Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Es , zo jou dag kan niet meer stuk. Geweldig nieuws zeg. Nu samen genieten is ook wel erg leuk! Balen van de verkoudheid zeg.

@ Susanne, wat een super echo zeg. Leuk hoor en het blijft verslavend om er naar te kijken he.

De rest ben ik even vergeten, sorry.

2. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hallo lady's

Even kijken of ik kan reageren op iedereen:p
    ik lees wel steeds mee maar t blijft niet hangen

Nou ja begin bij gisteraaf:

@ marsim: rustig aan doen met je bloeddruk;)
    @Es Gefelci met het horen van je bby:D
    @ zieken: Beterschap
    @ echo's: :D
    @ sue : pfff wat een dag ofniet dan:(
    @ pippo & eline: Gefeliciteerd met je nekplooimeting!!
    @bellamo: Hoe gaat het nu?
    @kikkert: Hoe ist nu? Hier ook soms zo n vent:x
    @nummer 4: pb me dan ff!!
    @ pooh: Welkom& gefelici
    @ es: gefeliciteerd met je vriendin
    @ sam: hoe gaat het nu met je pijn?
    @ j2j gefelici met je echo
    @ susanne : mooie fotooo
    @ hier, buikje groiet :$ foto zie onder:p
    heb nu contrat voor 20uur, heerlijk
    dani slaapt op zijn niuewe kamer, en ik kan met de bby kamer beginne:D

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    dank je wel meiden

ik ga jullie ook meteen weer verlaten. want ik ga ff douchen en dan lekker bankhangen

fijne avond en ik kom morgen weer ffies langs

4. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goede avond!!

Es gefeliciteerd met je vriendin!!
    Pooh ik herken dat heel erg regelmatig komt de boterham er bijna of helemaal weer uit met gewoon beleg.
    Ik heb de laatste dagen weer wat meer trek gelukkig, al is het wel ongezonde trek!;)
    susanne wow wat een mooie echo!!
    mamachan: mooie buik
    nekplooimeting: dames met een goede nekplooimeting gefeliciteerd!!

Mijn man is heel zorgzaam hij heeft eten gehaald en boodschapjes gedaan zoo schattig! hij doet nooit boodschappen haha(kon ik ook wel merken 200 gram boontjes met zn 3en;) )
    Ik heb nog wel af en toe krampen maar een stuk minder en ook niet meer constant, gelukkig
    Fijne avond!

5. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    @gb:wij willen het wel weten, bij 20 wkn echo. Toch pin ik mij er niet op vast. Vriendin van mij had heel veel echo's bij 2e zwschap ivm helpsyndroom bij 1ste zwschap. Ze wisten zeker wat het werd.
    Bij de geboorte heeft Gijs de 1ste dag in zijn nieuwe madeliefjurkje moeten liggen. Had iedereen het dus fout gezien! En zo heb ik het al een paar keer gehoord!

@mijzelf: ben voor intake bij vk geweest. Aangegeven dat ik heel moe ben. Hb super (8.7), dus komt echt van zwschap. Bldruk keurig, suiker ook. Verder geen onderzoek. Wel waarschijnlijk zwschiscias, gezien mijn klachten. Vk gaf verder aan dat ik qua werk moet kijken hoe het gaat, gezien moeheid en bilklacht.
    @hier: en weer geen positief 2010. Paps van hele goede vriend (waar wij mee op vakantie gaan nr Turkije) is vannacht overleden. Pff, gaat lekker zo!

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Bellamo gelukkig zeg! :D
    Ik heb soms ook wel pijnscheuten dat ik even ga twijfelen, maar in ontspannen toestand nergens last van...

Susanne, mooie echo!

Werk, ik ben docent op een praktijkschool, maar daarnaast een taak rondom de PR en aanmelding van nieuwe leerlingen. Ben zeg maar het aanspreekpunt voor basisscholen en voer gesprekken met aspirantjes. Ik begrijp het verhaal van Nancy dus heel goed want mensen komen ook constant met kleinigheidjes bij mij. als ik door wil werken doe ik dat tegenwoordig chagrijnig kijkend, dan laten ze me met rust.

Ik werk 3 dagen, 3 dagen bikkelen en dan lang weekend (nu dus). Is net aan vol te houden want manlief maakt veel en lange dagen. Maar minder wil ik absoluut niet, ben veel te ambitieus nog. Ik hoef overigens ook niet te werken om ons rond te laten komen en das ook wel weer een lekker gevoel.

Sue, wij hebben ook een kinderwagen die 2 kanten opkan en dat is heel fijn! Ik heb de kinderwagen nog wel in mijn richting staan soms hoor. Als we gaan shoppen ofzo vindt Ymke het veel gezelliger om naar ons te kijken!

7. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    vandaag al even gaan testen en de mura of bugaboo hebben hier wel de voorkeur. Nu nog de knoop door hakken :p

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    j2j goed zeg dat alles goed was.
    Suzanne wat een duidelijke echo foto zeg, echt mooi, gefeliciteerd
    xxxxxxx

9. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    hey meiden

heb wel alles gelezen maar echt geen puf om te reageren.
    Heb overgewerkt en zal de komende tijd wel vaak voorkomen, merk het wel in mijn buikje zeg pfff.

Even 2 vraagjes

1:
    eergister was ik best wel duizelig en wilde toen gaan slapen, voelde me net dronken zo draaierig lag ik in bed. Kent iemand dit?

2:
    Ik heb al een paar weekjes last van soort pukkeltjes op mijn borsten. komt en gaat, mijn collega zei dat het wel bij de zwangerschap hoorde, maar verder niemand hier over gehoord?!?!?

10. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    @gb:wij willen het wel weten, bij 20 wkn echo. Toch pin ik mij er niet op vast. Vriendin van mij had heel veel echo's bij 2e zwschap ivm helpsyndroom bij 1ste zwschap. Ze wisten zeker wat het werd.
    Bij de geboorte heeft Gijs de 1ste dag in zijn nieuwe madeliefjurkje moeten liggen. Had iedereen het dus fout gezien! En zo heb ik het al een paar keer gehoord!

@mijzelf: ben voor intake bij vk geweest. Aangegeven dat ik heel moe ben. Hb super (8.7), dus komt echt van zwschap. Bldruk keurig, suiker ook. Verder geen onderzoek. Wel waarschijnlijk zwschiscias, gezien mijn klachten. Vk gaf verder aan dat ik qua werk moet kijken hoe het gaat, gezien moeheid en bilklacht.
    @hier: en weer geen positief 2010. Paps van hele goede vriend (waar wij mee op vakantie gaan nr Turkije) is vannacht overleden. Pff, gaat lekker zo!

11. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Haaaaaaaai,

Bellamano, gelukkig goed nieuws!

Meiden met een goede np,gefeliciteerd!

Bekkenklachten, begint hier ook aardig op te spelen, maar het zal ook deels door mijn stuit komen omdat ik schuin hang,zit en lig, want normaal lukt echt niet.

Luckybleu, heb het ook al gehad dat dronken gevoel.
    Dan ben ik ook echt heel moe, dus ik denk dat dat het is.

Pooh, welkom ennuh moeilijk met eten hoort er helemaal bij.

Es, wat leuk, saampies zwanger!

Werk, full time mama en een eigen kledingshop.
    Dus lekker thuiswerken met af en toe een braderie of een markt er tussendoor.

Vanmiddag een aanvaring gehad met een 9/10 jarige brutaaltje op het zwembad.
    Ze hebben er boxen voor baby's waar wij er dus een van hadden voor Duncan.
    We hadden net toegegeven aan mijn zeer zwangere trek in een frietje speciaal, trekt het grietje de handoek van Duncan uit de box om hem vervolgens in het zwembad te willen gooien.
    We zaten gelukkig dichtbij, dus ik woedend op dat grietje af dat ze met haar handen van mijn spullen af moet blijven.
    Komt mama zich er mee bemoeien, dat ik mij niet met haar kind moet bemoeien :x
    Toen staken de horrormonen de kop op en heb ik haarfijn uitgelegd dat als ze haar kind had geleerd om van andermans spullen af te blijven ik haar ook niet hoefde aan te spreken.
    Met een sneer erachteraan dat mijn zoontje van 4 ook van andermans spullen afblijft omdat ik hem dat geleerd heb ;)
    Vervolgens heb ik de handdoek teruggepakt, in de box gelegd en ben omgedraaid om mijn frietje op te eten.
    Volgens hubbie hing der kin op der voeten van verbijstering toen ik wegliep :D

Ow het frietje was heerlijk en het kruidenbad daarna een genot, dus ben weer helemaal relaxed :D

12. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    haha mamasan, gelukkig was het frietje lekker.

Ik had die kop ook wel eens willen zien, hehe.

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Wij gingen vanavond op visite en op de terug weg naar huis lekker naar de MAC geweest, ik heb een heerlijke big mac menu op :) :p
    Kon het niet laten haha..

Nu snel naar bed! morgen als mijn mannetje thuis komt van werk gaan we bij mijn vader eten, dus morgen hoef ik lekker niet te koken!!!

Ik heb het hartje van de beeb op me mobiel gezet, zo kan ik het iedereen laten horen :):)

Welterusten!!

14. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Ff kort:

Es geweldig! Heel mooi!

Mamasan: whahaha!

Marj wat erg... beide verhalen wel al was dat madeliefjurkje wel ff hard lachen!

