Ja Jildou was heel flink hoor. Met prikjes even krijsen, daarna was het wel klaar. Zijn ook gemene prikjes en moest dr ook flink vastpakken. !!
@Petatje, ook mooi buikje zeg! Helemaal trots @Sam, wat een flinke meid Jildou, goed van d'r. En goed dat het zo goed met d'r gaat @Hier, zo weer aan het werk vandaag, genoeg te doen maar gaat de dag lekker snel. En vanmiddag ook nieuwjaarsborrel, benieuwd wat de Raad van Bestuur nu weer te melden heeft.. Vanochtend smste een collegaatje dat ze thuis blijft want ze heeft hoogstwaarschijnlijk miskraam gehad (ik wist het als enige dat ze zwanger was). Vind het zo erg voor d'r, bah... Fijne dag meiden
brrrrrrrrrr wat is het koud buiten!! net even half uurtje met de hond gewandeld maar m'n oren vroren eraf Nu weer lekker thuis bij de kachel.. moet nog stofzuigen en dweilen, de rest heb ik al gedaan, lekker opgeruimd en schoongemaakt. Boodschappen moeten we vanavond maar even doen als mijn vriend terug is van werken, want ik stap nu niet op de fiets, het is hier super glad...
Hoi allemaal! Beetje bijgelezen maar er is niet veel blijven hangen. Wel mijn favo onderwerp vakantie haha! Wij gaan als het goed is na 12 feb. op huwelijksreis met schoonouders. Ws naar griekenland oid, is dan niet erg warm maar ze wilden eerst op wintersport maar dan kon ik niet mee skieën (huwelijksreis= dat is niet handig haha). Ben benieuwd! Mooie buikjes voorbij zien komen! Guppie: als je de beeb niet voelt bij deze termijn is dat toch heel normaal?? Voor mij is het dan wel de eerste... Miss ligt je placenta wel vooraan (daar ging het bij mij ook komen volgens de echoscopiste dus ik ga ervanuit dat ik tot de 18-20 weken niks voel, lang leve de angelsound). Dikke knuff! Ik ga ook eens kamertjes scoopen daar haha! Gisteren hebben we van Lodger een wikkeldeken gekocht en een maxi cosi city voor weinig geld. Een waskussen en hoesje ook nog! We vonden de prijzen en looks van kinderwagens echt verschrikkelijk dus ben daarna op marktplaats gaan kijken, vond de wagen die we willen voor 275 euri en heb meteen gebeld. We mogen em dinsdag op komen halen! Joehoe helemaal blij! Het scheelt meer dan de helft met de nieuwprijs! Nancy wat erg van je collega... Bah... Dikke kus allemaal! Sue
Same here Es! Bart moet straks maar even mee, want als ik op mijn gezicht ga... Maar dat doet ie met liefde gelukkig! Hahaha wat grappig dat je het fijn vindt dat ie weg is. Ik kan echt wel 365 dagen per jaar thuiszitten met Bart. Vorige jaar heeft ie 4 mnd in de ziektewet gezeten, was gezellig!!! Buikjes, die van mij is ook huge hoor, had hiervoor al een buikje maar ik kan em als ik zw ben gewoon niet meer inhouden en dat doe ik niet, voelt een beetje ongemakkelijk dus dan maar laten hangen haha! xxx
Sue: ben wel benieuwd naar je buikkie hoor Want jou verhaal is heel herkenbaar, ik had van mezelf al een buikkie die ik vreselijk vond en altijd inhield, maar nu kan het dus niet meer.. nou jammer dan gewoon laten hangen die handel haha
ow ik ben echt dement.. je hebt pas een buikfoto geplaatst sorrY!!! jij hebt teminste nog een strak rond buikkie, bij mij zie je nog steeds verschil tussen maag en buik dat haat ik.. net of ik 2 rollen heb hangen haha
mijn mannetje is ook aan het werk,vind het ook wel jammer maar vooral sneu dat hij nu heel de tijd moet werken terwijl ik lekker thuis zit. Zo,heb net Tsjechische kronen besteld. De tickets zijn ook aangekomen vandaag. Nu hopen dat de gyn volgende week dinsdag niet afkomt met een regeltje en ik daardoor niet mag vliegen (lijkt me onwaarschijnlijk maar ja). Zo is de eerste reis van ons Ukje er bijna. Ben benieuwd naar Praag. ziet er fantastisch mooi uit. Heb deze nacht wel naar gedroomd,ben 2 maal wakker geworden met echte snikken en tranen over men wangen. Ik heb gedroomd dat ik ontvoerd was en dat ik 30 mins per week mijn familie en mannetje mocht zien maar mocht er niet tegen praten of aanraken ofzo. Pff was heel raar en verdrietig.
