Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Sam ik voel het net zoals jij. Ben wel zwanger, maar het is niet zo allesoverheersend als de vorige keer. Misschien komt dat nog als de buik gaat groeien...

Sue, lekker dagje zo te lezen, pfff! Wat voor kinderwagen hebben jullie?
    zwangerschapsyoga nog niet opgegeven, ga ik volgende week doen als ik het hartje bij de vk heb gehoord!

Kikkert, sterkte meid. Misschien had hij zn dag niet?

2. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    hallo dames

ik hoop dat er iemand is.. Ik werd wakker met best wel kramp in mijn buik. Ik had ditzelfde gevoel vorige x ook toen het mis ging ben nu zoo bang. Ik kan zo toch wel mijn gyn bellen?

3. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @bellamano zou ik ook ff doen hoor,kan je misschien komen voor een echo ofzo. Zo onzeker en ongerust blijven rondlopen is ook niet goed voor je beebje hoor dus ik zou even bellen.

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Bellamano, Zeker bellen meid! Sterkte meis :(

@Kikkert, wat is dit nu weer!? :x Kan je er met hem over praten??

@Petatje, hier ook een enorme jeuk omdat alles op gaat rekken *krab krab*

@Eline/Pippo, succes met de nekplooimeting vandaag!!

@Suekes, jeetje wat een dag meid! Gelukkig maakte de wagen veel goed :)

@Mamasan, gelukkig heb je een handige broer! Zou ook niet zonder mijn pctje kunnen hoor inderdaad :p

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja zou ook ff bellen dan... Hopelijk niets aan de hand!!!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kinderwagen: Wij hebben een mutsaerts style. Bevalt prima. De autostoel kan erop, buggy en bak. Alleen wat ik achteraf vervelend vond is dat Jildou al vroeg in de wandelwagen moest ivm spreidbroek en dan zit ze dus meteen van je af. Dat vond Jildou eerst niet zo leuk...

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @bellamano ff bellen meid

8. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Kikkert, mannen af en toe...........grrrrrrrrrrrr. Dikke knuffel meid.

@ Bellemano, meid gewoon even bellen hoor. Onzekerheid is ook niks.

@ Suekes, wat kl.... he als alles dan ook tegen zit. Gelukkig de dag goed afgesloten.

@ de dames die echo hebben, succes en geniet ervan om jullie wondertje weer even te zien.

@ meiden met jeuk, tja hier krab ik me ook gek. Vooral mijn buik, borsten en benen. Mijn mannetje vroeg gister wat ik aan het doen was, haha. Want ik was met mijn shirtje heen en weer aan het schuren, whaha. Ik zeg wat denk je JEUK!

@ All, slecht geslapen vannacht. Kon mijn draai niet vinden. Uiteindelijk pas laat in slaap gevallen en toen als een blok liggen slapen. Werd daarna weer wakker met nekpijn. Ik moet echt een nieuw kussen kopen, grrrrrrrrrrrr.
    Vandaag een heerlijk hangdagje van maken denk ik.

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @situatie hier....

gisteren vond mijn man het ineens leuk om te doen alsof er niks was:$ van mijn kant was eerst ook niks maar ja hij negeerde mij en waarom...hij gaf als reden dat ik zo vroeg thuis was:( nou lekker gevoel krijg je dan. verder toch maar een beetje normaal gedaan tegen elkaar tot vanaf heeft meneer weer de hele boel bij elkaar gesnurkt vanaf 1uur en ik heb dus bijna niks kunnen slapen dus voor dat hij ging werken vanochtend was er alweer zeik pfffff af en toe weet ik het echt niet meer, praten is geen optie want dat gaat het ene oor in en het andere oor weer uit...op een of andere manier kan ik niet tot hem door dringen zelfs niet als ik dreig dat ik mijn spullen pak en vertrek (zou ik toch niet zo snel doen hoor) dan zegt meneer dood leuk ja dan doe je dat toch :$:x:(. soms denk ik waar heb ik dit aan verdient??? ik heb echt alles over voor mijn gezin en ik wil ook vechten voor dingen maar alleen red ik dat ook niet.

op het moment zit ik er gewoon ff doorheen....ik kan praten als brugman maar het heeft gewoon geen effect.

zo weer genoeg gezeur, nu maar weer eens de puin ruimen van meneer van gisteren avond :x.....(de etens resten liggen nog op de aanrecht:$)

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Marsim, vervelend als je niet lekker slaapt... Ik slaap werkelijk als een OS niet normaal

@Kikkert, omdat je zo vroeg thuis bent :( WTF??! Ook leuk om te horen zeg :x Nee niet leuk Kikkert, leef met je mee... :(

@Bellamano, heb je al gebeld???

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jakkes Kikkert :( Neej hij doet alsof het hem allemaal niets kan schelen. BLEAGH.. Moeilijk hoor, dikke knuffel iig wel!!

12. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Mogguh,

Bellamano, hoe is het nu,al gebeld?

Kikkert, te vroeg thuis :(
    Wat is dat nu weer voor een reactie.

Suekes, wat een pech, gelukkig dat de wagen zo'n meevaller is dan.

