ik een man uit de duizend! Als het eens lukt en pas, zal ik eens foto plaatsen hier...maar nu heb ik geen tijd daar we straks naar de kerstparade gaan! Hier doet hij alles behalve strijken ! Dus ik klaag niet! Vandaag 11weken!
Ik heb ook een lieve schat als vriend, hij doet enorm veel en hij is zo ontzettend lief voor mij. Ja mag echt in mijn handjes knijpen wat een kanjer ik eigenlijk heb 8) Zijn vader schijnt hem ingefluisterd te hebben toen hij klein was: "je moet je vrouwtje altijd als een prinses behandelen". Nou en dat doet hij zeker!
Hoi meiden! Alle meiden die een mijlpaal hebben bereikt van harte gefeliciteerd! Shelly; die film moet ik ook zien! Kikkert en Es en andere meiden met een vent met een houten plank voor hun kop, veel sterkte. Ik kan daar echt kwaad om worden en dan nog de schuld geven aan de hormonen, ik zou uit mijn vel springen. Hier is het van nature verdeeld. Vriend werkt en ik zit thuis, dus ik hou het hier draaiend en hij op zijn werk. En hij helpt mee met bepaalde dingen, typische mannenklusjes. Nu doe ik niet veel, ben nog steeds lui met af en toe een opruimmanie en het is hier nog nooit zo smerig geweest haah, maar dat boeit hem nu ook even niet. Er komt vanzelf een dag dat ik omsla haha. Oud en Nieuw, ik ben al 15 jaar niet op die dag bij mijn pa geweest dus daar ga ik nu maar eens heen. We gaan (weer... zucht) gourmetten en om 1 uur ga ik door naar mijn moeder want daar is mijn familie. Grrr geslachtsbepaling: Ik kan geen bureau vinden die het met 16 weken doet!!! Dan zou het maar 25 euri zijn nl. Nu moet ik maar een gewone echo laten maken met 16 weken en pleasen dat ze even wil kijken, is een echo van 45 minuten dus tijd zat, maar wel 75 euri.. Dan is het maar zo. Ik vindt het mooi 12 weken - 16 weken - en dan weer 20 weken. En niet 12 - 18 - 20, dan moet ik zoooo lang wachten klaag klaag haha. Nou ik ben er weer vandoor, ga een broodje kroket maken hmmmmmmmmmmm haha! xxx Sue
@Suekes, Mmmmmmmmmmmmm ik wil ook een broodje kroket!! O jij wilt dus ook het geslacht weten, ik ook! Al verklaart iedereen me gek.. Vriendje wilde het eerst niet maar nu wel, dus ik neem het er van En dat lange wachten begrijp ik helemaal! Ik mag weer over 1,5 week en dat vind ik al weer lang En dat is in een ander centrum en ik hoop dat ze daar uberhaupt een echoapp hebben We zullen zien. Geniet lekker van je kroketje
Oja, Petatje geloof ik, wat een mooi gedicht!!! Echt lief en traantjes in mijn ogen! En een foto van mij en Bart: Bekijk bijlage 39958 Is van een jaar geleden maar dat zijn echt typisch wij . Ik ga direct een buikfoto maken als Bart fotograafje wil spelen . xxx Sue
Nancy haha Bart wilde het eerst ook niet weten en nu wel dus ik profiteer er ook gelijk van haha! Ik maak er ook wel 1 voor jou maar dan moet ik die ook zelf opeten hahahahaha . Of ik stuur em naar je op, moet je wel voor nieuwjaar binnen hebben denk hahaha! xxx
@Suekes, wat een leuke foto! Heel spontaan! Maar je ziet er echt anders uit dan de foto in je album! Nee ik weet het beter; wij gaan zo boodschappies doen en dan haal ik lekker zelf een broodje whaha
super gedichtje ik hou daar wel van... wij hadden bij dylan ook iets geinigs eropstaan waar we veel leuk commentaar op hebben gekregen
@suekes leuke foto ben blij om te horen dat ik niet alleen z'n vent heb......meneer hangt nu weer voor de xbox maar ja zal er maar niks over zeggen heeft toch geen nut. we zijn nog ff naar de stad geweest 2 positie truitjes gekocht, dylan nieuwe boxers en hempjes (stoer ) en voor de baby 1rompertje ik mag namelijk nog niks kopen van man lief ivm het geslacht en het voordeel is dat er nog neit veel te halen valt aangezien alles winter kleertjes zijn.
