Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wow wat een mooie babykamers zeg...

Eline, ook al zo'n prachtige buik!

Ik ga nog wel nieuwe dingetjes kopen voor de beeb hoor, er zijn ook dingen versleten.
    Zo vind ik het aankleedkussen van kidzimpulz een echte aanrader. Hebben we niet, maar heb het wel eens uit mogen proberen. Is ideaal voor als je beeb beweeglijk wordt! die gaat er hier dus zeker komen!
    Verder hebben wij een doomoo seat, ook echt ideaal.
    Ik vind het niks als de beeb in slaap valt op het boxkleed en die doomoo ligt dan wel heel lekker. En ze mogen er evt veel langer in dan in een wipper.
    Verder hebben wij niet echt chic spul hoor.
    Assecoires maak ik ook vaak zelf dus kan het lekker naar eigen smaak doen!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Guppie ja die doomoo lijkt mij ook geweldig :D !! maar vind hem ook wel prijzig!

Bellamano: Ja hier ook bv geven is de planning weer. Jildou wilde na 14 maanden niet meer.. Kijken wat nr 2 doet :D !!

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, ja wij hebben nu ook een (brocante) commode van Marktplaats voor E 25,-! :$ Die ga ik goed schoonmaken en wit verven, helemaal blij mee :D

@Guppie, wat goed dat je dingen zelf gaat maken! Heel gaaf, ik wil dat ook, maar ben er nog niet helemaal uit hoe en/of wat.. Heb jij al enig idee?

4. mamasan

mamasan Fanatiek lid

nog even nachtbraken hier :D

Nancy, pfff ik had ze al lang de deur uitgeschopt hoor.
    Ik vind het knap aso van de radio en dat het te veel moeite is om rekening met je te houden,vooral als gast.

Kamertjes, moooooi meiden!

Ook hele mooie buikies gezien, ga nu zo echt ff een foto maken, dat roep ik gloof ik al langer ;)

De stokke explory, een nichtje heeft er een en dat ding rijdt echt super!
    Zij en haar man zijn ook lang en dan is het de ideale wagen.
    Hun lopen er trouwens ook mee in het bos, zolang je geen mul zand opzoekt kun je er prima mee weg.

Shoppen voor de beeb, uhm heb nog niks gekocht eigenlijk...
    Vorige week wel de mutsy 4rider opgehaald en in gebruik genomen.
    Heerlijke wagen, straks de duoseat erop en dan zijn we daar al voor klaar.

Nou zal eens een foto maken van mijn buik.
    Hubbie loopt alweer te grappen dat ik niet zoveel moet eten, ik dij weer aardig uit :D

5. mamasan

mamasan Fanatiek lid

uhm hubbie heeft gelijk ;)

6. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Jeetje dames wat een buikjes :D Prachtig!!!

En die babykamers zijn echt super!!! Ik vind ze allemaal wel wat hebben!

Bella gefeli met je nieuwe huis, hopelijk krijg je het allemaal snel voor elkaar en kun je straks vollop ervan genieten!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mooie buik Mamasan :D :D !!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier gisteravond het hartje weer even gehoord en het was zoooo duidelijk :D Zo leuk :D :D !! En weet je?? het sneeuwt hier alweer.. pfffff.. heb er genoeg van ;) !! Morgen moet ik weer door de sneeuw banjeren met kinderwagen en honden in mn uppie ;) !!

9. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste wensen allemaal!

Gisteren weer thuis met de Angelsound de baby gehoord. Geeft toch een fijn gevoel.

Aangezien het onze 3de is zijn wij nog niet aan het inkopen geslagen. De nieuwe baby zal op onze kamer komen te slapen, de kleine commode staat nog op onze kamer en het babywiegje is alweer maanden leeg. Dus tja we zijn al klaar behalve als het dit keer een meisje wordt hebben we een goede reden om eens flink te gaan shoppen ;)

Hebben jullie al een voorgevoel? Ik zat er 2 keer naast dus ik weet het niet meer. Misschien nog iets te vroeg in de zw voor een voorgevoel of hebben jullie wel een sterk gevoel?

Fijne zondag. De vakantie is helaas weer over.
    x

10. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Ja vond ik ook wel, maar we geven het kleine kamertje aan de baby
    dus kan niet al te grote spullen erin zetten
    en aangezien in andere kamer grote kasten komen kunnen we altijd daar wat dingen stoppen die je niet altijd bij de hand nodig hebt :D

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hoi dames!

Ik heb in t begin hier wel een beetje geprobeerd mee te praten maar het ging me echt te snel allemaal..

Dus ik denk probeer het nu nog eens ;)

Ik weet niet of er nog een lijst/website is en wat daar mn uitgerekende datum is? misschien moet die nog even veranderd worden..

Ik heb even een paar pagina's aan buikfotootjes teruggezien en ik zie dat jullie al flinke buikje hebben! :$ hier schijnt dat ook zo te zijn als ik de mensen om me heen geloof!.. zie er zelf niks van doordat we geen grote spiegels in huis hebben.. :)

Toch maar weer s buikfoto maken dus!

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    oh heb de site al gevonden en daar sta ik nog goed! :D

Bij de eerste echo had ik volgens die datum 8 weken moeten wezen.. (berekend op eerste dag laatste mens.) ze kon alleen 7 weken gemeten krijgen maar omdat t zo klein was was t niet zeker..

Ik hield zelf die dag 7 weken 3 dagen aan, aangezien ik ovulatietesten heb gebruikt en ik daarop uitkwam uitgaande van wanneer ik dacht mn eisprong gehad te hebben..

Bij de 2e echo zou ik dan volgens mezelf 11 weken 3 dagen zijn, volgens de oude meting 11 weken..

