dat is wel een oplossing hahah .. en heb je verder nog kwaaltjes?? hier alleen de boobs en idd af en toe een vlaag van misselijkheid.. maar als ik al aan al het eten van vanavond denk krijg ik er al zin in haha we hebben vanavond de verjaardag van onze jongeste ... wel net bij de kapper dacht heerlijk kop koffie nou brrrrr toen ik hem rook gind ik al bijna .. maar het is voor een goed doel
Nou meiden ik hoop dat ik me over een goede 2a 3 weken bij jullie mag melden. Moet natuurlijk wel reëel zijn dat het niet vaak voorkomt dat de eerste icsi raak is,maar heb me al zo uitgerekend ( schaam) dat ik dan voor het einde van juli uitgerekend zou zijn. Dus hopen mag altijd heh. En bovendien van harte gefeliciteerd! xxx
Hoi meiden, Heb mijzelf er ook even bijgezet Madelief: uitg. 1-07-2010 van derde kindje (3j en 8 mnd) Marsim : uitg. 1-07-2010/30-06-2010 van ons eerste kindje Mamasan:uitg. 02/07/2010 van 3e kindje (bijna4&6mnd) Suekes: uitg. 3 juli 2010 van ons eerste kindje Senna09: uitg. 6-07-2010 van ons eerste kindje Nieuwe mama's feli! Seukes:spannend! ik heb tussen mijn 2 jongens 7 mk's gehad, dus ik weet hoe spannend het nu is. Kwaaltjes, uhm lekkende boobs en mijn humeur Dat kwam mij wel heel bekend voor dus ben ik gaan testen. Gister was het streepje nog erg licht, maar vandaag knalde hij er al vanaf Verder alleen erg moe en ik zou vanavond gaan stappen, ben benieuwd hoe lang ik het volhou. Elif, spannend...hopelijk zien we je over een week of 2 hier.
Voor alle nieuwe zwangeren onder ons van harte gefelciteerd, hopen dat alles goed mag gaan en lekker veel genieten en SHOPPEN natuurlijk, haha! Klachten valt hier eigenlijk wel mee. Ik heb eigenlijk de hele dag geen trek ik moet me er echt toe aanzetten om iets te eten. Zodra ik dan wat gegeten heb dan heb ik met vlagen een misselijkheidsgevoel. Ook ik moet (schaam schaam) veel boeren en windjes laten. Verder wat gevoelige borsten sinds vandaag eigenlijk meer. Het valt dus allemaal wel mee. Het zal vast nog wel komen maar het is van harte welkom, toch een bevestiging dat het nog gewoon lekker warm daarbinnen zit. Na bijna 2,5 jaar heb je zo'n zekerheid wel nodig. Zodra ik mijn eerste echo heb gehad hoop ik wat meer zeker te zijn. Tot nu toe is het toch nog wel onwerkelijk!
Zooo daar zijn we weer!! We zijn weer terug van het etentje.. het meeste heb ik wel redelijk op kunnen eten met lange tanden! Wel ben ik nu kei moe.. wat doet je lichaam veel zeg.. Ik heb ook een trekkend/drukkend gevoel in mn onderbuik wat best een rot gevoel is (in vlagen is het erger) Echt het gevoel dat er een steen op je buik ligt ofzo. En ja verdere kwaaltjes.. jeukende borsten, sterkere reukvermogen, ik ging bij het eten van de hond zowat kokhalzen haha! Verder vind ik het tot nu toe wel meevallen 8)
goedemorgen allemaal , @all hoe is het met jullie leuk weekend gehad ?? en hoe is het met de kwaatjes??? hier goed geslapen de 2 nachten ervoor wat minder .. ben wel erg vroeg wakker heel de tijd ..en erg moe dat had ik eingelijk pas sins gister avond wat het snel kan veranderen met de dag zeg was het al weer helemaal vergeten is bij mij ook al zo lang geleden .. verder doen mijn boobies wel erg pijn en heb last van een beetje vlagen misselijk maar ondanks dat toch nog moeten eten .. oja en plassen pffffff maar verder voel ik me heerlijk het is voor het goededoel liefs nic
Ik ben ook zo vroeg wakker de laatste dagen, ik snap er niks van want ik ben echt een uitslapen altijd geweest.. haha. Ik heb vannacht wel goed geslapen, ik was ook vreselijk moe, ook omdat ik de nacht ervoor amper had geslapen.. vandaag naar de live show van so you think you can dance.. hopen dat ik het volhou want moet alleen maar staan
oh leuk joh gezellie wens je heel veel plezier...wij moeten hier weer aan het werk 2 klanten vandaag maar is ook wel leuk hoor dit werk .. ja stom he dat men dan zo vroeg wakker is echt appart ..had net honger dus heb maar ff soep gegeten hahahh een boterham vind ik niet zo veel aan op dit moment haha ..
