Ja, er komen ook wel eens dingen uit, die niets voorstellen, maar wel voor veel onzekerheid zorgen! Mijn collega had de 12w echo en daarbij zagen ze een vochtholte in de buik, en waren dus niet zeker of dit de blaas was of niet, bijna 3 weken later pas weer echo en blijkt alles gelukkig goed, maar dat zijn wel helse weken geweest!! Dus denk dat je je wel bewust van zulke risico's moet zijn. Ook van het feit dat de 20w geen pretecho is!!! SOrry ik heb geen tattoo of piercing Mag ik nog mee praten?? Vind het wel leuk hoor, maar vind het niet zo bij me passen. Vond die initialen met het as van moeders in de inkt wel ontzettend mooi!!!
wie heeft er tips voor mij.... ik ben mega duizelig en heb net de bloeddruk opgemeten en die is 110/60 vrij lage onderdruk maar nu heb ik net al frietjes gehad met redenlijk wat zout....maar wat zou ik nog kunnen doen?
zoute dropjes? ehm... Rooibos thee... nou ja ik had een keer gelezen dat het de bloeddruk verhoogd.. en groene thee kan het juist verlagen... of het waar is... geen idee... Hoop dat jij je beter voelt Kikkert! Sam je hebt gelijk hoor Maar ik vind het zoooo leuk om die kleine te zien zwemmen hehe...
lage bloeddruk hoort erbij niet? maar is inderdaad vervelend. Euhm zou niet meer weten wat je nog kan doen hoor kikkert. Doe i.i.g. rustig aan ok! hoop dat je je snel beter voelt! @tattoo: heb er 1tje,in men nek vanachter. Het chinese teken voor happiness. Probeer altijd heppie de peppie te zijn (lukt niet altijd maar goed )
OHHH toen mijn bloeddruk 90/40 was na de OP zei mijn arts in Duitsland zei... als je wakker wordt moet je een paar oefeningen doen.. flink met je armen bewegen etc, dit om het bloed al direct flink op gang te laten komen! misschien helpt dat?!
vind het ook super leuk om die kleine te zien zwemmen. Heb nu een echo op 16 weken,dan op 20 weken en denk gewoon om de 4 weken (dus 24,28,32) en vanaf dan om de 2 dacht ik. ben niet helemaal zeker.
Hier ook geen tattoo's! Wel, tot voor kort, 2 navelpiercings maar die heb ik er inmiddels uit gehaald. Vind het niet zo mooi staan, strakke jurk, bolle buik en dan 2 bolletjes. Dus.... eruit met die dingen. En nu.....2 gapende gaten in mijn navel, hihihi. Komt vast allemaal goed! @Nancy, mooie tattoo en vind vooral de symboliek erachter heel erg mooi. @Sue, mooie foto! @Alle meiden met echo's, behalen van termijnen: gefeliciteerd! @Mannen: hier een hele lieve man die veel helpt in het huis zelfs strijken! Ook hij zit wel regelmatig achter de computer, maar vind het niet zo erg. Kan ik ook lekker mijn eigen gang gaan. @Vraag: lees van een aantal meiden over geslachtsbepalingsecho's. Wie van jullie wil het geslacht weten en waarom? En als jullie het willen weten, vertellen jullie het dan ook aan iedereen? Hihihi, ben ook niet nieuwsgierig ofzo. Hier nog discussie met man. Hij wil het graag weten en ik niet. Zo, nu gaan wij gezelli saampjes op de bank House kijken. Tot laters, xxxx
Jaaa wij willen weten wat het wordt... dan kunnen we meer gericht spullen kopen en namen uitzoeken! En de rest krijgt het ook te horen, maar niet hoe hij of zij zal gaan heten, dat blijft een verrassing tot het bittere eind hahaha. Ik ga er vandoor dames. Mijn man verveelt zich stierlijk dus ik ga hem maar even entertainen.. misschien wat zombies schieten op de WII XXX
hallo meiden. daar ben ik ook weer in t land der levende alles goed hier?? en heb ik nog wat gemist?? hier alles redelijk tot goed. kunnen lekker bijslapen(jeroen heeft vakantie) en straks weer naar de masseur. eindelijk een massage die geen pijn doet want die knoop is er zo goed als helemaal uit. ben er blij mee want over 2 weken is t NK twirl en dan moet ik op mijn best zijn natuurlijk. gaan jullie nog wat doen met oud en nieuw?? wij gaan naa tilburg toe en t bij opa en oma vieren. gaa de 1ste weer naar huis toe. nou ik ben er weer vandoor en kom morgen weer langs en beloof wat meer mee te schrijven. heb er de laatste dagen zo druk gehad dat ik echt geen tijd zag om langs te komen fijne avond alvast en slaap lekker allemaal
Ik ben een snelle stresskip vandaar dat ik geen 7 weken kan wachten op de volgende echo.. Ik heb nu met 8 weken een echo gehad, met 10 weken en met 12 weken en dan zou ik nu 7 weken moeten wachten op de 20 weken echo en ik ken mezelf.. dan wordt ik gek Dus ik denk nog 1 te doen met 16 weken en dan met 20 weken en daarna ga je je kindje toch voelen en is het anders.. wel doen we nog een 3d echo rond de 25 a 30 weken
@Susanne: welkom terug!! Wat je hebt gemist? euhmm mijn nekplooimeting die helemaal super was!! hoe is het met jou?? En ja wij willen heel graag weten wat het wordt!!
