Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Goede avond!!

Heb net een beetje terug gelezen, las iets over niezen phoee dat is bij mij ook enorm heftig! Ik heb trouwens ook minder last van misselijkheid alleen soms komt het even heel heftig en dan moet ik gelijk spugen dus dat is wat minder haha. Verder weinig klachten, nog steeds erg moe.
    sam spannende dag woensdag dan zeg..
    verder weet ik niet echt meer wat er geschreven is.. SORRY.

Ik ben heel druk bezig met ons nieuwe huis en vooral met allerlei hypotheek verstrekkers, wil echt een goede betrouwbaare aanbieder daarom..

Tot morgen

2. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Dat denk ik ook hoor:D en het is denk ik ook logisch dat het zachter is het is natuurlijk ook nog een klein beebje. Ik weet nog van mijn zwangerschap van Sam dat naarmate hij groter werd hoe duidelijker zijn hartje te horen was

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Haha Es, nee je hebt zelf echt maar 1 hartslag hoor! Fijn dat je het gehoord hebt.

Ben vandaag alweer vergeten te bellen voor een geslachtsecho. Wil m over 3 weken en ben bang dat er geen plek meer is...
    Morgen ECHT niet vergeten!

Heb een strakke broek aan en dat zit niet comfertabel. Dacht heel vaag ook iets van leven te voelen, maar weet het neit zeker. Ik hoop dat de H&M snel komt met mijn pakket zwangerschapskleding, want ik heb echt geen idee wat ik morgen aan moet doen!

4. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hai ladies,

Wat kletsen jullie veel zeg. Is er nog nieuws? Nog echo's geweest?

Ik probeer ff de lijst terug te vinden van juli mamas, maar kan m niet vinden. Wil even kijken wie ik moet pben om afspraken door te geven, heb namelijk woensdag weer een echo en afspraak bij de verpleegkundige in het ziekenhuis (ik blijf dus in het ziekenhuis en ga nie naar de VK).

Weet iemand wie ik moet pben?

liefs,
    mamaT

5. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Nancy... ja inderdaad :( Even uitvogelen...

Kikkert beterschap

Nou dames ik ga er weer van tussen! Even wat dingen proberen te regelen!

Fijne avond X

6. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Hoi meiden,

Lees wel met jullie mee maar ben niet zo van het tikken omdat ik nogal last van mijn pols heb.
    En met 1 hand gaat het niet zo snel.

Zal wel hele mooie buikjes voorbij komen!

Vanavond hadden wij weer een afspraak bij de vk en hebben het hartje gehoord. Erg fijn om te horen dat de beebie het nog doet hoor. Blijft toch elke keer spannend.

Wij willen ook een geslachtsbepalingecho doen maar daar moet je dus zelf voor betalen. Wat betalen jullie voor die echo?

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik betaal 40 euro voor de echo voor de geslachtsbepaling!
    En als ze het niet kunnen zien mag ik kosteloos terug komen..

Nu ga ik lekker slapen. Welterusten!

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hoi meiden,

Hoe is het met iedereen? Net 5 dagen gewerkt, ben beetje af, dus niet alles bijgelezen.
    Zijn er meer die de hele dag op hun werk moeten lopen, en last krijgen van buik/banden?
    Denk dat het mijn banden zijn, beetje zeurderig gevoel onderin, alsof mijn buik heel zwaar is, en hangt, hmm moelijk uit te leggen.
    Morgenochtend om half 10 de nekplooimeting, ben best zenuwachtig.

xxxxx

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ELine succes!
    Nou ik moet wel veel staan, maar ik heb nog niet gewerkt dus ik zal he donderdag wel merken. Ik heb wel dat als ik lang sta dat in mn bekkenbodem voel. Voelt een beetje als na de bevalling, alleen minder erg natuurlijk. Maar is wel irritant.. Alsof je kont uitzakt :D !!

10. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Goedemorgen dames,

@ Es, ik denk toch echt dat dat het hartje van je kleintje is hoor.

