Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sjimmie, welkom hier! :)

@Es, wat gaaf een eigen trimsalon, super zeg! :)
    Als ik het goed kan horen is het zeker het hartje hoor :D

@Sam, ik moest verschrikkelijk lachen om je hondenverhaal whahahaha wat een portret dat beesie van jou :D

@Susanne, hier alles goed hoor,met jou??

@J2J, ben mijn werk ook zoooooooooooo zat! BAH BAH BAH :x werk ook fulltime inderdaad..

@Kikkert, ik hoop dat ze je vanavond een beetje ontzien, zal voor je duimen :(

@Hier, vriendje is de box voor de 2e keer aan het beitsen en het wordt moooooi! Helemaal blij mee :D
    Straks even een pan nasi voor morgen maken en dan DESPERATE HOUSEWIVES kijken want dat begint weer! Super, zo naar uitgekeken, dus deze hier gaat voor de buis om half 9 :D
    Fijne avond meiden!

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ik werk ook fulltime... Zou het zo fijn vinden om straks minder te gaan werken, kan bijna niet wachten. Mijn insteek is om 3,5 dag te gaan werken. Vrijdag en woensdagmiddag vrij en woensdagochtend thuiswerken. Hoop dat mijn baas akkoord gaat geven. Volgende week maar alvast balletje opgooien ivm regelen opvang.

Verlof, ik wil 6 weken van te voren stoppen. Moet voor mijn werk erg veel rijden. En denk dat ik tot 4 weken niet vol ga houden. Heb uitgerekend dat mijn laatste werkdag dan 21 mei is. Jippie! Officieel 24 mei maar dat is een feestdag (weet even niet meer welke). Denk dat ik nog wel 2 weken vakantie achter mijn verlof aanplak, maar ook dat eerst maar bespreken op 't werk.

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd meis super om te horen!! Dus je kan lekker los nu :D

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pampapilio:
    Hier heb ik de eerste keer een echobureau in het zkh gehad, dus niet bij mn vk en deze keer ga ik ook naar een echobureau, alleen dan een andere!

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Werken, ik kan helaas maar 1 dag minder werken in de week als de kleine er is omdat ik meer verdien dan vriendlief en dat dus teveel geld zou schelen in de maand... echt balen maar het is niet anders :(

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dat is wel fijn hier, al zou ik helemaal stoppen met werken zou het nog niet uitmaken, mijn salaris is eigenlijk gewoon een extra'tje.
    Maar ik wil wel 2 dagen blijven werken straks als de kleine er is, tis toch mijn hobby en zo hou ik ook wat tijd over voor mezelf! :)

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, wat een luxe zeg, heerlijk hoor...
    Al zou ik inderdaad nooit helemaal willen stoppen met werken

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik werk maar 2 dagen en vind dat ook wel genoeg met kinderen :D !! Maar zou ook niet zonder willen hoor. Even eruit zijn en even bezig met iets anders :D !

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou de onzekerheid duurt nog een week hoor :( .. Alle stemmen voor het sociaalplan moeten eerst binnen zijn en daar hebben ze tot vrijdag te tijd voor.. Daarna weten we dus pas meer :'( !!

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Bah Sam, nog niet uit de onzekerheid! Sterkte met wachten...

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    hier redelijk. wel erg moe maar dat is ook een deel emoties van hoor.
    kom net weer bij paps vandaan. hij is nog steeds zwak en wilt steeds weg lopen uit t ziekenhuis terwijl hij niet eens verder komt als t voeteneind. ook heeft hij een buisje door zijn neus die alle etensresten weg zuigt omdat hij heel snel moet spugen. hij is niet zo heel kritiek meer maar zodra er een infectie of iets bij komt dan kan t wel in 1 keer fout gaan helaas. hij is door de operatie ook incontinent en dat heeft tijd nodig om weer te herstellen.

daarnaast train ik nog steeds 2 tot 3 keer in de week voor t NK dat 16 en 17 jan is dus daar ben ik deels ook moe van en natuurlijk ook nog een klein meisje waar voor gezorgd moet worden.
    morgen avond om half 7 heb ik weer en echo. dus dat is spannend en kijken of dat hartje nog steeds zo goed klopt he

ik ben er ook meteen weer weg van want ik ga ff douchen met mijn kleine meid en daarna achter de tv hangen en wat tijd vor mezelf in plannen

tot snel weer lieverds en als ik wat mis willen jullie me dan op de hoogte houden. ik sms mijn buddy morgen wel ff of alles goed is gegaan met de echo

12. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    haha ja zit nu echt te verzinnen van hmmmm zal ik woensdag kamertje enzo bestellen :D

en zit ook heel erg na te denken voor extra echo voor gb, wat zal ik doen?!?!?!?!