Goeieavond Meiden ik heb een navelpiercing, nu al zo'n 11 jaar en een tattoo op mijn rug ong 8 jaar. Wil er nog een 2de bij als het kleintje er is denk ik. Ik wil waarschijnlijk ook rond de 16 weken een extra echo, ben veel te nieuwsgierig wat het word niet dat het uitmaakt, maar wil het graag weten
@ vakantie mannetje: hij zit al vanaf maart thuis met een burn-out, begint nu net weer een uurtje of 14 per week te werken. In het begin deed ie nix (kan ik em niet kwalijk nemen) maar nu hij weer meer energie heeft gaat het beter maar wel alleen op zijn tijd en als hij er zin in heeft........ nou ja is niet anders........ ben al lang blij dat ie wat doet!! @ Angel: gefeliciteerd! tante worden!! ik wordt begin juli weer tante, schoonzusje en haar man krijgen dan de 1e! @ Petatje: leuk gedichtje!! @ Tattoo: ik heb er geen, wil er wel 1 maar mannetje heeft het liever niet, heb wel in elk oor 3 gaatjes, telt dat ook Wij willen beide niet weten of het een jongen of een meisje wordt, verrassing bij de geboorte Zonet de bussen van MvM ontvangen! plassen kan beginnen!! Ook nog leuk kadotje gekregen: bekertje, schaaltje, bordje van Dick Bruna
Einneh: Hmm dat is ook niet niets Maar wel gefeliciteerd met dat je tante wordt !! Dat zit er hier voorlopig nog niet in .. man zn broer en zusje zijn alleen en mijn broers ook .. Dus moesten wij zelf maar weer aan de klus he !!
Thnx Sam! er zit maar een week of 3 tussen onze kleintjes dus dat is wel leuk! Mannetje knapt (gelukkig) al wel weer op hoor maar het blijft toch nog redelijk vervelend vooral nu ik ook last van mijn hormoontjes heb Euhmmm tja maar daar wordt je nog geen tante mee.... misschien maar een koppelingsbureau beginnen
Ja wat dacht je waar ik mee bezig ben op dat internet HAHA.. Grapje !! Mijn broertje is nog maar 19 en mn schoonzusje 20 dus ja dat kan nog Mijn broer is 26 en zwager is 33. Dus die moeten eerst !!
hier ook weer in het land der levendenalles ok hier met iedereen? en iedereen de feestdagen overleefd?? hier alles ok,alleen dat ze irrigulaire antistoffen aangetroffen,maar dat had ik al verwacht,want was bij de vorige zwangerschap al aan het licht gekomen!dus weer opnieuw bloedgeprikt en die muts kon slecht prikken!!:x:xheb nu een mega bloeduitstorting op me arm zitten,en aan de andere kant ook:x maandag de nekplooimeting,,spannend!! en wij willen bewust niet weten wat het wordt dit x,,want heb het 2x niet geweten en 1x wel,,en vond het zo jammer dat ik het al wist na de 20 weken! dus nu houden we de spanning erin en mag iedereen gewoon wachten tot half juli en voor iedereen een super 2010 en heel veel gezondheid toegewenst namens mij
jeej nekplooimeting was goed! heb zelfs nog 2 dagen kado gekregen dus morgen 12 weken tis wel een eigenwijze...beeb was aan t slapen en na 3x hoesten en porren met dat echo-ding niet wakker te krijgen, maar hij lag verkeerd om te meten, na 20min kwam er wat beweging in...pfff, ben bijna beurs van dat gepor... lees zo effe terug, moest t effe kwijt! en foto van de beeb zet ik er ook zo op