haha mijn vent zit nu ook achter de xbox, net samen wel boodschappen gedaan.. Ik ga zo maar eens stofzuigen Ik moet nu 7 weken wachten tot de volgende echo.. ik vind dat eigenlijk veels te lang.. Nu hoor ik sommige dat ze nog een echo hebben met 16/17 weken.. die moet je dan zeker zelf betalen?
pff al die spel computers afschaffen die handel . ik moet nog 8 weken wachten tot de volgende echo. en tussen door moet je (meestal) id zelf betalen.
ff vragen hoe duur het is, anders laat ik er nog 1 doen rond de 16 weken dan zit er naar de 20 weken echt niet zo veel tijd tussen, en hoef ik niet zo lang te wachten.. 8)
hey meiden!! alles goed hier? met mij wel kom net van de verloskundige vandaan mocht nog terug komen om het hartje te horen. en hij deed het super. levendig kindje haha. zo leuk om te horen he. heb ook een hartbeat besteld maar die hebben ze juist langs gebracht toen ik weg was, dus kan hem morgen halen op het postkantoor. kan mn mannetje het ook horen want die moest gewoon werken vandaag. maar mijn dag kan niet meer stuk!
hee Sue, babysworld in den haag doet het met 16 weken, 40 euro, wij gaan daar ook heen Babysworld, Pretecho, 2d, 3d, 4, (erkend) NVOG Echopraktijk - consult/prijzen xxxxx
Mijn mannetje doet ook erg veel hoor, soms word ik er juist gek vanz eg ik ben geen invalide! (niks beledigends tegenover invalide mensen) Maar ben zwanger , betekend niet gelijk dat ik niks kan
Hoi! Nancy, groot gelijk! Ja is idd heel anders dan die foto in het album. Ik was altijd peroxide-wit en daarna heb ik het bruin geverfd vanwege kinderwens en niet kunnen verven, wel zo makkelijk want dit is mijn eigen kleur. Ik ben ook veel aangekomen en niet meer zonnebanken nu vanwege alle zw en mk. Die foto met mijn nichtje was ik uit bed gebeld vanwege de bevalling van mijn zusje en ik heb geen tijd gehad om ook maar iets aan mijn haar/gezicht te kunnen doen hahah. Ik ga ook gelijk mijn allermooiste foto ever spammen zo zie ik er uit als ik weer lekker sport en mijn lievelingshaarkleurtje heb. Nu krijg ik van mijn omgeving te horen dat ik er als een moederke uitzie hihi, maar zodra de zwangerschap erop zit ga ik terug naar mijn peroxide kleurtje! Bekijk bijlage 39981 Haha echt een poser-foto hihi, maarja zulke moet je ook hebben he? Nu straks sporten we er de 8 kilootjes af en blonderen en ik ben er weer . Es: moet je zelf betalen ja, 75 euro kost het hier. Bubsie: gefeli meid! Eline dank voor het meedenken maar ik woon in Tilburg, dat is 1,5 uur rijden naar den haag haha, dat doe ik niet voor een echootje hoor. Kikkert/Es: hier ook mannetje op de xbox, call of duty. ik gun het hem van harte hoor, laatst was hij gebanned en ben ik meteen een nieuwe gaan halen, geen probleem. Hij werkt hartstikke hard om ons gezin draaiende te houden dus een beetje afreageren op de xbox is helemaal ok. Ik was zelf ook een gamer, heb ook bij een gameontwikkelaar gewerkt en nu speel ik alleen maar op de DS haha of een lekker boek. Ieder zijn hobby. Dikke kus Sue
Mooi foto Sue! Zoooooooooo en mijn broodje kroket was leeeeeeeeeekker, heb genoten!! Mannetje moest er verschrikkelijk om lachen trouwens whihi En de supermarkt was geplunderd man! :x Hoezo crisis Mogen we donderdag weer bleeeeeeh Sta-tafels zijn wel geregeld, das mooi