@angel dat groeit goed zeg!!! mooi ik zal morgen ook ff een fototje maken van mijn buik de vk zei al tegen me dat je bij een 2 (3,4 enz) veel sneller een buikje krijgt ik kan er ook niet meer omheen en moet het dus morgen ook op mijn werk gaan vertellen (had liever ff gewacht maar goed)..........niet dat mijn buik nu al mega is hoor (zijn echt de darmen)
gatverdamme, krijg ineens een misselijkheidsaanval (denk dat het ook komt dat me vriend voetbal aan het kijken is) Mijn mannetje is al 2 dagen thuis, heerlijk! kan hij me lekker verwennen Nu lig ik lekker met de hond op de bank, de hond moest vanavond onder narcose want had iets in haar oor heel diep zitten bij haar trommelvliezen, dus die is nu heel zielig en mag lekker bij mij op de bank liggen.. Kunnen we samen zielig zijn haha
Hier staat de eerste buikfoto ook erop Angel, wow ziet er al goed uit! Spannende dag morgen, ben heel erg benieuwd of het er inderdaad 2 zullen zijn. Mamafiona,welkom en gefeliciteerd! Grappig, jouw dochtertje is 3 dagen ouder dan mijn zoontje. Hier ook twijfel over de uitgerekende datum. Mijn laatste ongi was 12 sept, maar betwijfel dat ik al 8 weken ben. Kikkert, ben benieuwd naar je buikkie! Leuk hoor al de eerste buikkies kijken. Alleen jammer inderdaad dat je het sneller moet vertellen.
mamasan jou buikje is ook al mooi zeg we gaan wel hard als ik dat zo zie hahahah weltrusten meiden ik ga nu echt hoor tot morgen
meiden, ik ga ook sluiten.. lekker slapen!! Even ter mededeling: Als jullie nog wijzigingen hebben voor de lijst en/of de site, of jullie die naar mij willen pb-en.. Ik kan niet alles uit de berichten halen want het wordt nu zo druk en dus lekker veel gekletst... Thanks!!
wow wat kletsen jullie veel! Volgende keer open ik 2 schermen... MamaT ben het helemaal met je eens. Als het misgaat kan je er niets meer aan doen. Sta er nu wel heel anders in dan de eerste keer, veel rustiger wat dat betreft. Heb vanavond vast lekker sites bekeken met zwangerschapskleding, ik verheug me al helemaal op een dikke buik! Een buikje met 5 weken is wel vroeg zeg! Ik ben net 20 kilo afgevallen, dus het zal wel wennen worden om juist weer dikker te worden. Kennissen die ook een 2e hebben gekregen waren zo mega mega dik op het einde, dat ik daar ietsje pietsje minder zin in heb. En dat in juli hahaha! Ik hoop dat die stomme griep morgen weer een beetje voorbij is. Ik ben wel wat misselijk, maar kan ook griep zijn. Sinds vandaag wel ongikrampen, maar dat had ik de vorige keer ook. Toen was ik ook onwijs misselijk en veel overgeven en heeeeeel moe. Maar dat is toch afwachten. Die vermoeidheid zal vast nog komen!
Sow meiden wat een buiken! ik heb ook een foto in mn album staan, maar die van mij is niet zo groot als die van jullie or. wel wat groter, dat wel. maar die van jullie is echt al mooi!
Jeetje wat kletsen jullie wat af zeg! Ik kan op m'n werk helaas niet hierop komen, want dan heb ik allemaal pottekijkers en dat lijkt me nog niet handig. Dat jullie al zo snel een buikje hebben zeg! Ik merk daar nog niets van. Heb sowieso een klein buikje, dus weet ook niet of ik het zo snel zou zien. Verder ben ik niet fit, beetje grieperig ofzo. Last van m'n boobs en m'n darmen zitten wat verstopt. Heb vaak kramp in m'n darmen en als ik dan op de wc zit gebeurd er niets haha! Ik probeer er wel van te genieten, maar ik merk ook dat ik me daar nog een beetje voor afsluit, ik wil even de echo van volgende week afwachten. Denk dat ik dan pas overtuigd zit dat er een kindje aan zit te komen ipv een soort 'gezwel' zoals bij de mola het geval was. Sorry het lukt me niet om op iedereen te reageren! Willen jullie ook weten wat het wordt? Ik wel, maar m'n man niet :s Nou ik duik m'n bed in! Slaap lekker!!
