Juli 2010 Mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by mamadelief3, Oct 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    nog ff vraagje he. wil weten of meerdere meiden er last van hebben:)

ik heb een beetje kramp in mijn buik. links onderin. heb met mijn angelsound geluisterd en t valt me heel erg op dat t precies op de plek is waar die kleine zich in mijn buik bevindt:( kan dit door de uk komen.?? of zijn t meer mijn darmen die een duw krijgen omdat die kleine daar dus rond hangt??

graag lees ik t.:) bedankt weer alvast meiden

2. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    @ susanne

Ik heb geen echte kramp ma wel een soort van druk op me onderbuik s avonds meestal

3. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

Feb 3, 2009
    921
    0
    16
    suzanne heel veel sterkte met je vader.

Ik had vandaag een enorme baaldag en verveelde mij kapot. daarna ben ik losgegaan. In Parijs is gisteren de uitverkoop begonnen. hier altijd een hele happening, want de kortingen lopen soms op tot 80% dolle dwaze dagen kan je het noemen. Mijn buikje is er dan nog niet maar waarschijnlijk komt het heel snel, dus laat ik dan verstandig zijn en iets aanschaffen in de uitverkoop. Ben echt helemaal geslaagd. Spijkerbroek, 4 t-shirts, 2 jurkjes en een vest, als als de buik komt ben ik er klaar voor. Volgensmij had ik wel precies alles te pakken dat niet in de uitverkoop was. zal je altijd zien.

en toen kon ik het echt voor de eerste keer niet laten om ook iets voor de kleine spruit te kopen. Petit bateau had ook Soldes. Onwijs leuk slaapzakje en pakje gekocht. En nog ergens anders een pakje en rompertje met vestje (niet in de uitverkoop, maar zo schatig)

Mijn man zal wel schrikken als hij thuiskomt. Mag ik eem modeshow met kussen geven. Ha ha

4. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Susanne, ik heb ook niet echt kramp maar als ik inderdaad met de angelsounds precies op de plek van de baby zit dan is het inderdaad gevoelig. Als een soort van spierpijn ofzo. Herkenbaar dus.

Vreselijk dat het zo'n drempel voor je is om naar je vader te gaan.
    Begrijpt hij nog wel dat er familie is? Is hij ook agressief tegen de familie want vaak zie je dat de familie hem juist rustiger krijgt.
    Ik snap wel dat je de kleine niet mee wil nemen, dat moet je ook gewoon niet doen. Meid nogmaals sterkte. Als je ooit eens iets wil weten over je vader, ziektebeeld, delier en dat soort dingen dan roep je maar. Ik ben verpleegkundige en helaas kom ik vaak genoeg mensen tegen die delirant zijn.

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Susanne, jeetje wat een verhaal meis :( Ik wil je even heel veel sterkte wensen. Wat moeilijk zeg, sjonge...

Wat betreft steken/krampen en de beeb, heb ik precies hetzelfde dus zal wel zo zijn

@Hier, jeeeeh het is weekend, keek er al vanaf maandag naar uit :x
    morgen 2e gesprek VK.. ik ben zondag al 16 weken, zouden ze morgen al kijken wat het geslacht is of doen ze dat niet :( vraag 't me al de hele week af....
    Fijne avond meiden!

6. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor alle dames die nog aan het snotteren/ziek zijn, beterschap!

@Suzanne, wat erg voor jou en je familie. Heel veel sterkte, ik hoop dat je vader snel opknapt.

Hier zit de eerste werkdag er weer op. Eerst iedereen een goed 2010 gewenst en toen gelijk richting leidinggevende om het goede nieuws te vertellen.

Hij reageerde heel goed, vond het erg leuk voor mij. Gelukkig, voor niks zorgen gemaakt om een evt. lompe reactie. Alle collegaatjes reageerden lief en leuk, helemaal goed.

Toch best een vermoeiend dagje al met al, heb nu lichte hoofdpijn. Mijn buik heeft de groeispurt gevonden, ik zie hem met de dag veranderen, heel bijzonder. Iedereen weet het nu, dus buik kan komen, een en al trots :).

7. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Hallo allemaal,

zieken/snotneuzen: heel veel beterschap!!

Suzanne: Heel erg rot dat je dit nu moet meemaken. Ik wens jou en de familie heel veel sterkte.

Wat betreft de krampen. Ik heb een aantal keren (best vaak eigenlijk) al enorme buikkrampen gehad. Uiteindelijk bleken dat inderdaad mijn darmen te zijn. Ik voelde een opgeblazen gevoel maar ik kon als het ware de 'lucht' niet kwijt.. hahaha.