Madelief: uitg. 1-07-2010 van derde kindje (3j en 8 mnd) Bobbie: uitg.1-07-2010 van 2e kindje (2 jr) Marsim : uitg. 1-07-2010/30-06-2010 van ons eerste kindje Mamasan:uitg. 02/07/2010 van 3e kindje (bijna4&6mnd) Suekes: uitg. 3 juli 2010 van ons eerste kindje Djaar77:uitg. 5 juli 2010 van ons eerste kindje Senna09: uitg. 6-07-2010 van ons eerste kindje Goedemorgen meiden, Nog steeds geloof ik het niet echt (ga morgen dan ook even om een test in het ziekenhuis vragen) maar wij schijnen ook zwanger te zijn (ja Djaarman ook hihi). Mijn temp was nog steeds erg hoog (verslavend na 1 1/2 jaar tempen) en sinds twee dagen moet ik veel boeren en heb bij vlagen ook geen zin in eten. Ook sinds vanmorgen moet ik zeggen dat mijn (.)(.) wat gevoeliger zijn. Maar eigenlijk voel ik me nog niet echt anders dan anders. We durven het nog niet zo goed te geloven dat het nu werkelijk gelukt zou zijn na de 2e IUI. Maar het is zo symbolisch die 5 juli 2010 want mijn mannetje en ik hebben elkaar voor het eerst ontmoet op 8 juli 2005!! Meiden we gaan hier met z'n allen genieten van de komende tijd!!! (en als er nog iemand iets kan/wil vinden van de testen in mijn album dan graag!!)
mogguh meiden, Senna, gaaf naar so you think you can dance, veel plezier! Djaar, feli en welkom. Hier nog zo'n vroege vogel... Gisteren uit geweest, maar was om 8 uur al klaarwakker Heb nu alleen enorme bandenpijn, dus iets te fanatiek gedanst gister. En ik heb me toch zin in een big mac Dus ga maar eens wat te eten maken, voordat ik sjaggie wordt van de honger.
Hoi meiden, hoe is het hier? Ik kom even de trotse tante uithangen, gisteren is mijn zusje bevallen van een mooie gezonde meid van 3530 gram en 52 cm. Ze heet Daisy en is serieus het mooiste kindje dat ik ooit heb gezien! Ik heb een foto van ons saampjes in het album gezet. Verder meld ik maar even dat ik superongerust ben over mijzelf, ik heb dit keer namelijk niet zoveel kwaaltjes. Ik voel wat electriciteit in mijn buik, heb last van zenuwen (maar die had ik al omdat ik pas sinds 4 weken werk, na 2,5 jaar thuis te hebben gezeten en dat zet nogal wat voeten in aarde) en daar hoort misselijkheid en geen eetlust ook wel bij, dus ik weet niet of het nu van de zw komt of van het werken. Mijn borsten zijn niet groter geworden, ze zijn alleen heeeeeel zacht, echt raar. Ik voel er steekjes in maar ik kan er nog gewoon op liggen. Kortom ik weet het allemaal niet echt. De test was ook echt superlicht gisteren. Nu hou ik op met klagen, ik kijk wel woensdag en dan hoop ik op een knaller. Ik kom niet te vaak hier, anders wordt ik gek . Alle meiden die er sinds gisteren bij zijn gekomen, van harte gefeliciteerd!!!! xxx Sue
Ik ben zelfs nog onzeker na die CB zwangerschaps indicator test! Ik voel me vandaag ook minder misselijk en minder last van me buik, dus ik was gelijk al zenuwachtig! Het liefste zou ik nog een paar x testen, maar ik wacht ff tot dinsdag, dan doe ik er ook gewoon nog één! haha
@senna kan ik me voorstellen denk dat we dat allemaal wel een beetje hebben hier net zo hoor ben zo bang dat ik alsnog ongi ga worden en die testen vals zijn of zo maar ik heb nog 1 test in huis en die doe ik zo nog ff of morgen denk morgen hoor want er zit al duidelijk verschil in die van gister en eergister dus dan moet hij morgen echt kan knallen (hoop ik ) @djaar dank je gezellie dat je hier ook bent @mamasan en hoe was je bic mac mmmmmm het water loopt me al in de mond als ik er aan denk oh doe vandaag niks anders dan eten en eten @sue hoe zo wordt je gek als je hier te vaak komt? als ik vragen mag
Hoi Angel, daarmee wil ik zeggen dat als ik hier te vaak kom ik er teveel mee bezig ben. Ik wil mezelf een beetje behoeden voor een grote teleurstelling. Ik vindt overigens wel dat er een mooie website moet komen Zullen we daar maar eens aan beginnen? Ik heb in maart de site ook bijgehouden. Hoe denken jullie daarover? xxx
@sue oh vandaar dat kan ik me voorstellen heb ik ook wel een beetje maar ik heb gelukkig niet al zo veel tijd om heel lang en veel hier te kletsen doe het altijd ff tussen door maar dat lijkt me wel wat hoor met die site.. mijn stem heb je .. en ook nog gefeliciteerd met je nichtje wat leuk ze super .. ik wordt over ong 4 weken voor de 3e x tante en in dec ook nog een keer echt leuk hoor
Okee, misschien is het nog een beetje soft, en als je betere ideeën hebt, dan hoor ik ze graag, maar hier is ie dan!!! http://www.everyoneweb.com/Juli2010mamas/