Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Hoi meiden!
    Ben een tijdje niet geweest maar kom weer eens kijken.
    Ik ben vergeten wie de site beheerd maar mijn bevallingsdatum is 25 juli geworden.

Allemaal nog gelukkig nieuwjaar!

Hier nog 1 weekje wachten voor ik de 12 weken gepasseerd ben!
    EIN-DE-LIJK!!
    Ik zal wel één van de laatste zijn hier zeker?

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hoi Meiden,

Ik heb zelf geen idee of gevoel wat het wordt eigenlijk, weer ook ook niet hoe je dat moet voelen hahaha.
    leuk dat jullie allemaal al met die babykamertjes bezig zijn.
    Wij gaan daar mee beginnen als we weten wat het wordt.
    We gaan volgende week zaterdag verhuizen, dus waren nu eerst met de woonkamer enzo bezig.
    xxxx

3. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog een vraagje: ik zie toch al best zichtbare buikjes voorbij komen hoe verbergen jullie die? Of weet iedereen al dat jullie zwanger zijn? Hebben jullie het al op je werk zo vroeg verteld? Of anders wanneer zijn jullie het van plan te vertellen?

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Koekkie: Verbergen? waarom zou je?? Ik heb het al met 7 weken op mn werk verteld. Had ook geen andere keus, want ik voelde me zo beroerd dat ik me ziekgemeld heb. Dan kan ik eromheen draaien, maar goed, dat doe ik niet ;) !!

5. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0

Mijn omgeving geeft het in de vorm van geld, zodat ik zelf de dingetjes kan kopen want dat vind ik toch wel erg leuk om te doen en dan heb ik idd de smaak die wij willen.

Van mijn vader krijg ik de kinderwagen
    van mijn moeder en oma de babykamer
    van mijn broer en schoonzus de box
    van een oom de kinderstoel
    van een nicht het badje

Dus zo doen we het bij ons :D

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    koekie die van mij is nog prima te verbergen hoor. Ik ga het morgen wereldkundig maken.

voelen jullie je nog wel eens onzeker? Ik ben dan wel de 12 weken voorbij, maar voel de beeb helemaal niet en behalve wat moe ook nergens last van. Ik vind het maar onzeker gedoe. Ik weet wel dat zo'n angelsound kan helpen, maar daar ben ik gewoon geen type voor.
    Gewoon maar weer vertrouwen hebben, maar vind het wel even moeilijk hoor!

Kikkert prachtige buik, maar wel flink al! Vraag me af hoe het kan dat het per persoon zo verschilt. (vergeleken met mezelf dus)

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh en petatje wij kregen de vorige keer niet van die heel grote cadeaus hoor. Alleen van mn ouders de kinderwagen en van bepaalde mensen grote geldbedragen, maar verder kleertjes en speelgoedjes enzo. Ik vind het persoonlijk niet prettig om eerst 6 weken af te wachten tot alle kraamvisite is geweest en dan mn uitzet aan te vullen ;)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Guppie: Dat heb ik ook hoor. Ik voel de kleine dan wel zo nu en dan maar ook wel eens niet . Ben nu toch wel heel blij met de angelsound. En wat betreft de cadeaus: We hebben qua groots helemaal niets gekregen van de ouders. Wel leuke cadeaus, maar kinderwagen hebben we zelf moeten kopen, en de rest ook ;) !! En hier hebben we hele vreemde kraamvisite gehad omdat Jildou toen ze 20 dagen oud was voor 4 weken in het zkh is beland. En daarna wilden we eerst rust.. LEkker van ons eigen gezinnetje genieten.

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoi hoi

nancy gefeliciteerd met je 15wk
    kikkert mooi buikje hoor
    hier denk mijn mannetje dat het een meisje wordt en ik nog steeds een jongen nou we zullen het de 15e febr hopelijk zien maar of ik het echt wil weten weet ik nog niet mijn man iniedergeval wel :D
    hier ook nog ff een update van mijn buikje....

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Nee Nancy, helemaal niets kunnen vinden! Jammer... vind hem zo lief!!!! Als je ze spreekt en je wilt vragen, heel graag...

Thanks!

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    @Kikkert: mooie buik!

@Angel: ook jij al een mooie buik!

@Hier: nog steeds snotverkouden... Heb het idee dat het steeds erger wordt:(. Mag je trouwens neusspray (Otrivin) gebruiken?

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje wat vervelend meid .. weet ik niet of je het mag gebruiken staat er vaak wel op volgens mij ... maar hier ook vekouden maar dat hoort er ook een beetje bij de zw kan zo over zijn maar kan ook net zo hard weer terug komen ...hoop dat je snel weer opgeknapt bent

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Angel : JEetje zo liep ik erbij toen ik 30 w was van Jildou :D !! Toen kon ik niet wachten op m'n buikje. Nu zie je het al wel en dan vind ik het wel prima :D !!

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    ik kom even snel tussendoor, je mag NIETS innemen of gebruiken voor verkoudheid voor zover ik weet..

in t begin was ik echt heel ziek en heb de huisarts en VK gebeld en mocht helemaal niets.. zelfs geen strepsils of hoestdrank die je zo in de winkel koopt..

dus neusspray zou ik niet doen, misschien dat er wel een bestaat die wel mag hoor maar denk zeg t toch even.. even vk bellen voor je zoiets gebruikt heb ik wel geleerd ;)

misschien even stomen?

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Pff al die bolle buiken maken me alleen maar meer onzeker...
    Stom he, ben nu meer onzeker dan voor de echo!

wel prachtig hoor Angel!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aaah lieverd!!! Komt vast goed!! Wanneer kom je weer bij vk? Anders bellen en vragen of ze even hartje wil laten horen?

17. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0

Mijn buikje is ook nog niet duidelijk aanwezig hoor,
    bij iedereen gaat het anders. Die buik komt dalijk snel genoeg ;)

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, Mooi buikje hoor! Jeetje gaat ook hard bij jou :)

@Guppie, ik zit eens te snuffelen en zie ik net een volledig platte :$ buik voorbij komen met 18 weken. Ieder lichaam is anders.. Ik zou morgen even bellen met de VK meis, gewoon voor je gemoedsrust.

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    O ja en er staan paaaaaagina's vol met foto's van babykamers :D Kijk m'n ogen uit en doe heel wat ideetjes op, leuk! :p

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    mwah bellen vind ik niet echt wat. Het is niet zo dat ik er niet van kan slapen hoor. Meer gewoon een ongemakkelijk gevoel.
    Ik moet me er maar overheen zetten, de vorige keer had ik ook pas een zichtbaar buikje met 18 weken.
    Ik ben gewoon heel relaxed en uitgerust de laatste dagen, dat zal het wel zijn dat ik niks voel.
    Moet me er gewoon echt overheen zetten, al is het wel lekker om even te zeiken hoor ;)
    Daar is mn mannetje niet zo fan van...

Deel Deze Pagina