Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    :( awww dat is niet aardig! Nou vertel ons maar alles :D Ik spui hier ook alles zodra ik me zorgen maak... ik vertel het wel tegen mijn man en die maakt zich dan ook zorgen, maar meestal kunnen de dames hier me wel geruststellen! :)

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja iedereen heeft wel z'n onzekere momenten hoor!! Dames positief blijven. Zekerheid krijg je nooit ;) !! Maar het komt vast goed met ons hiero :D !!
    Lekkere vent Guppie.. Heeft de vk dat pilletje niet?? :p !!
    Nou dames. Manlief morgen weer aan het werk, half 5 eruit, dus we gaan naar bedje ;) Tot morgen dan maar weer :D Morgenochtend met Jildou naar cb! Ben benieuwd hoe ze gegroeid is.

3. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Slaap lekker en succes met Jildou morgen :)

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Over mn buik, volgens andere groeit ie goed en verbergen doe ik niet nee.. tot de eerste echo wel gedaan in mn oude broeken en dat deed zeerrrr!! dus was blij dat ik positiekleding mocht kopen ;)

En hier wist iedereen t met de eerste echo ongeveer al.. wilde t langer stilhouden maar via via via ging t woord als een brandend vuurtje! na de sinterklaas (was toen ruim 8 weken zwanger) kon eigenlijk niemand zn mond nog houden en ondertussen hadden we t aan alle belangrijke mensen al verteld uit angst dat ze t van derde zouden horen..

Dus toen werd t langzaam op hyves gezet (door mn schoonfamilie eigenlijk eerder) en ondertussen mag iedereen t van de daken schreeuwen :)

Nu ik net even t onderwerp vakantie opving.. hoe hebben jullie mannetjes dat geregeld met verlof ofzo?

Wanneer t bij mij begint en vriendlief is thuis hoeft ie alleen zn baas maar te bellen en dan is ie 3 weken vrij! :D ideaal!

Als t begint als ie er niet is heb ik een nummer van daar en kan ie ook zo richting huis..

Echt super geregeld dus!

5. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    hey dames ik ga er van tussen! Ik "spreek" jullie morgen wel weer :D

Altijd gezellig! :D

X

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Normaal issie wel wat empatischer hoor, maar hij kan zich dat gezenuw gewoon niet voorstellen.

Verlof van mn man, whahahaha ik mag hopen dat hij er bij de bevalling bij is! Nee hoor, grapje, maar de zomer is echt zijn hoogseizoen dus hij zal geen dagen vrij nemen.
    We gaan daarom ook een kraamfeest geven. Ik zit niet op die ene vrije dag in de week die hij neemt, te wachten op kraamvisite.
    In januari/februari heeft hij het wel rustiger. Ach en ik red het ook heus prima alleen overdag. Ik heb wel een kerel die er 's nachts onvoorwaardelijk staat, maakt niet uit hoe vroeg hij uit bed moet.

Ik ga er ook vandoor, hoop dat mn auto het morgen doet na die extreme kou van komende nacht!

7. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

Angel, bij jou kun je er ook al niet meer om heen zeg :D

Zien van een buikkie, het scheelt zoo per persoon.
    Zelf ben ik heel tenger, een drol die dwarszit zie je bij mij al.
    Tis ook nog eens de derde, dus ja dan gaat het hard.
    Mijn schoonzusje buikte pas errug laat.
    Bij haar zag je pas wat met 24w en het was de 2e.
    Daarna ging ze wel supersnel, alsof ze schade moest inhalen :D

Vakantie, uhm telt verhuizen ook:D

Verlof, hubbie neemt vrij na de bevalling, heeft hij iedere keer nog gedaan.
    Op zijn werk weten ze ook dat het kan gebeuren dat ik onverwachts naar het zh moet en hij kan altijd weg.
    De laatste weken van mijn zwangerschap van Duncan staat ze dan ook nog goed bij :D

nah de rest alweer kwijt vrees ik.

