Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmi1988

kimmi1988 Actief lid

1 jan 2009
    112
    0
    0
    Fulltime mama van saphyra en marleen
    oosterhout
    27 juli 2010 is mijn uitgerekende datum :p

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Pfffffff is het al half 5 :( :x

Weer zo geen zin vandaag in werken, bah... Ben ook zwaar geirriteerd, maarja beetje zelf gecreeerd he.. Jezelf overal in verdiepen, jezelf onmisbaar maken en dan tja komt iedereen bij jou he: "Nancy weet dat wel", "Nancy is daar goed in". Zodanig dat mijn kamerdeur een draaideur is geworden aaaaaaaaaaaaargh en in deze periode kan het me zo niet bommen he :x
    En dan maar niet te spreken over mijn baas (directeur P&O, ik ben zijn management assistente).. wat een flapdrol, onmogelijk mee te werken. Laks, komt zijn afspraken niet na, leest zijn mail vrijwel niet en pakt dingen slecht tot niet op. Nee helemaal klaar mee, jakkie.. Tijd voor wat anders maar eerst nog bevallen, want zou niet slim zijn als ik nu wat anders ging zoeken he..
    Wat doen jullie voor werk als ik vragen mag :(

Sorry voor mijn klaagzang...

3. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Hallo Lieve dames!

Ik heb gebeld, kon gelukkig vanmorgen nog terecht. ben net thuis want moest Sam even bij een vriendin brengen..

Het is allemaal goed met de beeb, hartje klopte goed en hij/zij bewoog goed. Moet wat rustiger aan doen, baarmoeder is erg gespannen? zeiden ze komt ook door het groeien ed.

Phoee jeetje wat een stress in een keer moest ff flink janken maar ze waren zooo lief. mijn man zat ook in the middle of nowhere voor zijn werk dus kon er ook niet bij zijn..

Bedankt voor al jullie steun! ga nu even terug lezen;)

Dikke bedankt knuffel!

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Bah Nancy, wat shit meis! Is inderdaad nu niet handig om iets anders te gaan zoeken, dus volhouden:p!
    Kan ook merken hoor dat ik sneller geirriteerd ben, lang leve hormonen8).

Ik werk als HR Adviseur, drukke fulltime baan waarvoor ik heel Nederland doorcross omdat wij vestigingen in heel Nederland hebben. Wel erg leuk hoor, maar kan er wel een beetje tegenop zien om straks met mijn dikke buik vanuit Overijssel naar bijvoorbeeld Amsterdam, Eindhoven, etc te gaan rijden. Maar ja, dat zien we dan wel weer...

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Bellamo, wat fijn om te lezen dat alles goed is! Gelukkig maar...

6. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    haha Nancy, ik hoop voor je dat het snel half 5 is als ik dat zo allemaal lees, haha.

Ik ben verpleegkundige en werk op afdeling neurologie/longgeneeskunde. Daarnaast ben ik ook altijd een bezig bijtje geweest mbt extra taken. Het kan me de laatste tijd allemaal even niet meer bommen. Ze zoeken het maar even uit zonder mij.

7. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Bellamano, super meid dat het kindje het goed doet. Geeft toch weer een goed gevoel dan! Rustig aan doen he meid.

8. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @Bellamano: ben blij om te lezen dat alles goed is!!

9. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Gaat gelukkig allemaal goed met iedereen. behalve dan die vervelende zwangerschapskwalen. de één erger dan de ander.

ik moet zeggen dat ik nog van geluk mag spreken. Heb de eerste 3 maanden alleen last gehad van moeheid en geringe eetlust en een slecht humeur.

bij 10 weken kwam er wel misselijkheid, maar gelukkig hoefde ik niet over te geven. ik kreeg alleen geen hap door mij keel. dit heeft 3 weken aangehouden.

En nu ben ik af en toe wel nog wat moe en heb heel veel last van hoofdpijn en veel niezen.

Mijn buikje is er nog niet. Maar hier in Parijs begint vandaag de uitverkoop dus ga toch maar alvast wat aanschaffen. scheelt weer wat geld.

