Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Klinkt niet fijn, maar fijn dat er hoop is :D !!

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Net de huisarts gebeld.. de assistente zei liever geen neusspray gebruiken :( ppfff... ze had het over stomen met kamille, dus ben maar even naar de drogist gegaan voor van die oplos dingen van kamille..
    zal wel aan mij liggen maar werkt voor geen meter, net zoals zoutoplossing! :(
    Nu heb ik ook nog eens de pech dat ik allergisch ben want dan heb je het al sneller benauwd en ben je al sneller snotterig en zit alles dicht!

heb vandaag echt een klaag-maar-raak-bui haha wordt er zelf moe van! Sorry meiden!!

3. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij komen net terug van de 12 weken echo, alles is prima met ons kleintje!! Hij/zij stak zelfs duimpje op, alsof hij/zij wilde zeggen, don't worry ik vermaak me hier prima. Zo lief en leuk, schoot helemaal vol.

Net thuis even de DVD bekeken, het is geweldig om te zien hoe het al een klein acrobaatje is. Helemaal verliefd!

Ben zelfs een aantal dagen eerder uitgerekend dan ik zelf had berekend, ze hebben me zojuist op 17 juli gezet (ipv 20).

De buikgriep is inmiddels ook voorbij, dus ik ga morgen weer aan het werk (voor het eerst in 2010). Dan mag ik ook gelijk vertellen dat ik zwanger ben, dus ik maak een mooie binnenkomer.....hoop dat mijn leidinggevende een beetje normaal reageert, kan soms nogal lomp uit de hoek komen.

Ik lees bij enkele dames zwangerschapskwaaltjes, last van de bekken etc., sterkte en hou je taai!

Voor iedereen die de balen heeft van haar werk, we peppen elkaar wel op, het aftellen naar juli kan tenslotte niet snel genoeg gaan nu.

Iedereen met ook een goede,mooie echo, geniet ervan!!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es bakkes meid.. Beterschap!!

J2J Gefeliciteerd :D :D !!

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    oww ben zo aan het duimen voor een ''vriendin'' van me!!!
    We zijn tegelijkertijd gestopt met de pil.. en ze is nu 3 dagen overtijd.
    Ze wil morgenochtend testen, en ik hoop zo voor haar dat het raak is!!!

k heb haar leren kennen op een andere site. sommige kennen het denk ik wel..

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh superspannend ES :D !!

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    @J2J: gefeliciteerd met de goede echo, super! Veel plezier morgen op je werk en je collega's zullen vast fijn reageren.

@Es: wat raar zeg dat ze bij jouw huisarts iets anders zeggen over de neusspray. In de bijsluiter van de Otrivin staat namelijk ook dat het zonder problemen gebruikt kan worden tijdens zwangerschap.
    En spannend voor je vriendin! Hopen dat ze een positieve test in handen heeft morgen.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Otrivin is toch gewoon een normale neusspray?

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    @Sam: ja, obv xylometazoline.

10. hey meiden, ben hier echt al te lang niet geweest.
    mja heb dan ook erg last van mn rug en het gaat niet zo geweldig.
    zwangerschao gaat verder goed, bijna 12 weekjes (volgens eigen berekening)
    12 januari nieuwe termijn echo dus ben erg benieuwd.
    Angel sound had ik besteld, wat een uitvinding :D na 5 minuten had ik de beeb gevonden en heb heerlijk liggen luisteren :D ook hoorde ik dat beebje er af en toe tegen aanzat alleen voel ik beeb nog niet.
    verder weinig nieuws, geen kwaaltjes verder, alleen nog steeds erg moe en lage bloed druk.

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mamasan.. vervelend zeg :( Maar buikje groeit mooi!!

JA ES SUPER :D

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    whaaaaaaaa die vriendin is zwanger!!!!! net getest!! :):) ben zooo blij voor dr

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    SUPERRR ES :D Nou jouw dag kan iig niet meer stuk :D !!

15. #6375 mamsan2001, 6 jan 2010
    Laatst bewerkt: 6 jan 2010
    das alweer een 'oude' buik, zal de nieuwe ff uploaden in mn album hihi

vrijdag weer een nieuwe maken :D

16. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Suekes: balen zeg! Hopelijk heb je toch wat aan de oefeningen en wordt het niet veel erger.

@ Es: gefeliciteerd!!!
    Bij mij werkt trouwens de zeezoutoplossing van Etos heel goed. Iemand vertelde me pas dat je beter niet kunt stomen. Schijnt de slijmvliezen verder te irriteren waardoor je nog meer snot (sorry!:D ) krijgt. Maar goed, de huisarts adviseert het vervolgens weer wel:(

@mamasan: mooi buikje!

@ de rest: sorry, wel gelezen maar echt zo vergeetachtig. Volgens mij moet ik tijdens het lezen gewoon aantekeningen gaan maken:)

Ff nog een rare vraag: de misselijkheid is zo goed als weg (alleen zorgen dat m'n maag gevuld blijft) maar ik kan nog steeds geen "gewone" boterham eten. Een boterham met iets warms erop gaat vaak wel goed, net als geroosterd brood of een tosti. Maar gewoon een normale boterham met beleg..... niet dus. Zijn er meer die dat herkennen?

liefs,
    pooh

17. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    hey meiden omdat ik niet hoef te trainen kan ik zelf mijn goede echo nieuws brengen. ben nog steeds op 1 aug uitgerekent. en die kleine die bewoog zo mooi. hebben 1 foto mee gekregen en je ziet er gewoon t hele voetje op.:D:D ik ben dus helemaal gelukkig meiden. zal ff kijken of ik er een mooie foto van kan maken en dan laat ik m hier ff zien

18. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    zoals beloofd t foto-tje

19. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810