Iedereen nog de beste wensen voor 2010! Het wordt voor ons allemaal een bijzonder jaar met een mooi kindje! Ik heb geen tijd om alles terug te lezen, lig met een buikgriepje op bed. Morgenmiddag heb ik wel de termijnecho (12 wkn) en daar wil ik echt wel naartoe, dus doe mijn best om mezelf beetje op te lappen.
@Es, ik hoorde 'm al vrij goed met 12 weken moet ik zeggen en nu IETS beter.. En hij/zij zit nog steeds vrij laag hoor, links net boven mijn schaambot inderdaad @Guppie, gaaf! Helemaal leuk de 21ste, spannend! Streven is 4 weken van tevoren te stoppen met werken (dus 28 mei) maar je weet het nooit he... @Es/Dithje/J2J, beterschap meiden!
veel beterschap voor de zieke meiden! dikke knuffel! Mannetje zei net aan de telefoon dat we donderdag maar eens gaan kijken naar babykamers! Dus we rijden donderdag naar Eindhoven naar de babydump,ff kamertjes kijken! ben helemaal blij nu! Heb alleen helemaal nog geen ideetjes voor de kinderkamer. Die is nu meloen oranje (mooi zacht hoor) met een zachte linnen kleur op de andere muren. Weet niet of je dat zo mooi kan combineren met fuschia (voor een meisje) of limoen (voor een jongen). En mannetje ziet het niet echt zitten om opnieuw te schilderen hihi (net pas verhuisd zodus) heb er wel helemaal zin in maar helaas wweinig inspiratie Er zat een kortingsbon voor Disney bij onze tickets! 200 euro korting voor 3 dagen/2 nachten. Misschien is de moeite om eens te kijken
@nancy: zal ook bij iedereen wel anders zijn, heb ook meiden gehoord die het pas konden horen met de angelsound met 15 a 16 weken..
hier wil ik toch ff op reageren, niet alleen doen de vrouwen idd een geslachtsbepaling uit eigen keuze om t eerder te weten (en vaker te spieken) ook is de 20 weken echo absoluut geen pretecho! t is een medische echo en alleen dat is belangrijk.. als t geslacht niet te zien is heb je pech, sterker nog als de verloskundige er niet naar wilt zoeken hoeft ze absoluut niet! dus voor de zekerheid willen dan veel mensen een geslachtsbepaling los.. is t dan wel te zien bij de 20 weken echo is dat mooi een bevestiging!
@Petatje, wat leuk! En dan kom je ook nog eens in het wondermooie (ahum) NL Hier wel een beetje een idee maar verschilt per week weer 8) @Es, ja is inderdaad ook bij iedereen anders.. En er zijn ook keren dat ik haar of hem niet hoorde, lekker verstoppen die kleine gekkerd Waarom zit jij eigenlijk fulltime thuis? Of word ik nu erg persoonlijk...? 8)
Gelukkig ben ik nog niet 35 weken, haha. Het schiet inderdaad bij mij al wel op idd bijna 15 weken. Ik vind toch wel dat het ontzettend hard gaat.
@zwangerschapsverlof ik wil 5 weken van te voren stoppen tenmiste dat is het plan maar ik denk niet dat ik dat vol ga houden ivm bekken en omdat ik in de zorg werk word het allemaal een beetje lastig. het is voor mij ook heel dubbel wat ik moet doen want ik wil en graag mijn opleiding in 2011 halen maar ik wil ook dat ik gezond de zwangerschap/bevalling doorkom en ons kleintje ook. zoals gewoonlijk weer niet echt wat te melden ik moet vanavond werken en als het goed is het ik vanmiddag een gesprek met de afdelings hoofd dan gaan we kijken naar mijn diensten want al die vroege diensten dat red ik gewoon echt niet met mijn bekken. ik ben eens benieuwd wat ze kan doen voor me aangezien het niet de aardigeste vrouw is
@Nancy: dat mag je vragen hoor.. Ik heb een eigen trimsalon die ik run met iemand anders. Maar in de winter is het altijd heel erg rustig dus heb ik besloten om mezelf vrij te geven
Pampapilio: Dat ben ik niet helemaal met je eens: Wat betreft de 20w echo is geen pretecho wel. Dat staat als een paal boven water! Maar waar ik met Jildou was voor de 20w echo en waar ik nu heen ga voor de 20 w echo (2 verschillenden) vragen ze beiden of we het willen weten en als ze het niet kunnen/ konden zien, mochten we terugkomen.. Maar goed, dat doen wij dus niet !! HIHI !!! Es: aah leuk: Hondentrimsalon!!! Hier net ontzettend ruzie met mn hond gehad !! hij was aan t snuffelen in een paadje, dus ik loop dan gewoon verder, als ik uit zicht ben komt ie wel.. nu dus niet.. Kyra was wel bij me gelukkig (7 mnd oud, dus als die erbij was geweest, had ik t kunnen schudden (nu ook maar goed ) .. op gegeven moment ik maar weer terug, was hij over het ijs gegaan, wat dus heel dun was, want er zitten daar ook eenden (lees 42 kilo) en daar lagen allemaal krentebolletjes, lekker natuurlijk! En dat was dus bij de middelbare school en allemaal pubers voor de ramen.. .. maar goed, spike wist dus heel goed dat hij fout zat (toen ik eindelijk omlopend bij hem was) en ging helemaal laag lopend/ kruipend naar me toe en heel braaf naast me lopen.. schijnheil Smeerlap!!! Ondertussen ben ik dus ook nog eens bijna tien keer op mn snufferd gegaan door dat verrotte sneeuw. En hier sneeuwt het nu alweer !! Zooo .. ben chaggie ..