Morgen gelukkig alles weer naar normale routine, dus ik duik er op tijd in.
    truste meiden!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Als ik overtijd loop is het nog maar een paar weekjes, volgens mij 2 of 3 voordat manlief vakantie heeft, dus die eerste weekjes red ik ook wel :D !! Hij heeft dan wel 4 weken vrij, komt wel goed :D !! Met Jildou had hij maar 2 dagen vrij. Maar toen ze in het zkh terecht kwam heeft hij 5 weken vrij gehad, maar goed, toen zat hij in de zw. Zo ben je er met je hoofd niet bij natuurlijk.

9. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Onzekerheid heb ik ook zeker wel gehad begint nu wel beetje weg te gaan maar komt wel met vlagen.

Vakantie zit er niet in was eerst de planning om in mei naar Aruba te gaan, familie van mijn vriend op te zoeken, maar gaat nu niet met die dikke buik :D Dus word waarschijnlijk een weekje centerparcs als de kleine er is.

Vandaag de nekplooimeting, vind wel spannend hoor, helaas moet ik tot de middag wachten
    had al gedroomd dat ik te laat was :( dus nu ben ik vroeg wakker :D

10. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Ladies Happy new year,

Ik heb al een hele tijd niet gekeken op het forum. Lekker Kerst gevierd in Nederland en Oud en Nieuw in Warschau. Nu weer terug op ons stekkie in Parijs. heerlijk weer wat rust.

22 december had ik de 12 weken echo en deze was weer top. Heerlijk gevoel. Met kerst liepen we tegen een bugaboo aan die sterk was afgeprijst, dus hebben we maar gelijk aangeschaft.

Voor de rest wellast gehad van misselijkheid tijdens de kerst, maar dat is nu sinds 3 dagen weg, dus hoop dat het weg blijft. Nu voel ik eigenlijk weinig. denk dat het nu wachten is tot het buikje zich zal laten zien.

Hoe is het bij jullie? mooie dagen gehad en heo was de verhuizing naar Parijs?

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen! Het normale leven is weer begonnen..
    Mannetje is weer werken na 3 weken vakantie.. en ik moet zeggen HALLELUJA!!!! :p:p Op een gegeven moment zit je mekaar toch in de weg vind ik, hoeveel je ook van elkaar houd.
    En ik irriteer me nu ik zwanger ben aan alles, dus lekker overdag alleen thuis vind ik heerlijk!!

12. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    morgend ladies!

@vakantie:wij gaan volgende week 4 daagjes naar praag. en dan misschien (hangt helemaal af van beebje en mama) in oktober weekje egypte,in november misschien naar Disney en oud en nieuw volgend jaar in center parcs.

@vakantie van mannetje: de week dat ik ben uitgerekend is hij een weekje thuis. Beval ik vroeger of later maakt niet veel uit want hier heeft hij direct recht op 10 dagen vaderschapsverlof dus dat loopt wel los.

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zo 2 prikken rijker en CB hebben we weer gehad. Moet nu 5 juli weer komen. Maar even zien, want ben natuurlijk 2 juli uitgerekend. Verder helemaal goedgekeurd. Ze weegt 10,5 kg en is 80 cm :D Ze was heel tevreden. Hihi die vrouw begon over de box: Laat je kind daar maar lekker in spelen en zitten.. Mensen doen hem tegenwoordig veel te vroeg de deur uit. Uuh die is al bijna 3 maanden de deur uit :p HAHA!! Maaar goed, dat ga ik maar niet vertellen ;) !!

14. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
  15. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
  16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    mooi meis :D

17. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
  18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    thx sam! en proficiat met je flinke dochter he! 10.5 kg en 80 cm. Ze worden snel groot he! heeft ze de spuitjes flink laten zetten?

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Petatje: mooi buikje!! :)

20. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227