Hmm... ik kreeg gisteren de opmerking van mijn buurvrouw dat ik ben afgevallen en dat ik geen buik meer heb, dus bij mij is ie ook nog niet zo. Ik kan ook echt niet wachten tot dat echo. Weten jullie wat ik trouwens doe... best erg. Ik ga dus a.s. maandag weer een cb test digi doen om te kijken of de test nu 3+ aangeeft.. Dan weet ik dat de HCG ontwikkeling in ieder geval in lijn ligt met 5+ weken. Erg he? liefs, mamaT
@onzekerheid: heb gisteren een heel leuke uitleg gehoord. Onzeker zijn is het grootste symptoom van een zwangerschap! Het hoort er bij. Ik heb op de echo men frummeltje gezien maar nog geen hartje en blijf toch onzeker (zelfs na 8! testen). Zelfs na 3 maanden kan er nog iets mis gaan! onzekerheid blijft. Heel je zwangerschap en zelfs tot ver na de bevalling! dus dames,geniet van die onzekerheid want onzekerheid is nu eenmaal een gevoel dat alle mama's hebben! Wees trots dat je onzeker kan zijn! onzeker zijn wil alleen maar zeggen dat je het beste wilt voor je kleine frummeltje! onzekerheid = voor mij een teken dat ik als een echte leeuwin zal vechten voor mijn kleintje! dus dames,wees onzeker en geniet!
Goedemorgen!! we zijn er weer! En petatje, die onzekerheid blijft denk ik ook wel tot je bevalling dat geloof ik ook wel.. Ik moet zeggen dat ik niet meer zo aan het piekeren ben.. dat wordt wel een stuk minder gelukkig.
Och die onzekerheid. Ik doe er dit keer echt niet aan hoor! De vorige keer was ik zelfs met 30 weken, wanneer je de baby dus echt de hele dag voelt schoppen en bewegen, nog hartstikke onzeker. Heb gewoon 1 onzekere zwangerschap gehad en bij de bevalling was ik gewoon hartstikke verbaasd dat ik een gezond kind gebaard had. Nogmaals, ik doe er dus niet meer aan! Maar das misschien wel makkelijk zeggen als je het al een keer gedaan hebt. En weet je, als het wel misgaat, het hartje stopt met kloppen ofzo, daar doe je gewoon niks aan! Je kan het niet veranderen door elke dag een test te doen. Ik voel zo af en toe steken rechts onderin, zeg maar waar ik normaal mn eisprong voel. Zou dat al bandenpijn zijn? Klinkt het bekend?
Wij gaan richting de Ikea!! Mijn mannetje is nog steeds thuis, dus gaan we ff ideeën opdoen en misschien wel wat kopen hihi..
goede morgen dames, het lijkt hier wel of de klachtjes komen. vanmorge vroeg ontzettend honder en heel erg duizelig. dus was gegeten en weer terug naar bed., net nog steeds duizelig. hopelijk wordt ik niet misselijk, maar die kans zit er wel in. verder zat ik net de pfaffs te kijken lieten ze een echo zien, kreeg je het hartje te horen en toen kwamen mn tranen zomaar uit het niets. haha. emomuts!
hallo, ik heb nooit de pil gebruikt, ik wil liever niet aan die rommel... dus voor het zingen de kerk uit(en ja dit is niet 100%) mijn nod was voor op 5 okt. die maand wouden mijn man en ik voor een kleintje gaan klussen. we hebben een hoop geklust... hihiihi mijn cyclus duurt 28 dgn dus maandag 2 november verwachte ik mijn nod, ik d8 dat ik misschien toch zwanger zal zijn en heb op zondag 1 november(1 dag voor mijn nod en vroetijdige zwangerschaptest gedaan) en ik had geen 2 streepjes dus niet zwanger.... toen mijn man later op die dag thuis kwam, heb ik de test uit de prullen mand gehaald en tot mijn verbazing 2 streepjes.... Ik besloot de gebruikzaamwijzing nog even goed door te lezen en daar stind op dat de test na een half uur niet meer goed was. Een dag later zat ik toch in dubio en besloot een goedkopen kruidvat test te halen 2 oor 5 euro. Ik ging naar huis en deed de test en na een paar sec verscheen er een donker treepje en nog een paar seconde later kwam het 2'de streepje heel erg vaag opkomen...en werd langzaam donkerder.... dus zwanger! mijn symtonen oor de nod was enkel moe en lichte hoofdpijn en zo nu en dan voelde ik mijn buik borrelen en steekjes geven. succes met ieder die zwanger wil worden! Was laatst een onder zoek dat je na de sex 10 min moet blijven liggen dit verhoogd de zwangerschap kans op 50% en gewoon zo veel mogelijk klussen Dames....ihhihiihihi