En toen de beeb gemeten werd kwam ze op 12 weken en 1 dag!! :D
    T had denk even een lekker groeispurtje gehad!

We hadden nu dus gewoon eerste dag laatste mens datum aan, en dan is t gewoon 13 juli! :D

13. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Hallo allemaal,
    dacht ik zal me maar eens bij jullie gaan voegen:p.
    Hier ook een juli 2010 mama.
    Allereerst iedereen van Harte gefeliciteerd.
    Dit wordt ons eerste kindje dus ik heb nog helemaal niets en ik durf ook nog steeds niets te kopen.
    Heb namelijk al 7 vroege miskramen achter de rug.
    Maar hopelijk blijft dit kleine wondertje zitten want ik ben tenslotte nog nooit zo ver geweest als dit keer.
    Verder denk ik vanaf het begin dat dit kleintje een jongetje is , ik weet niet waarom 8).
    Maar ik heb geen voorkeur hoor als alles maar goed is.
    Ik vind het wel leuk om te zien wat jullie allemaal voor spulletjes hebben aangeschaft en wat een mooie buiken jullie al hebben.
    Dacht dat ik raar was dat mijn buik nu al begon te groeien maar zie hier dat dat helemaal niet zo raar is:D.

Groetjes Helia

14. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    welkom Helia en gefeliciteerd!

@babykamer,eind januari wil ik die ook gaan bestellen.

Over al die andere spulletjes: zie dat jullie veel zelf kopen al op voorhand. Doen jullie dan niet aan geboortelijsten ofzo? het enigste dat wij op voorhand kopen is de babykamer. De rest komt op de geboortelijst. van die lijst kunnen vrienden en familei dan cadeautjes kiezen. Dus wij kopen eigenlijk niets op voorhand :)

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    De beste wensen voor 2010!!! :D

Zo eindelijk rust vandaag, wat een drukke dagen allemaal,
    Gisteren zijn we naar Assen geweest om een kinderkamer te bekijken (was nix) maar we hebben een rotrit gehad. Hier lag nog geen millimeter sneeuw maar daar lag 10 cm..... :$. Toen we een half uur onderweg waren kwamen we erachter dat we beter niet hadden kunnen gaan maar omdraaien was ook niet echt een optie omdat eigenlijk alleen de doorgaande wegen bereidbaar waren..... nou ja we hebben het gehaald, zal strax ff de gemaakt foto's van de camera halen kijken of ze gelukt zijn!!

Het sneeuwt hier nu ook weer.... :D gelukkig hoeven we vandaag niet naar buiten!!

ik zal ff terug lezen!

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Petatje:

Ik vind dingen krijgen erg leuk, maar zelf dingen uitzoeken die helemaal 100% mijn smaak zijn enzo nog veel leukerder! ;)

Nou heb ik nu nog niks gekocht eigenlijk en ik heb ongeveer iedereen ook verboden dat nog te doen want ik wil erg graag t geslacht weten..

Als dat echt duidelijk is dan ga ik shopppennnnn :D ik houd van echte meiden-meiden kleren bij een meid en stoere knullen kleertjes bij een jongen.. dus dan vind ik teveel "uni" pakjes niet leuk..

En ook spullen als een wikkeldoek en boxkleden en dekentjes etc. dat mag van mij overduidelijk meisjes of jongens kleur zijn!

Dus nog even geduld :D

17. mamasan

mamasan Fanatiek lid

mogguh meiden,

Sam, tnx!
    Heerlijk is dat om het hartje te horen.
    Vooral als de kleine begint te schoppen vind ik prachtig om te horen.

Hier is ook weer een flinke lading sneeuw gevallen, inderdaad niet echt handig met een kinderwagen.

Koekkie, wij denken dat we nu eens een meid krijgen :D

Pampillio, welcome back :D ennuh foto!!
    ben helemaal niet aagje hoor;)

Helia,welkom!
    Ik denk dat je het toch mag gaan geloven meid, de kans op een mk is nu wel heeeeeeeel erg klein.

Petatje,hier geen geboortelijsten...
    Ik heb toch al bijna alles van de andere 2, maar bij de oudste ook nooit gedaan.
    Toen hebben we een kamertje gehad van mijn ouders en een maxi-taxi van schoonmoeders.
    We hebben toen redelijk veel al op voorhand gehad, ook van vrienden.

Nu hebben we alleen een extra ledikant nodig en de douwagen is er al.
    Mini mag bij Duncan op de kamer voor die paar maanden dat we hier nog wonen.
    Straks alleen nog kleertjes shoppen als we weten wat het wordt.
    Ik heb nog wel wat neutraal spul van Duncan, maar echt klein zomerspul is nog niet te koop en Duncan is van april.

Deze mama gaat na de 20w echo ook ff lekker los :D
    Of de 19e al als dit frummeltje niet net zo eigenwijs is als de grote broers ;)

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    zal vriendlief vanavond even instructies geven dat ie een buikfoto maakt ;) hihi..

Heb wel fotootjes van de laatste echo zal ik die ff in mn album zetten als t lukt? :D

19. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ LuckyBlue: mooi babykamer! naar zoiets zijn wij ook op zoek! een kast hebben we al (gekregen :D) nu nog de commode en een ledikantje!

@ Es: leuke kamer!!

@ Buikfoto's: mooie buiken voorbij zien komen..... daar past mijn buik nog niet tussen ;)

@ Helia: gefeliciteerd en welkom!

@ hier: gisteren 10 weken zwanger!! en woensdag naar de VK :D

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Welkom nieuwe meiden :D
    HAHA Einneh :D Dat overkwam ons ook, richting Groningen gister ;) !!

Deel Deze Pagina