Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Susanne, veel beterschap met je vader!

Eline, ik moet morgen om 15u45, na het werk (is toch in het ziekenhuis en ik werk daar, dus handig) ;)

J2J, ik ben eigenlijk uitgerekend 21 juli, maar ben de eerste keer een dag voorop gezet, maar ik houd de datum aan...

2. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Wij hebben besloten om te wachten tot de 20 weken echo.
    Ik hoop dat we het geslacht dan te horen krijgen. Zo niet dan doen we alsnog een geslachtsbepaling daarna.
    Aan de ene kant ben ik toch echt wel nieuwsgierig maar ach als ik zie hoe de tijd nu al vliegt dan ben ik ook zo weer bij de 20 weken.

Ik werk nu 32 uur in de week. Als ik bevallen ben en na mijn verlof ga ik 20 uur in de week werken. Heerlijk, beide ouders willen oppassen dus dat gaat ook geen probleem worden.

Ik zat vanmiddag tv te kijken en toen was er een baby op.
    Ik was in de keuken bezig en toen begon die baby ineens te huilen.
    Kreeg er kriebels van in mijn buik. Ik vind het super om zwanger te zijn en ben ook heel benieuwd hoe de rest van de zwangerschap zal verlopen. Hoe het zo is om de baby goed te voelen en dit te kunnen delen met mijn mannetje. Ik ben ook wel ontzettend benieuwd hoe het kleintje er zo uit komt te zien. Kijk overal dus ontzettend naar uit. Ik ben zooooooooooooooo gelukkig.

3. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    :D:Dhay allemaal,laat ok weer ff wat van me horen,,,heb gister de nekplooimeting gehad en alles was toppie!!!!!
    een mooie echo met een goeie uitslag:D
    en ben bijna een week verder gezet dus ben nu 10 juli uitgerekend ipv 16 juli dus das mooi!

verder heb ik een dringende afspraak met de fisio moeten maken,want de verloskundige hoorde me verhaal aan en stuurde me gelijk door,,bekken is dus al aan het opspelen,en das minder:xals ik in de avond uit de bank wil opstaan,dan voelt het net alsof me botten in me bil en schambot over elkaar wrijven,,doet zo'n pijn dat ik letterlijk omga,maar ik moet nog zo lang en dat met drie kids!!gelukkig is de oudste 9 dus helpt mama erg goed;):D
    sorry voor mijn klaagzang maar niemand neemt me serieus,teminste dat gevoel heb ik een beetje:(:(
    en ik ben echt geen jankerd,dus moeten ze wel beter weten!!!

sorry als ik ongeintereseerd overkom naar jullie,maar ga straks ff alles bijlezen:D
    xxx

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marsim :D Geniet van dat gevoel meis, want het is zooo bijzonder!! Ik vind het jammer dat het bij een tweede al heel anders is.. Wat jij omschrijft is nu al veel minder :( !!

5. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    ik heb er ook 2,5 jaar op moeten wachten.

Ik snap dat het met een tweede of derde enz..... misschien wel minder zal zijn. Maar je geniet er vast wel van, idd misschien een beetje anders.

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh genieten zeker en t is ook even mooi! Maar het hele bijzondere van de eerste keer dit de eerste keer dat dat is eraf zeg maar.. Het is wat moeilijk te beschrijven, t is nog wel bijzonder maar net even anders, naar mijn gevoel.. Zei de vk ook. Is wel jammer eigenlijk. Maar goed genieten doe ik zeker hoor :D Van Jildou haar zwangerschap heb ik dik 41 weken genoten :D En van deze geniet ook ook zeker :D !!
    Maar zoals naar vk gaan, met de 1e leefde ik echt van afspraak naar afspraak. Ik tel nu ook nog wel af, maar het is niet meer zoals eerst. Ook omdat ik nu zelf het hartje wel kan horen en ik me verder goed voel :D Wel gezellig om even met de vk te praten ;) !!

7. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    tja de vk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik meer uitkeek naar de afspraken bij de gyn dan bij de vk. Bij de gyn wist ik namelijk zeker dat ik altijd een echo kreeg. Bij de vk luisteren ze naar het hartje maar dat doe ik inderdaad zelf ook. Ik mocht bij de gyn blijven maar omdat ik dat hoofdstuk af wilde sluiten ben ik naar de vk gegaan.
    Helaas is mijn bloeddruk te hoog en als het zo door gaat moet ik alsnog naar de gyn terug.

Het is inderdaad moeilijk om uit te leggen lijkt me maar ik denk te begrijpen wat je bedoeld, haha.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA okƩ :D !!
    Vervelend hoge bloeddruk :( !!

9. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    ben helemaal niet bekend met een hoge bloeddruk dus geen idee waar dat nou zo ineens vandaan komt. We moeten gewoon rustig aan doen.
    Mijn moeder had trouwens tijdens haar zwangerschappen ook last van een hoge bloeddrukken. Ze mocht vanaf de 4 maanden niet meer werken. Wie weet heeft ze dat weer aan mij overgedragen, haha. Ach zolang de kleine het goed doet klaag ik niet hoor.