@ All, vanmorgen vroeg ook even met de angelsounds geluisterd. Ik was net wakker en dacht misschien slaapt die kleine nog en ligt het een keer stil, haha. En ja hoor een heel mooi hard en duidelijk hartje.
    Beebje doet het dus goed en geen klots geluiden van het rondzwemmen. Bij mij zit het trouwens boven mijn schaambot, merk wel dat het al wat hoger begint te zitten en dan wat naar links.
    Ik heb het hartje tot nu toe echt super goed kunnen horen. Ook kan ik de navelstreng en mijn eigen hartslag goed onderscheiden. Blijft toch mooi om even het kleintje weer te horen. Kan niet wachten tot dat ik het echt goed voel. Heb soms al wel het idee dat ik iets voel maar dat is dan meer een soort van luchtbeleffect precies boven mijn schaambot. Of dat dat nu de baby is geen idee. We moeten nog even wachten tot dat we het echt goed kunnen voelen, maar kan echt niet wachten. Ik ga zo eens bellen voor de 20 weken echo want vorige week namen ze de telefoon niet op.
    EN.......... de behandeling was gister heerlijk. Lekker lange massage gehad dus deze mama kan er weer even tegenaan.

11. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    in Nederland heb je toch standaard een 20 weken echo? of niet?
    moet je dan toch nog appart een afspraak maken voor een echo voor geslachtsbepaling? als dat zo is is dat wel geldklopperij!!! De gyn. kan bij 20 weken echt wel op de echo zien wat het is.

hier in franrkijk krijgen we standaard tussen de 22 en 24 weken een echo en kan je vragen wat het wordt. hoef je naar mijn idee geen aparte echo voor te maken.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hansje, dat willen de dames zelf hoor ;)! !

Marsim: Jij schiet op, bijna 35 w zwanger :p Fijn dat de massage lekker was :D !!

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

@Es, ja dat is het hartje hoor, kan volgens mij niet missen, leuk! :)

@Hansje, kweet niet hoe dat zit... Ik mag vrijdag naar de VK en dan vraag ik het

@hartje, gister bij ons ook een duidelijk hartje, heerlijk om te horen!

@Hier, nog steeds last van mijn bekken. Ga zo ook even vragen of ze hier op het werk naar mijn stoel-instellingen willen kijken, je houding is natuurlijk ook ineens anders..
    Ik ga vanavond beginnen met het verven van de commode want vriendlief wil zo langzamerhand met het kamertje beginnen, JOEPIE! :D En dan ga ik ook schetsen, want wil echt serieus iets leuks creeeren, zo'n zin in! :D
    Meiden fijne dag!

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    #6234 Es09, 5 jan 2010
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
    Goedemorgen!! vandaag 14 weken! :D

Tis niks dat je fulltime thuis zit maar je maakt dan ook weinig mee om te vertellen :p

@Nancy: aangezien jij een ruime week verder bent, kan je me vast wel vertellen wanneer je het hartje duidelijker gaat horen?
    En wanneer het iets hoger zit dan je schaambot? of zit het bij jou ook nog zo laag? ;)

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Jeah! Heb ook een afspraak voor de geslachtsbepaling, 21 januari al! En idd geldklopperij (30 euri hier), maar dan weet je het wel 5 weken eerder ;)

Sam, je kan toch best wat meer gaan zitten in het onderwijs? Anders koop je zo'n hoge stoel bij ikea, is ook wel ideaal. Ik ga gewoon op een tafel zitten als ik les moet geven en het gaat niet hoor.

Hebben jullie al nagedacht hoeveel weken je van te voren verlof neemt? Ik denk niet dat ik 4 weken ga redden, de vorige keer kon ik 6 weken van te voren al niet meer.
    Maar qua vervanging zou 4 weken beter uitkomen... (of denk je dan, boeien!)?

16. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    guppie, ik ga iig 6 weken van tevoren hoor, ik werk in de zorg, best zwaar, ben blij als ik dat haal denk ik.
    Denk dan die vervanging is hun taak, zou me daar zelf niet zo druk om maken( lekker ego) maar ja mijn lijf en baby zijn het belangrijkst.

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    @Es: net assistent van huisarts gesproken en je mag gewoon Otrivin (voor volwassenen) gebruiken als je zwanger bent. Let op, mag niet meer dan 5 dagen! En als je koorts krijgt of hebt, moet je je even melden.

Ben echt onwijs beroerd, ben nu nog op werk maar ga zo naar huis. Hoofd knapt bijna uit elkaar, oren en neus helemaal verstopt en moet nu zo vaak niezen dat mijn buik/banden er pijn van doen. En volgens mij heb ik inmiddels wel koorts want heb het onwijs koud, maar zweet :) toch. Ai! Straks maar even opmeten!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Guppie: Ik heb kleuters, en dat is nou eenmaal veel lopen, bukken etc.. Maar ik overleef het wel hoor :) !! En als t niet gaat, ga ik gewoon zitten ;) !!

19. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dithje wat vervelend zeg, beterschap

20. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hey dames! hoe gaat het hier? ga zo even douchen en naar de bakker en de slager. Heb honger :D

Deel Deze Pagina