ooh en nog even heel leuk nieuws,Seth (waar we afscheid moesten van nemen hier) is terug zwanger! dus duimerdeduim dat beebje blijft zitten!
Meisjes, is het normaal dat je een beetje last van je bekken kan hebben? Begon vanmorgen maar wordt steeds erger eigenlijk... Zal toch niet he... We gaan er niet vanuit hoor, tot nu toe gaat alles zoooo goed, maar vroeg me af of het normaal is want je bekken gaat toch veranderen he
Op zich hoor je daar nog geen last van te hebben. Tenminste met Jildou heb ik daar geen last van gehad. Wel last van mn liezen, maar daar heb ik fysio voor gehad, lag aan mn houding
@Suekes, wat ben je leuk geslaagd!! Super he helemaal leuk. Nee buikie is hier ook niet meer in te houden hihi Draag ook veel maillots en die trek ik dan lekker op tot aan mijn oksels whahaha lekker elegant @Petatje, ja ik droom ook vaag, had er gisteren 1 brrrrr heel eng maar ook wel weer mooi want voelde het kindje door mijn buik heen (de handjes) Wat gaaf van Seth, super zeg! Seth, als je dit leest, GEFELICITEERD meid!!
Nancy, bekken: ik ook. mag woe eindelijk naar de fysio! loop al 2w te strompelen op momenten. als ik vwel heb gedaan vooral en dat glibberen op de sneeuw heeft de boel in werking gezet! ja helemaal blij met alle spullen! we liepen gister naar boven en bart sneakte eerst ff de babykamer in om even naar al t moois te staren. hebben samen nog even op het kiezelsteentapijt het hartje geluisterd, helemaal gelukkig hier! Es haha geeft toch niet, zoveel fotos hier en zoveel lezen hihi! jouw buik is echt wel t zelfde hoor. heb m savonds gemaakt dan zie je bij mij ook geen stomme rand hahaha! Ik las het ook van Seth! jeuh wat fijn gefeli! tassie zat bij mij in de maart mamas en die is ook weer zwanger! hier: bart was vorige week ziek en kreeg vandaag een berisping daarvoor! wtf bestaan er nog zulke bedrijven? gewoon omdat ie niet elke dag heeft gebeld. losers, zsm weg daar! xxx Sue
Ik had al even ingebroken bij de sep 2010 mama's om seth te feliciteren Ik ben op de bank geploft met mijn laptop op schoot en de kachel op sambal (krijg ik straks vast wel weer commentaar op van mijn mannetje) maar ik ben snot verkouden en me neus zit pot dicht.. ben dr gewoon moe van.. blegh!
@nancy hier ook al last van bekken klachten ik kreeg het al met 9 weken maar wordt nu steeds erger dus zal ook de fisio moeten gaan bellen. maar ben bang voor fisio. aangezien ik slechte ervaringen heb ermee. rug verpest.
@Es: here the same! Ook onwijs verkouden, kan bijna geen adem halen. Pfff, word er echt niet blij van. Krijg er zelfs hoofdpijn van. Nog een half uurtje en dan lekker naar huis. Na ja, moet eerst nog 2 uur rijden dus dat duurt nog wel even. In ieder geval op tijd naar bed vanavond en hopen dat ik dan wel een beetje slaap. Vannacht geen oog dicht gedaan. Trouwens Es, moet jij nu ook zoveel niezen? Ik heb namelijk ook huisstofmijtallergie en nies echt ontzettend veel sinds ik zwanger ben! @Nancy: wat vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken! Misschien toch meer even langs huisarts of fysio?