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Precies, maar idd wel gek dan he :( .. !!

11. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    ik duik zo lekker mijn bedje in.
    Slaap lekker allemaal, zonder enge dromen, haha.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi slaap lekker. Ik ga ook :D :D !!

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Heb het bestandje net aan meerdere mensen laten horen, en iedereen zegt tot nu toe dat de eerste 10 secondes die je hoort de baby's hartslag is :) Jippieee!! :D:D
    Ik dacht het zelf ook wel een beetje te horen, alleen soms wil je het te graag horen dat je het wel gaat horen :p

Pfff wat voel ik me ineens beroerd zeg, net een warme douche genomen, maar heb vreselijk hoofdpijn en alles zit dicht en vast.. blegh!
    Ga zo ook lekker naar bed..

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    sorry moet ff mijn boosheid kwijt :(

kom ik net eerder thuis van het werk (we hadden toch alles af) en wat doet die vent van me???? zegt me niet eens hoi ben ik vanalles aan t vertellen ook dat ik me niet lekker voel enz... en wat doet meneer zeggen dat ik lastig ben, dus ik vraag hem waarom dat dan (ik vertelde gewoon hoe mijn dag was) en hij negeert me gewoon volkomen en ff later zegt hij ja je hebt last van je hormonen....echt meiden ik zweer het ik deed niks en reageerde niet eens raar, wat moet ik hier nu weer mee af en toe ben ik gewoon radeloos ik wil zo graag mijn verhaal kwijt kunnen maar hij luistert gewoon niet naar me ik lijk wel lucht. pfffff sorry dat ik jullie ermee lastig van maar weet anders ook niet tegen wie ik het moet vertellen

15. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

sjmmie,welkom en feli!

Ik zag dames met een goede nekplooi,gefeliciteerd!

Alle zieken, beterschap.

Wat een nieuwsgierige aagjes hier met geslachtbepaling :D
    In het zh zijn ze hier wel makkelijk in, ze zoeken net zo lang tot het geslacht gevonden is.
    Anders heb ik altijd nog een herkansing bij de gyn, die is ook niet zo moeilijk.
    Ik heb trouwens ook een sterke voorkeur voor de gyn, maar dat is omdat er bij mijn oudste bij de vk te veel fouten zijn gemaakt.
    Dus ik vind het eigenlijk niet zo heel erg om medisch te zijn.
    Dat ik iedere controle een echo krijg is natuurlijk ook errruuuugggg leuk :D

Marsim, nu al hoge bloeddruk?
    Doe inderdaad maar lekker rustig aan.

Kikkert, negeren zijn niet je hormonen :x
    Lucht maar lekker je hart hier hoor.
    Dikke knuf!

Vanmiddag was mijn pc gecrasht :(
    Gelukkig heb ik een handige broer die hem tijdelijk gefixed heeft.
    Van de week een nieuw onderdeel erin en dan moet hij als nieuw zijn.
    Zat al helemaal in de stress dat ik het zonder mijn comp moest stellen ;)
    Toch wel erg dat je niet zonder kunt zeg.

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mamasan iederen keer een echo is zeker niet verkeerd ;) . en ik dacht ook idd al dat het mijn hormonen niet waren bah af en toe grrrrr... fijn z'n handige broer zo eentje heb ik ook hihi

17. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    #6297 Suekes, 5 jan 2010
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
    Hoi allemaal,

Even een laat berichtje van mij.
    Ga zo maar es proberen te slapen, voel me een beetje opgefokt lijkt het wel. Heb de hele tijd zo'n zenuwachtig gevoel in mijn lijf, lijken wel vlinders maar voelt bijna hetzelfde als mijn angstgevoelens van een paar maanden geleden toen ik moest werken wat echt niet ging. Heel vervelend..

Vandaag heb ik op onze rekening gekeken en was de hyp weer teveel afgeschreven, heb een aantal keer met fortis aan de lijn gehangen afgelopen maanden en ze zeiden me dat ik een maand voorliep. Weer helemaal in de stress en superkwaad. Nu heb ik zelf een overzicht gemaakt en nu blijkt dat ik helemaal niet vooruitliep. Wat een knurften daar zeg, foute info tot 2 keer toe.. Ineens bijna blut........ Dat was 1.

Vervolgens naar de vk om het hartje te horen. 16:00 praktijk Tilburg volgens mijn boekje. Staan we daar zijn ze dicht, bleek dat ik in een ander dorp had moeten zijn... Dat was 2.

Dus dan maar daarheen, konden we het niet vinden en mijn telefoon met navigatie deed niks, simkaarten gewisseld had ook geen nut en toen weer teruggewisseld en toen heb ik 3x (!!!) de verkeerde pin ingevoerd... Geblokkeerd... En ik had em nodig om de maxi cosi in Delfgauw op te halen.. Dat was 3.