Horen jullie het ook??? heel in het begin? heeeeeel zachtjes achter het geruis heb al 2 meiden gehad die het hoorde.. maar via de opname is het veel zachter als via de koptelefoon.. luister maar.. http://www.vansandra.nl/hartjebabyes.wma
hoihoi juli mama's, allereerst allemaal gefeliciteerd en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! ik heb hier nog niet meegeschreven, wel af en toe meegelezen, maar het lukt me niet om alles bij te houden. ik zou wel af en toe mee willen schrijven en ervaringen delen. om maar met de deur in huis te vallen, hebben jullie al wat gevoeld? ik weet dat het erg vroeg is, maar ik heb al wel wat gevoeld, erg duidelijk ook, vandaag nog wel goed een paar minuten achter elkaar! ps, waar kan ik een recente lijst vinden met alle uitgerekende data's erop?
Ja Es ik hoor het ook hoor !! Er zijn trouwens ook mensen die het hartje van de kleine nooit horen met de angelsound !! Maar daar hoor jij niet bij hoor !! Sjmme: Ja ik voel de kleine ook al vanaf de 12 weken ongeveer.
Eline, hier ook morgen de nekplooimeting! Veel succes morgen! J2J, gefeliciteerd met je 12wk zwangerschap! Een mijlpaal! Marsim, al 15wku! Gefeliciteerd! Hier ook meer last van niezen! Aan alle meiden die ziek zijn, veel beterschap!
Djw Pippo, zie dat we gelijk lopen, allebei uitgerekend voor 20 juli @ de rest van de dames, bedankt voor de beterschapswensen. Vandaag alweer wat beter dan gisteren, morgen de echo en dan hoop ik donderdag weer aan de slag te gaan. Wie werkt hier fulltime en is dat eigenlijk nu een beetje zat......heb dat gevoel nu heel sterk....
@sam over de 20 weken echo.. dat ze vragen of je t wilt weten wist ik, ook om t te kunnen ontwijken natuurlijk hihi maar dat je ervoor terug mocht komen! heb echt altijd begrepen dat dat niet mocht.. zou dat dan zo aan je vk liggen? (heb t bij de mijne nog niet gevraagd) of zit ik nou zo verkeerd @ allemaal: voelen jullie t al?! jeeetje! ik dacht dat dat pas rond de 16 weken was.. leg s uit, hoe voelt t! dan ga ik erop letten
Heyy meiden Niesen doe ik ook erg veel, nu ook last van kriebelhoest heel erg irritant als je wilt slapen. Bekken nog niet zo'n last van. @Shelly Thnx! de nekplooimeting was gelukkig goed geen verhoogde kans. Kleintje is 2,10 cm gegroeid in periode 24 dec - 4 januari 2 hersenhelftjes, maagje gevuld, blaasje gevuld, kaakjes en neusbotje etc Ben na de echo gelijk sokjes gaan kopen, mocht nu eindelijk van mezelf. Heb nu echt zin om te gaan shoppen. 20 weken echo geen pretecho nee, wil wel misschien bij 17 weken een geslachtsbepaling doen, ben echt zo nieuwsgierig. @ J2J ik werk nu ook fulltime en januari moet ik waarschijnlijk veel overwerken. Zie ik zo tegen op blehhh ben het ook zat om fulltime te werken. In maart hoor ik of mijn contract wordt verlengd, zoja dan ga ik 3 daagjes werken gelukkig