Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Die is ook leuk, vond alleen de laden wat aan de kleine kant, vandaar dat die hem bij ons niet is geworden :D !! Ik ben nu hele grote laden gewend dus ja :p HAHA!!

2. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    mooie kamers meiden!
    en sommigen al lekker aan t shoppen!

wij hebben vanmiddag de box opgehaald! :) een witte ronde, dat past wat beter in ons huis, en ik kijk me suf op webwinkeltjes, echt hele leuke brocante spulletjes gezien, zo hebben we voor decoratie al ouderwetse blik met 'babypoeder' :D supercute!

meiden al ideeen voor de wandelwagens? voorkeuren?
    wij gaan voor de stokke explory, vind het zo gaaf dat de kleine zo hoog zit, en t is een echte stadswagen.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leuk he, shoppen voor de babykamer.. Dat hoeven wij verder niet, is wel klaar... Wij voor Jildou haar kamer :D !!
    Ja heel handig in het bos ook Claire ;) Neej wij zijn er nog niet uit :p .. Maar wij zijn meer met een duo-wagen bezig :p !! Ook omdat we veel in het bos zijn en op hobbelpaadjes met de doggies.

4. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    @Sam: lijkt op ons kamertje, alleen andere commode.
    @hier: iedereen een heel positief 2010! Oud en nieuw was super, met 2 stel vrienden en kids. 2 avonden laat in bed was minder (hadden dag ervoor feestje, ook bij hen).
    2009 toch sip afgesloten. Vriend van mn mannetje heeft zoontje gekregen met syndroom van Down, was niet bekend. Hopelijk brengt 2010 meer positief nieuws!

Verder hier weer sneeuw, zo'n 20 cm!

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ook leuk ES :D

7. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    @es; ah mooi :)

@sam; tja de explory is niet van de hobbels geloof ik :p
    wel spannend dat jildou een nieuwe kamer krijgt, normaal is t andersom!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jildou krijgt een meidenkamer en de babymeubeltjes gaan in Jildou haar babykamer, snap je het nog ?? ;) !!

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hier mijn buikje vandaag

xxxxxxxxx

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zoo Eline, dat gaat ook mooi :D :D !! Super hoor :D !!

11. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    duidelijk! haha :D

12. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Goede avond dames!

Heel gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst voor iedereen!!

Ben een tijdje niet geweest, mijn man en ik hebben een huis gekocht waar erg veel aan moet gebeuren en als het goed is krijgen we 1 feb al de sleutel en moeten we flink aan de klus dus ben veel weg en bezig en erg veel aan het werk rond en tijdens de feestdagen:( nu lekker vakantie gelukkig..

Ik heb niet alles terug gelezen was veel te veel.. Zag wel mooie kamertjes voorbij komen zeg!! Wij gebruiken gewoon die van Sam dus hebben we in 2 jaar pas dus vind het goed. Voor Sam kopen we een nieuwe kast en nieuw bedje..
    Ik was vandaag bij de prenatal voor een vriendin van mij die is bevallen van haar 2e zoon en ze hadden zulke leuke dingen in de aanbieding!!
    Kopen jullie al veel dingen?

Liefs en Knuffel

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Voor de baby heb ik nog niets gekocht eigenlijk, behalve dan de babykamer besteld ;) Maar heb al wel veel wat ik nog wil hebben :p HAHA!!! Weet nu wat me toch wel handig lijkt ;) !!

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
  15. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0

Wow leuke dingen zeg!! Gaaf ook de spullen uit London

16. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Ik zag ook mooie buikjes langs komen!! Ik begin er ook een te krijgen :) Niemand weet het nog dus, probeer het nog een beetje te verhullen ;)

Ik ga wil trouwens weet borstvoeding gaan geven heb ik bij Sam ruim 9 maanden gedaan. Weten jullie al wat jullie willen? Misschien is het al is besproken hoor maar dat heb ik dan gemist haha

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hallo allemaal ...
    de pc doet het weer gelukkig wat een ellende zeg als dat ding het niet doet en zeker imv met ons werk ...

@nancy jeh wat een gedoe meid niet fijn op die manier maar wel lief van je mannetje dat hij je later wel begreep ..dikke knuf voor jou ;)

@ kamertjes mooi dames ...:)

@buikjes... wat een mooie buiken al super ...groeit goed :D

hier ook goed het nieuwe jaar ingegaan was knap druk hadden het hele huis vol en na 12u nog voller maar wel gezellie maar om half 4 de stekker eruit getrokken vonden het wel genoeg geweest ...
    nu gaan we vd week de zolder op om de kamers daar klaar te maken zodat eind deze maand de voorste kamer vrij is en we met de baby kamer aan de gang kunnen helemaal zin in ...
    wij krijgen oud grijze meubels met oud rieten manden enz en de muren worden creme en nog een kleur maar daar ben ik nog niet over uit hahah...

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Bellamano, Dank je! Ja paar weekjes geleden weekend naar Londen geweest en ik moest en zou iets meenemen daar vandaan :D

Ik wil heel graag borstvoeding geven, dus hopen dat het gaat lukken! :)

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, ja was niet leuk, maarja gedane zaken :( Mijn vriend sprak zijn zus vanavond nog en die sprak de magische woorden dat het feestje misschien toch teveel van het goede is geweest... JOH!? :x

Fijn dat jij het wel leuk hebt gehad! Had ik de stekker er ook maar uit getrokken :p
    Wat leuk dat je al lekker met de kinderkamer gaat beginnen. Ik vind het zo heerlijk joh dat shoppen en uitzoeken en orienteren hihi :D Kom je wel een fotootje showen als je klaar bent? :D

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nou meid stort je nu idd maar lekker op het shoppen en de baby veel belangrijker of niet dan....je hebt al aardig wat leuke spulletjes meid;)
    kom zeker met de foto,s als er schot in zit .. als ik de foto heb van de meubels dan zet ik ze hier ff neer we kopen denk ik wel 2ehands commode en knappen die dan op vinden we zelf het mooist wij houden wel van oude meubels en die dan opknappen hebben we in de woonkamer ook ... maar moeten eerst nog de antiek boeren af hebben we nog geen tijd voor gehad maar we zijn er gelukkig al wel uit welke kleuren enz hahahah.... :D
    morgen ook ff een nieuwe buik foto erop zetten is al weer een tijdje geleden ...jou buikje groeit ook al mooi ;)

Deel Deze Pagina