Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Gewoon lekker 'zeiken' (al ervaar ik het niet als zeiken hoor :D) tegen ons, daar zijn we voor meis!
    En ik begrijp je onzekerheid.. Kga straks weer luisteren met de Angelsound want eigenlijk sinds de uitbarsting met oud & nieuw heb ik erg veel last van krampjes etc. Maar dat is weer de andere kant..

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ff wat anders; wie gaat er eigenlijk nog op vakantie dit jaar??

Wij gingen normaal altijd in september maar dat gaat 'm nu natuurlijk niet worden ;) Nu zit ik te denken om ergens maart/april nog te gaan (uiterlijk april want anders vind ik dat ik te huge ben -> dus niet al te mobiel :p) en dan lekker all inclusive, nog even lekker laten verwennen mmmmmmm
    Denk dan aan Turkije, Egypte of Tunesiƫ ergens. Moet namelijk wel betaalbaar blijven ivm aankomende kosten he..

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Guppie, ja dat zou ik zelf ook niet gauw doen hoor.. Zeik hier maar lekker hoor :D :D!!!

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @nancy:

Wat een leuk idee dat babykamers neuzen! ben meteen je voorbeeld aan t volgen! ;) hihi

Sommige kamertjes zijn zo mooi en perfect aangekleed enzo he.. :$

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Gaaf he! :p
    Ja valt mij ook op, maar denk dat ik zelf ook zo ga worden hoor hihi 8) Valt me op dat ik grijs/zilver met wit echt onwijs mooi vind. Bijv met barok-behang op de muren, geweldig! :) Vriendje begon al te stuiteren net want die heeft geen zin in behangen hihi :p

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Even inbreken :D
    Volgens de bijsluiter kan je gewoon Otrivin gebruiken. Je kan ook stomen met Vicks Vaporub.

Succes ermee. HOpelijk is het gauw over.

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @koekie hier heb ik nooit mijn buikje verborgen dus iedereen wist het ook al tussen de 5 en 6 weken
    @guppie ik heb gewoon op een of andere manier aanleg om snel een buikje te krijgen als ik zwanger ben, bij Dylan droeg ik alles naar voren en was mijn buik mega zal binnen kort eens zoeken voor een foto ;) . al ben ik ook van mening (niet verkeerd bedoelt naar iemand persoonlijk) dat het ook aan het postuur van iemand ligt, sommige hadden b.v al een flink buikje van zich zelf enzĀ… en geen zorgen maken meid dat jij nog geen buikje hebt.
    @angel mooie buik meid :D
    @dithje die verkoudheid kan door de zwangerschap komen bij Dylan ben ik 9maanden (en ook na de bevalling) stronts verkouden geweest, ik gebruikte zoutoplossing (neusspray)
    @nancy vakantie tsja mss ergens begin mei maar dat ligt geheel aan de situatie omdat wij de flat in de verkoop hebben dus mocht deze verkocht worden dan gaat de vakantie natuurlijk niet door.

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @baby kamertjes wij pakken die van dylan en dylan krijgt een nieuwe kamer al doe ik de aankleding wel wat anders maken ;)

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Vakantie dit jaar zit er voor ons niet in.. mijn vriend heeft net 3 weken vrij gehad en begint morgen bij een nieuwe baas.

Angelsound; zucht!!! ik kan het hartje niet vinden met de angelsound.. snap er niks van, want bij de VK vorige week toch echt het hartje gehoord.. en ik zoek op dezelfde plek maar het lukt me gewoon niet..
    Ik heb de angelsound nu voorlopig een week in de kast gegooid..
    De kleine lag bij de VK al heel dicht bij mijn schaambotje, dus was het hartje al slecht te horen en te vinden, dus ze zei al dat ik rond de 15 weken beter thuis kan proberen met de angelsound, dat ze dan meestal wel wat meer naar boven gaan liggen en natuurlijk groter worden ook..

10. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    @Helia! Welkom! Ik hoop dat jouw wondertje goed en gezond zal opgroeien!

@Petatje... ja dat zei ik ook al tegen mijn man, maar die werd zoooo enthousiast dat ie praktisch alles qua kleding al heeft besteld :D

@Einneh! Heb je nu wel een kinderkamer gevonden die je wilde hebben of was de rit voor niets? En gefeli met de 10 weken :D

@Nancy geniet van je laatste vrije vakantie dag en ook gefeli met je 15 weken!!!

@Sam mag nog even wat langer genieten van de vakantie zie ik :D

Beterschap @Dithje.. ik heb een zoutoplossing neusspray gebruikt... dat mag wel.

Mooi buikje @Kikkert!

@Suekes, nog even wachten en dan weet je of het een hij of zij gaat worden :D

@Rianne.. nee ik moet nog 2 weken wachten... pfff gaat langzaam... zal na de 12weken wat meer relaxt zijn hoop ik...

@Eline succes met de verhuizing

@Guppie.. nou ik voel anders ook praktisch niets en dan af en toe krijg ik iets vreemds wat me in paniek doet raken... Dus ik kan mee praten over je onzekerheid en ik ben ook nog geneens de 12weken gepasseerd.

@Angel mooie buik :D

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gewoon rustig blijven Es.. Komt wel goed!!

Vakantie: Nou aangezien we afhankelijk zijn van bouwvak en zomervakantie wordt dat bij ons ook geen vakantie dit jaar ;) Misschien paar daagjes weg met z'n viertjes. Maar dat zien we dan wel weer! Eerst maar zien hoe het allemaal met manlief zn werk verloopt. Hopelijk weten we dat deze week..

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha ja ik heb ook nog maar bijna 4 weken vakantie gehad donderdag (op 1 dag na :p ) .. :D Neej ik klaag niet :D !!

13. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Oh spannend!!! Nou zal voor je duimen! Hoop dat het goed afloopt!!!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja wij ook!!! Word nu wel een beetje zenuwachtig moet ik zeggen.

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Pff Es dat je dat trekt. Ik zou dat dus niet trekken, daarom begin ik er niet aan!

Vakantie, wij kunnen maar heeeeeel beperkt op vakantie omdat mijn man zichzelf onmisbaar vindt. (jaja, voel de sarcastische toon....) Maar goed, hij wil ook zoveel bereiken nog, dus ik laat m maar. Wij zouden in feb gaan, maar ik heb geen zin om zwanger en met peuter naar een kamelenland (sorry!) te gaan. Ik freak al bij de gedachte dat ik naar het zkh zou moeten.
    Dus wij gaan nu in feb naar het altijd heerlijke centerparcs.

Kikkert ik heb idd niet een slank postuur, denk ook dat het daar wel aan ligt hoor. Ik ben ook niet dik ofzo (vind ik zelf), maar wel forser dan de meeste meiden die ik hier voorbij zie komen.

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Shelly voor jou is de onzekerheid misschien wel terechter, ik voel me dan zo'n zeikerd. Maar goed, we steunen elkaar toch!

17. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Komt vast goed, ik geloof dat hier iedereen voor je duimt :D

18. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Ach ik denk dat we allemaal wel onze onzekere momenten hebben of momenten waarbij je even over alles wilt klagen! Moet kunnen toch? Daarom is het forum er ;) hehe

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @guppie je bent geen zeikerd meid...en die onzekerheid is echt normaal hoor het hoort er gewoon bij. en als jij je verhaal kwijt wilt gewoon doen meid dat doen we hier toch allemaal ;) . het komt allemaal goed

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nou als mijn man al dat geklaag aan moest horen... Als ik nu zeg dat ik me onzeker voel zegt hij dat ik de vk maar moet bellen. Alsof die een pilletje tegen onzekerheid heeft!

Deel Deze Pagina