Pooh, welkom! Gezellig dat je komt meekletsen... Wel vervelend zeg dat je thuis moet zitten en pijn hebt. Hoop dat je baarmoeder snel kantelt.
Pooh Welkom. Nummer4: Ik geloof dat ik die dan over het hoofd heb gezien. Sorry.. wat is er meis?? Hier last van ongi-achtig gevoel in mn buik en rug.. zal wel groeipijn zijn.. En Jildou is erg hangerig en jengelig.. Maar goed, overleef het wel Gelukkig heb ik alles gister al gedaan, dus vandaag alleen ff stofzuigen..En met werk bezig tussendoor!!
dank je nummer 4! Het is idd niet leuk, maar ik probeer me er maar (zo goed als gaat) bij neer te leggen. Gelukkig heb ik super veel hulp! Zou echt niet weten hoe ik het anders zou redden. @eline: mooie echo! dat verschil van die paar dagen kan inderdaad. had ik bij de een na laatste echo ook, en bij de laatste was het al weer gelijk. Je hoeft je geen zorgen te maken. @bellamano:Ik hoop dat je je gyn hebt kunnen spreken en dat je langs mag komen. Weet maar al te goed dat heftige krampen absoluut niet fijn zijn. Sterkte en ik hoop dat het snel beter met je gaat. Over de kinderwagens: wij hebben een quinny speedi. ben zelf echt een fan van luchtbanden. heb ook wel eens achter bijvoorbeeld een bugaboo gelopen (op straat) en die "stuitert" meer vind ik. luchtbanden lopen erg lekker en ook erg licht. wat ik wel een nadeel van de speedi vind is dat bij ons de rugleuning (tja, wagen uit 2007 he?) niet helemaal rechtop kan. Ook kan je de zitting niet naar je toe zetten. Had eerst gedacht dat dat een probleem zou zijn en niet leuk voor de kleine, maar die vond de weide wereld een stuk interessanter dan z'n papa of mama Nou ja, dan spieken wij toch af en toe om het hoekje? Ga gauw weer verder met teruglezen
Eline gefeliciteerd meid!!! Ja dat heeft mn vriendin ook met de QUinny idd.. Ik dacht ook dat kind dat niet erg vond, maar Jildou natuurlijk wel. Het is ook nooit goed !!
Ik heb sinds vannacht een gek gevoel in mn onderbuik.. als ik moet hoesten of niesen doet het zeer.. Zijn denk gewoon me banden, alleen zijn geen steekjes maar soort krampen (spierpijn krampen) AUW!!
@Eline, gefeliciteerd meid, ziet er heeeeel goed uit zeg! Wat een verademing he, kijken naar dat druktemakertje @nummer4, wat vervelend dat je je zo rot voelt meid... Ik heb je berichtje gemist Probeer altijd op iedereen te reageren en soms schiet er wat tussen Sterkte meid! Lucht je hart lekker hier! @Mamasan, lekker dompelen heeeeeeeeerlijk geniet er van @Pooh76, welkom hier! jammer dat je al aan het kwakkelen bent, nou lucht je hart maar lekker hier hoor! @Mannen, ik kan me erg kwaad maken om sommige mannen van jullie, echt hoor :x Die van mij is superlief (ondanks zijn 'kunstje' met oud & nieuw dan...) maar voor de rest weinig te klagen.. Sterkte meiden!
Kon ook wel een kwarteier kijken, want baby lag er niet goed voor. Grappig om te zien wat ze allemaal doen he. Wel weer een fijn gevoel dat alles goed is. Es ik had dat 3 dagen terug ook, gewoon spierpijn leek het in mijn buik, duurde een paar dagen. Had niks byzonders gedaan
heey samdank je wel lieverd voor je reactie,gaat nu wel weer,maar had gister even een rotdag!heb nu al ernstuge bekkenklachten en heb het gevoel dat niemand naar me luistertvoel me even erg alleen,man heeft een bekende gereanimeerd maandag en is mislukt dus snap dat hij even wat anders aan zijn hoofd heeft,maar ik voel me even shit!!!!!gaat wel weer over hoor,hormonen doen het ook erg goed hier!wil helemaal niet klagen,maar genieten!! toch lief dat je het vraagd. dikke xxx
getver nummer 4, dat gaat je niet in je koude kleren zitten. Hormonen of niet.... Hier ook last van bekkenklachten. Bij de eerste 2 ook gehad. Heb allerlei soorten therapie gehad maar het beste werkte toch wel voetreflextherapie (en dan speciaal voor bekkenklachten). Ik ga vanavond weer voor het eerst. Ben je al onder behandeling? (zo ver ben ik nog niet met teruglezen....) @iedereen: bedankt voor het welkom! zal ik zeker doen! jullie schrijven wel vele zeg! ik ga proberen het allemaal bij te houden en zoveel mogelijk op iedereen te reageren. maar mocht het een keer niet lukken, alvast sorry! @es: klinkt als bandenpijn. ff rustig aan doen? liefs pooh
Jeetje Nummer 4. Dat is inderdaad mooi kl*te als je daar nu al last van hebt en nog 3 kinderen rond hebt lopen!!! Kan me voorstellen dat je er zo nu en dan even flink doorheen zit!! En ook sneu voor je man trouwens !! Wat voor werk doet hij, of was dat niet beroepsmatig? Snap dat je niet naar hem toe wilt met je geklaag maar goed, hij moet natuurlijk ook weten hoe jij je voelt. Hij kan het niet raden, al zal het wel ff niet t goede moment zijn geweest.. Nou meis je mag hier klagen wat je wilt hoor !!
