Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mamma Chan, spannend! houd ons op de hoogte :D

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy ik zou je aanraden 56 te kopen met en zonder mouwtjes. en dan 1 a 2 setjes van maatje 50 (mocht 56 echt te groot zijn). ik koop zelf alleen zonder mouwtjes omdat ik alles van dylan nog met met mouwtjes die is in februari geboren ;) .

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    verder niks bijgelezen moet zo gaan werken en het bezoek is net weg dus geen tijd......

dus bij deze hallo allemaal
    en doei allemaal

zoeffffff weer weg

4. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag

sorry even ingrijpen :p
    tattoo mag NIET, want de inkt komt in de bloedbaan terecht, en aangezien je beeb daarvan kan meegenieten is t geen strak plan.
    piercing kan wel, maar geen goed idee, ivm. kans op infectie.

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Jeeeeeeeeeej!! Bij verloskundige was alles goed.. Bloeddruk was toppie.. Bloedtest was alles goed enz..
    En toen het spannende moment van het hartje.. maar na flink geduld en een hoop gedruk en gezoek kwam het hartje tevoorschijn en hoorde we het!!! Wat een geluk!! :D

6. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    wat goed es! gefeliciteerd! waar in den haag ga jij naartoe?

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Het westland woon ik.. Ik ga naar de VK in Naaldwijk 8)

8. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    ah ok! heb nog jaren gewerkt als bijbaantje in t westland, op mijn fietsje naar de tomatenplukkerij :D

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg

Hoi Susanne, nog geen vlokje gevallen hier.. Alleen maar trieste regen :(. xxx en veel plezier morgen in ons gezellige tilburg :).

10. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi meiden!
    Vandaag de gordijnen voor de babykamer binnengekregen, antraciet echt mooi en mooie stof, we hebben verduisterend gekozen zodat we (als de beeb een peuter wordt) later profijt hebben dat de kleine niet ziet of het al licht of donker is. Mijn broertje werd in de zomer nl al om 6uur/half 7 wakker elke dag en toen moesten ze verduisterende rolgordijntjes gaan kopen. Handig dat ik al wat weetjes in mijn hoofd heb opgeslagen :).

Ik heb een foto gemaakt van de kamer, zal em binnenkort showen, is nog niet veel hoor, de aankleding is al binnen maar geen meubeltjes oid.

Nancy; je moet zelf de geslachtsbepaling regelen meid, de vk gaat het niet doen omdat het een pretecho is. Ik zou gewoon een pretbureau opzoeken en hen bellen en zelf een afspraak maken (babyview oid).

Es leuk! Ik ga 3 dagen later voor de gb :):). Mamasan ook spannend! Allemaal rond dezelfde tijd. Ik kom het melden hier wat het wordt, geen geheimen :). En gefeli met het horen van het hartje! Nu kun je em zelf ook vinden, gewoon op dezelfde plek als de vk zoeken! Succes!

Euh tattoo's in de zw, ik zou het sowieso nooit doen, dor hormonen kun je ook ineens een hele andere smaak hebben hahaha! Mijn tattoo op mijn rug zet af en toe gewoon op, de zwarte lijnen zegmaar. Angel, weet jij miss wat dat is? Was meestal wann ik ongi moest worden dus ik denk dat hormonen en inkt niet goed samen gaan iig.

Dan nog wat, het valt mij op dat er nog geen tweelingen geconstateerd zijn in het juli forum, wat apart! Of vergis ik me nu? In maart hadden we er een hoop hoor!

Ik ga lekker douchen en eten koken, even een warme kraan over mijn buik. Heb vandaag en gisteren flinke bandenpijn en helemaal strange is het dat ik vandaag ook weer misselijk ben ????? En ik lees er hier meer over, ik wil die kwaal niet terug hoor.. Scheer je weg misselijkheid :):). Of zou het aan de stand van de maan liggen hahaha?

Dikke kus en fijne avond meiden!

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    @sue als je tattoo zo nu en dan een beetje opzet kan ook komen doordat ze dan te diep hebben geprikt heb je er ook last van tijdens de zomer of als het warm is???? dan kan het daar aan liggen en anders zou het idd kunnen komen van je hormonen die doen ook een hoop met je lichaam ...

12. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    meiden

Ik heb met de geboorte van dani ook rompers met lange mouw dacht ik, hij zou in okt geboren worden, maar meneer was 7 weken te vroeg, dus in augustus(maar toen mocht die nog nie mee na huis en ook kon die de rompers nog lang nie aan)

Dus ik zal ook niuewe moete halen;)
    pfff we moete eerst hier de zolder opruimen en daarna kan alles uit de logeerkomer naar zolder, dan kan ik beginne met dani's nieuwe kamer en ook met de bby kamer:D

Ik ga voor creme, schilder alles over in die kleur en pas alles erop aan;)

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    hmm dat is op zich best fijn als we gewoon door kunnen rijden. tilburg zelf vindt ik niet zo heel gezellig en gaan er heen voor familie he. haha. hopelijk gaat t nog wel sneeuwen bij jullie want dan kunnen we nog ff sleeen in t leijpark

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hoi meiden, ik had weer een hoop bij te lezen.
    Wat een prut weern is het weer met die sneeuw.

Gaan jullie nog weg morgenavond?
    Wij blijven thuis, ik moet 1 jan ook om kwart over 7 smorgens beginnen, zal niet meevallen, ben nog steeds zo moe.

Met 16 weken gaan we ook voor geslachtsbepaling, iedereen mag ook weten wat het wordt.
    Morgen alweer 12 weekjes, gaat snel.

xxxxx

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nou tattoo mag best hoor komt niks in je bloedbaan terecht want je prikt niet dieper dan 2mm de huid in .. alleen is het niet vestandig omdat je meer kans op ontsteking of spijt enz ivm dat je hormonen opspelen ... wij tattooeren zelf namelijk ...

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    wij blijven morgen ook thuis samen met de jongens en de buufs en misschien zo nog spontane aanloop ..
    maar wel balen eline dat je weer zo vroeg moet beginnen meid zal zeker niet meevallen succes meid ...

17. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag

het komt WEL in de bloedbaan terecht, ik heb zelf 4 jaar 2 shops in a'dam gehad, en als je t protocol van de ggd leest, staat het er duidelijk in. dat was t laatste wat ik erover kwijt wil. vind het namelijk vervelend als een dame hier misschien 'verkeerd' advies krijgt, want het is wel schadelijk en dat wens ik niemand :D begrijp me niet verkeerd, niets persoonlijk.

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooooh ik ben in de wolken. Zo straks stond ik en voelde ik onze kleine zoo lekker bewegen :D Zo mooi :D !! SOrry moest het even kwijt :D !! Wat is dat toch weer heerlijk :D

19. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    owww wauw!! wat bijzonder zeg!!

20. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag

goed plan verduisterende gordijnen! :D scheelt misschien een hoop!
    volgens mij zijn er idd geen tweelingen hier?
    ben benieuwd naar je kamertje!

Deel Deze Pagina