Kinderwagens, mijn allerfijnste was een 3wieler van de hema, die had ik voor de oudste.
    Helaas is die kapot.
    Vervolgens de quinny buzz, maar dat voorwiel vond ik echt een ramp, ondanks het all terrain wiel.
    Ik blijf het wel een hele mooie wagen vinden.
    Nu de mutsy 4rider, heerlijk ding.
    Wel groot als hij is ingeklapt,maar verder een superwagen.

Jeuk, hier vooral aan de booobs.
    Ze groeien ineens ook enorm, heb de eerste striem helaas ook gisteren gevonden:(

Ik zal mij eens gaan klaarmaken.
    We gaan zo lekker zwemmen en deze mama gaat er lekker een kruidenbadje nemen :D

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    bellamo heb je al gebeld? Ik hoop dat het niks is!

Kikkert, idd vreemde reactie. Is dat eenmalig of gaat het vaker zo? Ik vind het wel een beetje vreemd om raar te doen omdat je vroeg thuis bent, pfff! Vind het echt rot voor je!

Ik heb al een paar dagen vreselijke HONGER!!!! Ik kreeg vanmorgen maar 1 boterham weg en net een pistolet gezond en een tosti gegeten en nog steeds trek. Ik ga soms gewoon vroeger naar huis omdat ik de honger niet trek. Zo bizar!

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Net geweest, nekplooi is 0,095, was goed.
    Was 5,85 cm, 12 dagen en 2 dagen. Zou nu 12 weken en 6 moeten zijn. Ze zei dat houden we ook aan, 12 weken en 6 dagen.
    kan dat soms verschillen dan even de lengte?
    Baby dronk vruchtwater, zag je heel goed, en bewoog heel druk. Zo gaaf.

xxxxxx

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    @Bellamo: hoe is het nu met je meid?

@Kikkert: Jeetje meid, wat een verhaal. Te vroeg thuis en dan ....:$ pfff, zeg. Hoop echt dat jullie erover kunnen praten, want lijkt me een F* situatie.

@Mamasan: veel plezier in het zwembad! Geniet lekker van je kruidenbadje.

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    WOW Eline! Wat een mooie echo en natuurlijk super dat de np goed is!

17. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    goedemorgen dames,allereerst eline,,super dat je echo goed was,van harte!!

en voor alle zieke dames beterschap!
    voor iedereen met ruzie met man,zet em op,heel herkenbaar:D

en met mij gaat het nu wel weer even beter,zat gister echt in een mega dip,,heb ook nog een berichtje gepost,alleen erg jammer dat er niemand reageerde,had ik echt ff behoefte aan:):(
    ben niet zo vaak online,dus klest niet altijd mee,maar lees wel alles en hoe alles in de gaten hoor:D

18. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hallo ladies,

mag ik me ook bij jullie aanmelden?

Ik ben 10 juli uitgerekend en zit nu al een maand thuis vanwege enorme buikkrampen en moet het heel rustig aan doen. Blijkt dat m'n baarmoeder erg naar voren gekanteld ligt waardoor ik zo'n last heb. Waarschijnlijk kantelt deze met een paar weken weer terug, zodat ik eindelijk weer lekker aan het werk kan. Ik kan dus wel wat extra gezelligheid gebruiken momenteel ;)

Zal me kort voorstellen: ik ben 33 en heb een erg gezellig mannetje van ruim 2 hier rondlopen. Verder ben ik ook nog mama van een mooi vlindermannetje. Ivm met m'n medische voorgeschiedenis ben ik onder behandeling bij de gyn en moet ook in het ziekenhuis bevallen.

Ik ga kijken of ik een heel stuk kan teruglezen, maar alle 630+ pagina's ga ik niet redden hoor!:D

19. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    heey pooh,welkom en van harte gefeliciteerd!!!!we lopen exact gelijk zie ik:D
    vervelend dat je nu al thuis zit meid!das minder,en de pijn natuurlijk ook:(
    xxx

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    @kikkert: Ik heb je ff een pb gestuurd! ;) mannen!! zucht! ik ken het hoor..
    Gisteravond bij ons ook weer feest.. ik ben ziek snotverkouden enz dus ik vraag hem of hij even de hond wil doen ('s avonds doe ik het altijd en hij altijd 's ochtends vroeg) zegt ie: je bent toch niet gehandicapt!?
    Ik ging echt uit me dak.
    Later gaan we slapen, dus hij was al snel vertrokken en snurken niet normaal!!! ik heb 2 uur wakker gelegen en toen was ik het zat, heb hem wakker gemaakt en gevraagd of hij op de bank wilde gaan liggen.
    Ik kan niet op de bank want heb een slechte nek (whiplash) anders was ik wel op de bank gegaan..
    Toen was ik dus weer egoïstisch want hij moet werken enz.. Nou echt! ik was blij dat ie vanmorgen om half 7 weer ging werken! Opzouten :x :p

Nu net kreeg ik wel weer een lief smsje.. ppff hij snapt het denk ik gewoon niet hoor!

Deel Deze Pagina