Maandag in het ziekenhuis geweest. gewone controle. alles was goed en weer even het hartje gehoord. Heerlijk geluid.
    de echo 22 december was ook allemaal goed en de nekplooi ook. Nu volgende week nog bloedprikken voor de nekplooi, maar op de echo was de kans al heel klein. dus maak me niet al te veel zorgen

Ik werk momenteel niet echt. Ik ben met mij man 1,5 jaar geleden naar Parijs verhuisd voor zijn werk. voor max 3 jaar. sindsdien werk ik niet meer. Ik geef wel elke maandag engelse les aan Franse kinderen van 3 jaar oud. Dat is een uurtje per week, maar erg leuk.

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ik werk op papier als administratief medewerkster binnendienst Advies van de revalidatiebranche (in de zin van verstrekkingen hulpmiddelen), hier doe ik oa advies en (voor)selectie van de gemeentelijke aanvragen. Ik heb 32 uur op papier en dat vind ik momenteel meer dan voldoende....... gelukkig heb ik ontzetten lieve collega's en kan ik vrij nemen als ik erg moe ben :D

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    bellamo, wat fijn zeg dat alles goed is, gelukkig

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Was er hier iemand die aan de hand van een echo zei jongen of meisje? zou die willen kijken?

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Bellamano, wat fantastisch dat alles toch goed was meid! wat een stress moet dat geweest zijn zeg pffff... :(

@werken, bedankt voor jullie reacties wat betreft werken.. Ja kan er dan zo de balen van hebben, heel frustrerend dit jakkie :x

@Hansje, lang geleden! Fijn dat alles goed was en is! Houden zo! :)

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Dat was Kikkert volgens mij maar die is aan het werken nu..

15. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Dank jullie wel meiden!

Phoe welkom!
    nummer 4 sterkte meid
    nancy,ik werk als verzorgende in een verpleeghuis en heb hte ook helemaal gehad!!! Alles irriteerd mij haha. Ik wil ook zeker in mijn verlof iets anders gaan zoeken, wat ook regelmatiger is.
    einneh: heerlijk dat je intake goed was!
    Es: volgens mij las ik dat bij jou over je vriend en de hond ed.. Mijn man kan af en toe ook zo schofterig uit de hoek komen en dan opeens weer heel lief zijn

Ik las ook iets over kinderwagens, wij hebben een quinnt buzz. Heel blij mee alleen hebben wij het voorwiel vervangen voor een all terrrain wiel omdat hij anders erg slecht reed. NU heel tevereden alleen hebben wij die van ons in dec 2007 gekocht dus die was nog exl xl seat en die heb je wel nodig. Sam is klein maar zo klein ook niet dus we hebben het xl zitje besteld bij prenatal. Ook vind ik de wieg van de quinny een beetje schuinig en wiebelig op het onderstel zitten. Onderstel wel super in en ui te klappen trouwens.. Verder weet ik het even niet meer..

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bellamano: gelukkig :D FIjn om te lezen!! Maar rustig aan dus!!

Nancy: Aah bah.. Ik heb nu ook.. Ik ben dus leerkracht op een basisschool. Donderdags groep 1/ 2, vrijdagochtend groep 1/2 en vrijdagmiddag alle groepen 3 kwartier 5/6 6/7 en 8. Ene keer muziekles, andere keer crea en straks computerlessen en schaken! Nu heeft onze directeur ontdekt dat ik goed met computers ben en ik mag dus alles opleuken.. HAHA.. Niet erg, maar soms wel wat irritant zeg maar :D !!

17. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi meiden!

Kikkert wat een rare snuiter is het dan, wat had hij willen doen als je nog niet thuis was dan?
    Probeer toch te blijven praten.. Ik ben geen psycholoog maar hier was de communicatie heel slecht toen we net waren gaan samenwonen. We konden niks op een normale manier tegen elkaar zeggen, het kwam er altijd pas uit als de emmer al was overgelopen en dan zeg je dingen meteen verwijtend. Als je begint met ik vindt of ik hoop of ik zou graag is dat misschien al beter dan beginnen met jij dit en jij dat. Heeft hier erg goed geholpen iig. Wil je zo gaag steunen. Echt rot hoor...

Welkom aan Pooh en gefeli! Wat naar dat je zo je zw in gaat zeg. Komt goed hoop ik! Succes!

Nummer4: Sorry heb eroverheen gelezen denk ik, ben niet zoveel online geweest lately..