Maar naar mijn schoonmama gereden om haar navi op te halen, gesmst dat we max een uur later zouden zijn.

Nou we kwamen daar aan en de wagen zag er super uit! Ze hadden erg veel telefoontjes gehad van mensen die em direct wilden komen halen, ben ik even blij dat ik meteen gebeld heb en een harde afspraak heb gemaakt. Ze hebben er echt te weinig voor gevraagd hoor, ze hebben niet vantevoren gekeken waar zo'n wagen voor wordt verkocht tweedehands. Ze hadden het hartstikke breed aan hun autos en huis te zien, dus ik denk dat het ze ook niet veel kon boeien, ze gunden het ons. Jippy, wat een gelukje!

Nu staat ie hier in de woonkamer te pronken en morgen ga ik em helemaal poetsen, mijn vriend heeft zelfs rubber-shine om de banden als nieuw te maken. We hebben met zijn 2en een uur alle mogelijkheden uitgeprobeerd en we zijn er superblij mee, zit zelfs een voetenzak (met beentjes) bij en een dekentje voor de reiswieg, dat was dan wel weer de goedmaker van de dag en dat we een burgerking hebben gevonden en heerlijk hebben zitten smikkelen :):).

Bij de vk was alles goed, mijn bloeddruk was aanvankelijk te hoog, 130/85 maar had gevraagd vanwege mijn opgefoktheid of ik na de afspraak nog even opnieuw mocht haha, toen was ie 120/70 al een stuk beter :). Het hartje was goed te horen, zelfde plek als waar ik het zelf altijd meteen vindt. Ze heeft mijn bm gevoeld en die ligt echt al superhoog, ze kon eerst niet geloven dat ik het hartje met 10w4d al zelf kon vinden. Was dus niks gek aangezien mijn bm dus echt een aantal cm erbovenuitsteekt. Fijn om te weten dat ik het goed had :). Mijn lijf heeft geen geheimen voor mij.

Nou sorry voor mijn overkill-lange tekst maar moest het ff van me afschrijven in de hoop dat ik direct lekker kan slapen.

Zijn hier meer meiden die last hebben van zuur, als ik een boer wil laten of als ik gegeten heb lijkt het wel helemaal bij mijn keel te zitten; ik zal echt van de cola en vette hap af moeten blijven denk ik..

En hebben jullie je al opgegeven voor zwangerschapsgym oid? Mijn vk adviseerde me er nu al naar te gaan informeren en in te schrijven. Wat willen jullie gaan doen? Heb echt geen idee..

Morgen naar de fysio, ben benieuwd. Heb er al 2 dagen weinig last van, zal wel niks zijn, maar dan laat ik het gewoon even vaststellen morgen.

Niesen: check heb er ook belachelijk veel last van. Zal erbij horen. Verder zit mijn kop ook dicht, snuiten en stomen maar weer..

Meiden die ziek zijn heel veel beterschap!
    Meiden met echo's en vk afspraken veel plezier. Meiden met goeie echo's npm en hartjes luisteren YAY gefeli!!!

Kikkert: Ik vindt het echt niet normaal dat ie zo doet hoor, zo respectloos, echt horror... Hij heeft denk ik zelf last van zijn hormonen of hij komt niet aan zijn trekken, nou daar heb je handjes voor gekregen. Ik vindt het echt heel rot voor je en een dikke knuff voor jou. Trek je er niks van aan schiet hier een beetje tekort..

Ik weet het verder even niet meer, morgen weer meer tijd!

Dikke kus en slaap lekker!
    xxx Sue

18. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Kikker abnormaal zeg dat ie zo doet, waardeloos.

Ik heb straks de nekplooimeting, was steeds wakker vannacht, en dacht eraan.

xxxx

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Eline en Pippo succes met de np! Verder voor degenen die ook nog moeten, ook succes!

Kikkert, wat een piiieep.. Vind het ook behoorlijk respectloos hoor!! En dat zijn niet je hormonen lijkt mij!!

Suekes..Pff wat een dag, maar toch nog alles goedgekomen?

Verder Heeft Jildou lekker geslapen, 6 uur even gepiept maar was ook snel stil. 7 Uur werd ik wakker en net de honden maar gedaan. Maar goed ook want het is koud .. Hoeft Jildou lekker niet in de kou mee! Ze is nu wat aan het wakkerworden en ik zit aan mn ontbijtje ;) !!

20. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    meiden met echo vandaag:succes
    voor alle zieken:beterschap
    voor alle meiden met een humeurige vent: knuffel
    voor alle meiden met goed nekplooimeting: proficiat!

heb last van zwangerschapsjeuk denk ik,ik krab me helemaal verloren. Mijn benen en armen zelfs tot bloedens toe. Ook mijn buik en men rug. pff weet niet goed wat ik eraan kan doen.

en dan ff een ander vraagje,wat zijn voor jullie de beste merken van kinderwagens?

Deel Deze Pagina