Ja Jildou heeft ook verduisterende gordijnen hoor. Wel zo handig. Bij de leenbakker kan je dat ook gewoon aangeven trouwens, veel mensen weten dat niet, maar dan doen ze er een verduisterende laag achter, werkt perfect!! Neej volgens mij geen tweelingen hier..Best wel gek ja!
daar mag je zeker ook je mening over geven en vat het zeker niet persoonlijk op hoor maar het is niet schadelijk voor het kind .. en ik raad het af ik raad het niemand aan om het te laten te zetten tijdens je zwangeschap alleen dat het niet schadelijk en dit kan je overal na vragen zelfs aan de ggd .. en dit is ook niet persoonlijk hoor..
@ slecht slapen: ik slaap goed totdat ik rond een uur of half 4 wakker wordt en moet plassen dan kan het best zijn dat ik een anderhalf uur wakker lig..... overdag kan ik wel slapen maar tja dat is wat lastig als je aant werk bent.... @ ziek/misselijk: beterschap dames hoop dat het snel weer over is!! @ VK bezoek: gefelicteerd!! @ Sam: ow dat lijkt me geweldig om de kleine te voelen bewegen Sorry als ik iemand vergeten ben..... ben aan het lezen en xboxen tegelijk...... gaat niet echt samen
@tweelingen dat viel mij ook al op dat er geen tweelingen waren (nog niet) ik voel voor 99,9%zeker de kleine uk ik kon het niet geloven vond het nog veels en veels te vroeg...ik voel het al een paar dagen maar dacht dat kan niet, maar het is echt een gekriebel in mijn buik (lijkt op hele kleine lucht belletjes). vind het echt onwerkelijk maar dat komt vooral omdat ik dylan (toen was ik er pas van bewust) pas met 19weken voelde.
Hoi meiden, Even alles weer teruggelezen maar gewoon echt niks onthouden. Lijkt me zo bijzonder om de baby te kunnen voelen. Met hoeveel weken is het gemiddeld bij de eerste dat je het voelt? Heb trouwens bijna op zeker zwangerschapsichias. Heb het al sinds Sinterklaas maar dat in eerste instantie dat het over zou gaan maar het heb nu continue. Trekt door in mijn linkerbil en tot het midden van mijn bovenbeen achter. Zal het maandag eens vragen aan de vk. Er is hier een paar straten verderop een man doodgeschoten. Las het net in de telegraaf. Naar idee hoor.
Lizz dat is vervelend en ook nog eens een naar idee van die man Bah !! De eerste voel je geloof ik zo rond de 18 en 22 weken, afhankelijk van waar je placenta ligt. Maar ik voelde Jildou al met 16 weken en deze dus nog veel eerder.
Hoop dat ik de kleine ook snel zal voelen. Lijkt me fantastisch. Het is in een andere wijk gebeurt, zal wel een afrekening zijn geweest ofzo. Gelukkig komen we daar nooit in de buurt.
Slaap lekker Es en gefeliciteerd met het horen van het hartje. Hoop dat wij het maandag te horen krijgen.
Ik zal me ff melden hier! Ik ben Jufffie, 26 jaartjes jong en heb een dochter van 2 jaar en 4 maanden! Ze is geboren met 26 weken! Nu zijn we onverwacht zwanger geraakt van een 2e wonder. Ik ben nu 12 weken en 3 dagen zwanger. Ben uitgerekend op 12 juli! Zal blij zijn als ik april haal! Al vanaf week 5 hevig bloedverlies en buikkrampen. Ik loop bij de gyn en heb inmiddels al 10 echo's gehad. Dit is weer een gecompliceerde zwangerschap en zal waarschijnlijk weer te vroeg bevallen. Vandaag naar de gyn voor weer een echo! Ik moet wekelijks erheen en soms zelf 2 keer per week! Voor mijn gevoel zit ik op de helft van mn zwangerschap. Vorige keer met 25 weken weeen en ze hebben het kunnen rekken met 9 cm tot 26 weken!