Guppie/Sam/Petatje: Ik heb een maxi cosi mura. Toeval dat Sam verteld over de spreidbroek en dat Jildou ver van haar afzat. Daardoor kom ik meteen op de vraag van Petatje; wij hebben een mura gekozen omdat de wandelinzet ook naar de papa of mama toegezet kan worden, zo kun je eerst (zonder adapters) de maxi cosi cabrio/city erop zetten en natuurlijk de reiswieg. Daarna kun je het kindje laten wennen aan de wandelinzet door hem naar de duwer van de wagen toe te zetten en later kun je je kindje de wereld in laten kijken zegmaar.

Honger en jeuk: erg herkenbaar hier!

Zo nu ff de laatste pagina bijlezen, zie dat Bellamano weer online is, dus reageer ik zo even op, hoop dat het allemaal goed zit!

xxx

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik zeg wel eens tegen mijn vent; volgens mij heb jij ook last van hormonen en stemmingswisselingen en niet alleen ik :p

Net ff met de hond naar buiten geweest, wel lekker als je zo verkouden bent die koude buiten lucht.. trok gelijk helemaal open.
    Binnen bij de kachel trok alles weer dicht..
    Voel me echt een wandelende dweil! blegh.. ga maar ff water koken en stomen!

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    @Sue: dat is hier ook het grootste probleem.. de communicatie.. die is van 2 kanten ook gewoon niet goed.
    We kunnen allebei heel verwijtend over komen en dan barst de bom of bij hem of bij mij.
    We zijn daarin ook hetzelfde en dat botst ook wel..
    We kunnen ook niet tot 10 tellen en eerst nadenken en dan pas zeggen of doen.. en dat is juist zo belangrijk om goed te kunnen communiceren.
    Alleen is het verschil dat mijn vriend heel bot kan overkomen, en vooral heel kwetsend, terwijl die het zo misschien niet bedoeld, maar het doet wel pijn, en ik spring dan uit me vel.. Ik kan me namelijk als ik boos ben heel slecht inhouden.. ik ben niet agressief ofzo, maar dan ga ik schreeuwen en dat werkt ook averechts..

ach het komt vast wel goed.. en zo niet kan ik altijd nog alleen staande moeder worden :p:p
    Oke die is flauw. haha, maar we zijn gewoon allebei best lastig zo nu en dan..

20. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Es: oooooooooh hahahahahha nee dat wil je ook niet. In het begin van samenwonen smeet ik volle asbakken door de kamer joh! Erg hé? Nu gaan we heel beschaafd met elkaar om maar we knallen echt wel af en toe ofzo hoor. Als dat achter de rug is loopt 1 van de 2 weg en dan laten we elkaar even afkoelen een half uurtje ofzo. Laats nog over de gastenlijst van de bruiloft hahaha. Weer een deur gesneuveld en mijn moeder zat er gewoon bij. Achja...

Bellamano, fijn dat alles goed was pfff opluchting!!

Eline: mooie echo meid, gefeli met de npm!!!

Hier: Ben net naar fysio geweest maar was Medical Kinetics? Ga maar even uitzoeken of dat wordt vergoed dus. 4 oefeningen meegekregen die erg pijnlijk zijn maar dat wordt beter en nu moet ik gemiddeld 4 keer per dag op een matje gaan liggen en anders gaan zitten met een kussentje op een rare plaats.
    Het is geen BI gelukkig, maar ik heb heupdysplasie (was al vastgesteld toen ik nog op voetbal zat). De 4 zw die ik afgelopen jaar heb gehad (waarvan deze goed gaat) hebben er voor gezorgd dat mijn hormonen erg op en neer schommelden en nu ik wat verder in de zw ben zorgen de hormonen dat de banden en weefsels sneller weker worden waardoor ik meer last krijg van mijn heupbotten waardoor dat ik scheef ga staan. Gevolg is pijn.. Maar er is hoop. Ik zal er de hele zw last van houden tot ik ben bevallen en mijn hormonen weer normaal zijn. Voor de bevalling zal het geen problemen geven iig. Maarja BI kan altijd nog komen, heb er wel meer kans op dus..

Dikke kus Sue

Deel Deze Pagina