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    pippo, jij ook succes morgen, hoe laat moet je? Ik half 10.

Ik begin me eindelijk weer een beetje fitter te voelen.
    Vandaag voelde ik me echt heel goed, was ook vrij.
    Ik werk nu 36 uur, wil straks 26 uur gaan werken.
    Maandag en woensdag hele dag( vriend is 1 dag thuis en moeder)
    Donderdagavond van 4 tot 10, en dan om het weekend van 7,15 tot 11.30.
    Heb hier donderdag gesprek over met mijn leidinggevende, hoop dat het zo kan.

xxxxxx

14. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Ik zou ook niet hoeven werken, maar om toch de leuke extra's te hebben blijf ik werken, wie weet later nog wat minder, maar dat zien we dan wel weer :D

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    @Susanne: Hoop dat je pap zich snel beter voelt meid.
    Sterkte!!
    En ik zie je sms wel verschijnen! dan zal ik hier wel vertellen hoe het ging ;) Succes!!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Susanne Sterkte en succes met alles!!

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    He Sam wat balen nou... Heb je niks aan die onzekerheid!

Meiden veel plezier met de echo morgen!

bij ons mag ik ook zeker niet terugkomen voor het geslacht bij de 20 weken echo. Is ook een dure echo hoor, lekker voor je verzekering. een 2e keer terugkomen voor iets medisch vind ik wat anders...

Ik wil graag zsm het geslacht weten omdat het de vorige keer voor mij specialer werd toen ik wist dat er een meisje in mij zat. Zwanger met een gouden randje zeg maar. Al maakt het geslacht me nog steeds niks uit hoor!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Maar dan kan je altijd nog een gb doen als t niet te zien was op 20w echo en je niet terug mag komen toch?? Die paar weekjes doet het ook niet meer ;) !!

19. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Nou een paar weekjes doen een hoop met de zenuwen hoor! ;)

Ik zit zelf al heel lang in spanning.. puur door mn sterke gevoel en die van vriendlief en dat gevoel wordt steeds sterker! ben daardoor erg bang dat als t toch t andere geslacht blijkt t echt even een klap wordt! :$

Dus hoe sneller ik t weet hoe beter, zeker omdat ik ook niets wil kopen voor t kamertje en kleding en spulletjes tot we t weten en ik wil shopppennnnn

Hier stiekem de 26ste een geslachtsbepaling, ben dan 16 weekjes.. errug spannend! :D iemand ervaring met dr papa in amsterdam? daar gaan we heen dan! :)

maar laat t trouwens aan niemand weten dat we heengaan.. vertel aan iedereen dat ze t pas kunnen zien bij de 20 weken echo.. iedereen mag t van ons weten maar dat wil ik alleen als t goed duidelijk zichtbaar was, en dan willen we t alsnog spontaan als verassing vertelllen :D

Helemaal zin in!

Oh en btw ik hoor iedereen over buddy's.. wat houdt dat in als ik vragen mag? :)

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha.. Zal ik mijn verhaal maar niet vertellen :D !!
    Mijn eerste gevoel zei dat het een meid werd (jildou) .. Maar iedereen had het er maar over dat het een jongen werd. Echt 95%. Dus op een gegeven moment zei ik ook al tegen manlief.. Onze kleine (jongensnaam) is ook weer bezig.. Ik was er dus van overtuigd dat we een jongen kregen... Dus je snapt dat ik even moest wennen aan het idee dat we toch een meid hadden gekregen :D !! Wel superblij, want had altijd gehoopt dat ik iig eens een dochter zou krijgen :D Was wel erg grappig, maar ik laat me dus nooit weer door iemand van de wijs brengen :D !!
    Maar goed, hier hebben we het dus 41w2 dagen volgehouden om het niet te weten. En de 2e lukt dat ook wel ;) !

Deel Deze Pagina