Susanne wat n mooie echo zeg!

Lucky: heb pukkeltjes/bultjes en op mijn tepels ook en die geven iets af wat je tepels beschermd tegen bacterien, montgomerybultjes ofzoiets... wel normaal denk ik, ze zien wat af die meloenen van mij...

Guppie lijkt me ook geweldig dat je interactie hebt met je kind. Ben er blij mee en weloverwogen gekozen!

Nu ben ik t weer kwijt.:.
    Xxx Sue en slaap lekker

15. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    1 Dag niet online en hoppa 20paginas te lezen! Dus als ik iemand vergeten ben, dan spijt het me heeeeeel erg! Ik heb het wel allemaal gelezen...

Dus hier wat opmerkingen..

Luckyblue wat goed!! Gefeliciteerd.

Susanne wat sneu van je vader, maar wel beter dat het niet meer zo kritiek is. Ohhh en je hebt een mooie foto!

Nummer4 ook al een goede nekplooimeting, goed hoor! Hoop dat je bekken binnenkort weer ok aanvoelen :( Sorry voor de late reactie, was gisteren de hele dag niet online.

Kikkert, wat een vervelende situatie!! Ik zou het graag voor je willen oplossen, maar weet helaas niet hoe.

Pooh welkom!

Sam wat positief van je... wel pijn, maar toch posi :)

Suekes wat een verhaal! :) Maar uiteindelijk toch een lichtpuntje!

Petatje, wat ik altijd doe is direct na het douchen je insmeren met bodylotion. Ik heb een keer gelezen dat je het 3 min na het douchen moet doen om het zo goed mogelijk in je lichaam te laten absorberen.

Bella hoe is het afgelopen? Oh wat goed, positief nieuws! :) Wat een opluchting.

Eline wat een mooie echo :) Zucht... wij moeten nog een weekje wachten.

Hansje goed om te horen over dat de controle goed ging.

Es beterschap!

Hier gaat alles goed.. we zijn vandaag weer eens wezen shoppen en hebben nu zoooooo veel kleren ingekocht dat we een mega berg hebben! :) Het is hier gewoon te goedkoop om te laten liggen. Zelf Paul Frank kleertjes waren maar 7 dollar!

Heb nu ook 2 zwangerschaps jurken, 1 legging en 1 spijkerbroek. Voor de spijkbroek ben ik nog niet rond genoeg, maar ik denk dat het niet lang meer gaat duren. In mijn andere broeken pas ik bijna niet meer.

Mijn man heeft laatst het boek " The Expectant Father" gekocht... die is echt helemaal into it :)

Op de terugweg begon het onwijsss te sneeuwen! Het is ook weer ijskoud!

Anywayz iedereen slaapt.. dus ehm tot morgen! Slaap lekker! xo

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dames niet gelezen, misschien lees ik vanavond nog, maar dat weet ik niet. Moet zo werken en ben de hele dag weg! Fijne dag iedereen!!

17. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Gelukkig zijn mijn klachtjes niet uitzonderlijk :D

Ik ga nu hard aan de slag, blehhhh helemaal geen zin.
    Heb zoveel aan mijn hoofd.

Erg druk op mijn werk, mams waar het niet altijd even lekker mee gaat
    18e de sleutel van het huis, maar ook 18 en 19 examens
    en de kleine

Heb gister mijn manager gebeld, dat ik mijn examens op dit moment echt niet zie zitten en dat ik me niet kan permiteren om daar over te stressen. We zien wel hoe dat afloopt :D

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie morgen meiden

ik kom even hallo zeggen...heb weinig te vertellen ja alleen geklaag ;) .

heeft het bij jullie ook zo geneeuwt? en hier strooien ze niet meer want mijn man belde net al op (ivm dat ik naar de dokter moest eigenlijk met dylan) dat ik beter niet weg kon gaan want zelfs de autowegen waren niet gestrooit met alle gevolgen van dien......hoezo nederland is niet voorbereid op z'n winters ;)

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    en even als up-date ik heb nog niet goed kunnen praten met mijn man ik heb nu al 2 avonden gewerkt en gisteren was ik pas tegen 23uur thuis dus dan vanaaf maar eens kijken of meneer wilt praten.

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    *zucht* ik heb het even gehad...
    Manlief is beneden aan het schilderen en we krijgen deze week een nieuwe vloer maar we zitten dus al de hele week boven. Net 3 dagen gewerkt, en ben er behoorlijk moe van, zit ik nu dus met kind de hele tijd boven. Haar kamer staat bomvol met speelgoed, maar ze wil er niet mee spelen. En lekker zitten kan ik ook niet op bed. Bleeehhh ik heb het nu al gehad! En we moeten nog tot dinsdag...

Deel Deze Pagina