Ja maar het gekke is.. zo druk ben ik niet haha. Nou ja zal toch maar proberen nog rustiger aan te doen dan
Goedemiddag dames! alles goed hier? Heb niet alles terug gelezen sorry...... moet echt hier in huis aan de slag, wassen, schoonmaken en administratie opruimen nou ja hoort er bij! Vanmorgen voor intake bij de VK geweest, bloeddruk was goed verder alleen gesprek gehad. 9 feb. weer heen voor hartje luisteren! volgende week of die week daarom nog een termijnecho, afspraak moet ik nog maken maar ze nemen de foon steeds niet op @ zieken: beterschap! **KNUFF** @ echo: gefeliciteerd!! (sorry weet niet meer wie.....) ik zal strax nog even beter teruglezen!
@ Pooh, welkom hier, gefeliciteerd maar balen dat je nu thuis zit. Kom maar lekker meeschrijven, dan verveel je je ook niet. We schrijven hier zat, haha. Soms niet bij te houden. @ Nummer 4, ik heb je berichtje ook gemist denk ik. Rot dat je je even niet goed voelt. Beetje steun is dan wel lekker. Vervelende ervaring zeg reanimatie van een bekende. Snap dat dat bij hem ook niet in de koude kleren gaat zitten. @ Eline, meid wat een super echo en wat goed om te horen dat alles goed is! @ Kikkert, meid wat vervelend allemaal zeg. Ook lastig dat hij niet wil luisteren want dan kom je er ook niet met zijn tweeën uit. Ik heb gelukkig een heel lief en meedenkend mannetje. Ik kan hem soms ook achter het behang plakken hoor maar dat zal andersom ook wel zo zijn. @ Mamasan, lekker kruidenbadje heerlijk, geniet er maar lekker van. @ Es, ik ken dat buikpijn/spierpijn gevoel heb het paar dagen geleden ook een paar dagen gehad. Maakt mij soms ook wel onzeker hoor. @ All, over onzeker gesproken. Natuurlijk slecht geslapen, wat emo en nu een beetje onzeker. Ik weet dat het er bij hoort maar grrrrrrr. Ik baal dan soms zo van mezelf he. Helemaal geen tekenen om me druk te maken maar je wordt soms zo met je gevoel door elkaar geslingerd, om gek van te worden. Ik heb even een potje flink zitten janken en echt waar het lucht ontzettend op. Ik maak me natuurlijk ook een beetje druk over mijn bloeddruk, logisch, maar dan helpt dit ook niet echt he. Verder heb ik het echobureau aan de telefoon gehad. 15 februari krijg ik mijn 20 weken echo. Ik hoop dat alles goed is en dat we dan te horen krijgen of dat het een jongetje of een meisje is. Kan niet wachten. Ik kijk normaal altijd wel naar die echo's uit maar dit is toch wel weer een beetje spannend. Maar goed een half uur naar de beeb staren is ook niet verkeerd he. Nu maar duimen voor goed nieuws. Het komt sneller dichter bij dan ik ook maar had verwacht.
@sam ja dat mag je vragen hoorhij is lid van de vrijwillige brandweer!en dit was toevallig een man die al 40 jaar ehbo les gaf daar!en in het dagelijks leven is hij alg direkteur van een bedrijf met 50 man personeel,dus hij heeft al zoveel aan zijn hoofd nu! maarre ik wil eigelijk alleen maar leuke dingen vertellen hoormaar af en toe klagen lucht idd wel op!!! met jouw alles ok? xxx
heey ik ga dinsdag naar de fisio,dus ga starten!heb bij alle 3 bekkenklachten gehad,uds had het wel verwacht eigelijk
meiden bedankt voor jullie reactie ik reageer nu ff niet want ik moet nu mijn spullen gaan pakken voor t werk. knuffie
Nummer4 : Oké klinkt als erg druk.. HEftig dan zeg!! Hier alles wel aardig oké. Jildou jengelig, maar ligt nu op bed. Heeft maandag haar vaccinaties gehad dus dan is dit normaal bij haar.. En verder nogal veel 'buikpijn' en rugpijn vandaag.. ja beetje ongi-achtig zeg maar.. zal wel groeispurtje zijn ofzo!
@nummer4, wat een eng iets zeg, dat zal je man zeker niet in de koude kleren gaan zitten nee Ik merk ook dat als mijn vriend niet happy is dat ook heel erg zijn weerslag heeft op mij.. Dat zal jij nu ook wel hebben en dan die bekkenklachten ook nog. Nee niet fijn meid, sterkte @Marsim, onzekerheid ook algeheel bekend hier.. Maar komt helemaal goed meis! Lekker huilen lucht zeker op ja Was nooit een huilebalk, maar nu... aaargh leve de hormonen Nou hopen dat het gauw 15 feb voor jou is @Einneh, fijn dat de intake goed was enzo en op naar het hartje luisteren! Succes met schoonmaken enzo..