Goeiemorgen meiden zag dat er werd gesproken over resusfactoor had. Ik ben zelf een resuskindje. Mijn moeder heeft voor mijn broer een miskraam gehad, zij werd verteld dat zij de prik niet nodig had omdat ze nog niet zo ver was. Bij de geboorte van mijn broer is hun bloed in contact gekomen. Mijn moeder is 0-negatief en mijn broer 0-positief. Dit gaat dus niet samen. Toen mijn moeder van mij zwanger was had ze antistoffen in haar lichaam en ging mij 'aanvallen' ben een maand te vroeg geboren omdat ik anders dood zou gaan. Ik ben nu 19 juni jarig. eigenlijk hoor ik 19 juli jarig te zijn. Zat er dus over na te denken dat mijn kleintje misschien wel op mijn oorspronkelijke geboortedag kan komen @ Es waar ga jij die gb doen??
Jeetje Juffie wat een verhaal. Toevallig iemand die ik al paar jaar ken via ander topic is vorige week van haar 2e kindje bevallen. Bij beiden begonnen de weeën op 25,5 w aan de weeenremmers en de oudste hebben ze tot 34 w 1 dag kunnen rekken en de tweede 34w5 dagen... Zij moest ook wekelijks op controle!! Hopelijk blijft deze iig tot de 30 w zitten.. Ben je toch weer wat verder!!! Zet hem op!!
Mogguh, Wat een hoop meiden al die de kleine voelen! geniet ervan hoor. Geslachtsbepaling, we willen het weten, maar we gaan er geen extra echo voor laten maken. Hopelijk kan de gyn de 19e al wat zien en anders wachten we op de 20w echo. Dus als we net zo'n eigenwijs als de jongens krijgen laat deze mini niks zien Lizz, sterkte, dat doet zeer isschias Juffie,welkom! Spannende tijden nu he? Je verhaal lijkt op de mijne, bij beide jongens premature weeen, gelukkig wel kunnen rekken tot 35w. Nu ook weer geen makkelijke zwangerschap, veel bloedverlies, maar ukkie doet het prima. Heb je ook al de hele rataplan aan onderzoeken weer gehad? Veel succes vandaag weer bij de gyn! Ik zal eens gaan douchen en boodschapjes doen. Vanmiddag oliebollen bakken, ik kom er niet onder uit dit jaar Ik weet niet of het lukt om nog even te komen kletsen... Anders iedereen al een hele fijne jaarwisseling!!
@luckybleu: baby's world in den haag @Juffie: Welkom hier, maar wat een heftig verhaal.. sterkte en ik hoop dat je kindje nog lang blijft zitten!! Zo ik ben wakker.. heb gelukkig beter geslapen als gisteren en eergisteren, gelukkig want moet het vanavond wel een poosje volhouden natuurlijk! Straks nog even de laatste dingen halen voor gourmet vanavond en dan om 4 uur komen onze gasten al.. wel gezellig.
@juffie welkom en proficiat! ik ga mee heel hard duimen dat je beebje blijft zitten tot minstens 30 weken. Hoop dat alles goed is/was bij de gyn vandaag. hier:straks ook maar eens alle voorbereidingen treffen voor vanavond! heb wel een vraagje:in het begin van men zwschap had ik last van gevoelige borsten en steken in men borsten. Dat is over gegaan maar nu wordt ik 's anchts soms wakker als ik bv op men zij ga liggen van pijnlijke borsten. Ook als ik uit men bed kom doen ze echt pijn. Kan ik bv met een bh slapen?of mag dat niet?
goedemorge allemaal @petatje hier ook last van s,nachts en vooral met draaien pfff maar idd het help als je een bh of een topje draagt... @juffie welkom en we duimen dat je kleine zo lang mogelijk mag blijven zitten ... @mamasan hier ook eigewijze jongens en moet zeggen dat deze frummel ook al eigenwijs is ahahhah ... hoop voor je dat ze het de 19e al kunnen zien duim voor je .... hier al druk met de voorbereiding .. straks oliebollen bakken heerlijk doen we elk jaar op oudjaarsdag .... de jongens zijn allemaal al buiten met hun vuurwerk pfff vind het maar niks maar ja het zijn jongens he doe je niks aan .... lukt niet echt meer denk ik om vandaag nog te komen kletsen ... dus wens iedereen van een heel goed uiteinde toe en tot in 2010 ons jaar ..... zijn er verder nog meiden die vanavond om 12uur een glaasje drinken???? ik wel vind het wel fijn om 12uur een glaasje te proosten hoort er wel een beetje bij toch...
Hier iemand die geen druppel alcohol drinkt vanavond Ik ben ook niet zo'n drinker van mezelf hoor, ook als ik niet zwanger ben