Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!
    Snif snif snotter snotter!! (klaag klaag) :p

Ik ga zo eerst maar eens paracetamol halen, want we hebben alles in huis behalve dat! Heb vreselijke hoofdpijn.. zo'n kloppend gevoel!

Nou ik ga maar even wat doen hier, anders blijf ik klagen ;)

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    @Suzanne: mooie echo! Hoe is het nu met je paps?

@Guppie: wat vervelend zeg dat je je niet vrij kunt bewegen in je huis. Hoop voor je dat het snel dinsdag is!

@Es: hier ook nog steeds snotter, snotter, snif, snif. Sterkte!

3. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    goedemorgen ladies! (nou ja, 't is al bijna middag ;) )

@guppie: balen zeg! Kun je toch niet ff naar buiten om een stukje te wandelen? Of samen met iets spelen? Is hier vaak de doorbraak. Met name kleien vindt ie helemaal geweldig. (maar ja, weet niet of je dat in huis hebt)

@ zieken: beterschap!

@kikkert: succes!

@ lucky blue: die duizeligheid klinkt als een dipje in je bloeddruk. (althans, dat is het bij mij vaak) Heb je een lage bloeddruk? Anders ff laten checken bij vk als het vaker voor komt.

@friet en andere snacks: hou op! Ik krijg ook trek! :D

Hier rustig aan. Gisteren voor het eerst weer naar de voetreflex geweest. Heb een paar tips en oefeningen voor m'n bekken meegekregen. Dus dat gaat vast goedkomen. Straks maar weer ff naar buiten voor m'n dagelijkse ommetje. Verder rustig aan op de bank, dan heb ik het minste last van m'n buik. Maar we klagen niet hoor ;)

Succes vandaag allemaal!

liefs
    pooh

4. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    goedemiddag dames..ik geloof dat mijn vorige berichtje een beetje verkeerd is overgekomen bij sommige:(:Dwas niet de bedoeling dat ik boos over zou komen hoor;):)ik snap heel goed dat iedereen haar eigen problemen heeft in de zwangerschap!!!
    hormones rules!!!!!!:D:D

voor alle zieken beterschap en een dikke knuffel!!!
    heb vanacht op de wc doorgebracht met vreselijke buikpijn,,denk dat mijn darmen een nieuwe locatie aan het zoeken zijn in me buik:D:D8)
    xxx

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    dank je wel meid. met mijn vader is t nog steeds niet goed. hij heeft sinds gisteren t syndroom van delerium erbij gekregen. dat heeft te maken met zijn alcohol gebruik voordat hij opgenomen werd voor zijn maagperforatie. dat houdt in dat hij erg verward is en erg aggressief kan reageren, daarnaast moeten ze m snachts vast binden op bed omdat hij elke keer weg wilt lopen en dat kan nog lang niet dus dit is de enige optie nog. hij heeft t ook steeds over dat hij dood wilt dus al met al een hele zware opgave:(. dat is ook nog steeds de reden dat ik niet mee klets op t moment omdat ik daar gewoon weg te moe voor ben sorry nog daaroor meiden. hopelijk komen we snel in rustiger vaarwater terrecht en heb ik weer tijd voor ons zelf

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    @Suzanne: jeetje meid wat heftig! Heel veel sterkte met alles en een ding... je hoeft toch niet je excuses te maken voor het feit dat je niet zo vaak online bent en meekletst. Dat snappen we allemaal hoor!

7. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @ Pooh
    nog welkom hier, was ik even vergeten :D
    Maar ik heb geen idee of het met mijn bloeddruk te maken heeft,
    de laatste keer bij de vk was mijn bloeddruk goed. Normaal ook geen last van. Dus maybe ff een tijdelijk dipje was ook wel erg vermoeid. Volgende dag was het weer over

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!

Susanne, wat erg voor je... geeft helemaal niks, geen excuses, nergens voor nodig, alleen maar heel veel sterkte gewenst!!

Nummer4, zo kwam het ook niet over hoor!! No worries! Ik probeer overal op te reageren maar soms knal ik eroverheen..

Kikkert, succes met mannetje vanaaf!

Hier: week 14!!! jeuh! In mijn zw dagboek staat dat beeb vanaf deze week geluiden kan horen, klopt dat? Wel erg vroeg toch? Hmmm ze zullen het daar wel weten denk haha!

Verder weinig te melden behalve snif snif snotter snotter (haha Es). En ik ben veel meer moe! Zo dan ga ik mijn oefeningen maar eens doen :).

Dikke knuf en tot later!
    xxx Sue

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Luckyblue, je bloed pompt nu bijna 50% sneller door je lijf, heeft er ws wel degelijk mee te maken hoor! Ik raad je roosvicee ferro aan en anders spinazi eten. Niet combineren met zuivel want dat breekt je ijzer af (bij teglijktijdige inname dan hé). Mijn HB was 9,1 erg hoog dus en zelfs dan voel ik me af en toe dizzy. Dikke knuff!

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Oh Sue, ik wist ook niet dat je baby bij week 14 al geluiden kan horen, ik dacht pas rond de 20 weken..

11. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    ja ik dus ook niet, geen idee of het klopt, staat er toch echt in. Ik zal eens in mijn andere boeken gaan bladeren! Ben nog even bij NOD geweest, Seth was er ook, ze is superonzeker, begrijpelijk, maar zo rot voor haar (kan me goed inleven natuurlijk).. Met Rimar ging het wel goed (vmk), ze geeft het een plaatsje... Ik leef daar zo mee mee, ook zo vaak meegemaakt..

Ik ga wat doen hier, housewife van niks die ik ben.... haha!
    Dikke kus Sue

12. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Petatje, zag dat je ook meegaat naar het uitje, gezellig! Zien we elkaar daar! Moet je ver? xxx ow en lees straks je antwoord pas ben ik bang, ga nu echt mezelf van de laptop wegtrekken.. xx

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Wat is eigenlijk een VMK :)

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    vroege miskraam

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @geluiden horen ik dacht pas rond de 16/17 weken maar ik kan me vergissen

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @suzanne sterkte meid....en geen excuus is niet nodig

17. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Susanne, sterkte meid lijkt me vreselijk om je vader in een delier te zien zitten.

18. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Suzanne: heel veel sterkte!

liefs
    pooh

19. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland

20. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    suzanne heel veel sterkte meid!!!dat valt niet mee om je vader zo te moeten zien!!!
    dikke knuf voor jouw!!!!!!!

enne,,mooie echo trouwens:D
    xxx

Deel Deze Pagina