Es09: zakdoekje??

Volgensmij gaat het met de rest wel goed, toch?

Hier trouwens gisteren echo gehad en afspraak bij de verpleegkundige. De kleine zat leuk te spelen en heeft een aantal keer gegapen. Was heel erg leuk om te zien. Het vertikte het een beetje om een goede houding aan te nemen voor de foto, dus het is nie echt fotogeniek.

Het wordt nu dan tijd voor een banner..............

liefs,
    mamaT

8. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Nancy, gewoon vragen of dat ze willen kijken. Nee heb je en ja kan je krijgen. Ben benieuwd. Jij schiet ook alweer lekker op zeg.
    Ik vind het ook al zo snel gaan.

@ All, gisteravond het idee dat ik echt de baby heb gevoeld, alsof het omdraaide ofzo. Ik heb al wel met regelmaat een soort van luchtbelletjes in mijn buik en dan denk ik ook dat het de kleine is.
    Zo gek dat je van alles voelt maar niet zeker weet of dat het de kleine is.

9. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Owjaah, Nancy normaliter doen ze dat niet hoor. Ze gaan alleen hartje luisteren.

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ja dat dacht ik al... Na ja dan moet ik nog ffkes geduld hebben :p

Zit nu de Pfaffs te kijken, Debby is voor de 2de keer zwanger leuk om te zien :)

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    @ Susanne: Sterke met je vader! **KNUFF**

@ hier: moe en last van mijn buik.... hele dag in vergadering gezeten.... :( maar goed we zijn nu thuis, voetjes op de bank en kinderziekenhuis kijken! ff rustig aan hoor :D

12. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,183
    0
    0
    Susanne heel veel sterkte met je vader. Geen excuses omdat je er niet vaak kan zijn. Snappen het allemaal hoor.
    Hoop dat hij snel wat opknapt voor jullie allemaal. Ligt hij hier in het MCA?
    Dikke knuf voor jou.

13. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Goedeavond iedereen! Had gisteren geen fut meer om nog iets te melden, vandaag eigenlijk ook niet maar ik zal kort laten weten hoe het gisteren bij de gyn was (ivm nekplooimeting):
    Hier gisteren nekplooimeting gehad en alles was goed. Nekplooi 1,2mm. Bloedtest minder dan 1 op de 10000. Uitwendig werd echo gedaan, maar beebje lag te schuin om de nekplooi de meten, dus dan maar inwendig...begint beebje (na de hele tijd stil te liggen) bewoog het alle kant op ;)! Dus weer uitwendig, maar het was toen wel gelukt! Mooi gezichtje gezien, niertje, maagje, oortje, oogjes, neusje, mondje, benen, armen, handjes, voetjes, ribben, ruggegraat,...kortom alles was perfect! ;) En nu genieten! Vandaag wel last van buik en rug...en erg moe...dus ik ga nog even wat in zetel liggen en tv kijken...gelukkig nu 3dagen thuis...werk begint zwaar te worden :(

14. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Nancy, herhaling van de Pfaffs ofzo? Want hier zijn ze al alletwee groot zenne ;)! En Lyndsay haar 2de is ook al 1,5 tot 2 jaar bijna ;)

15. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    okay gelukkig heb jij t een beetje t zelfde met die kleine uk. scheelt een hoop en gelukkig is die kramp ook weg gegaan. vals alarm gelukkig.

hij lijkt zijn familie niet echt meer te herkennen. als ik er ben zegt hij mijn naam ook niet. hij weet wel dat er een fototje hangt van nikita maar daarblijft t ook bij. hij antwoord ook alleen met ja en nee of schudden. praten doet hij bijna niet en komt ook heel verward over wat nu ook blijkt door die delier. ik hoop alleen niet dat die delier blijvend is want dat kan geen goed beteken.

bedankt iig voor je aanbod en ik zal je zeker iets vragen als ik ergens duidelijkheid over wil

16. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    ja in alkmaar inderdaad. wel dicht bij maar voor mij een flinke reis want ik ben afhankelijk van de bus en dat is toch gauw 3 kwartier rijden.

17. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Susanne, veel beterschap!

Was hier iemand die dierenarts was? of veel van dieren wist?

18. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,809
    866
    113
    Noord Holland
    meiden ik ben er ook meteen weer vandoor. heb best een hoofdpijn en ga ff filmpje kijken. fijne avond meiden en de knuffels doen me goed:)

19. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,183
    0
    0
    Susanne, lijn 2 gaat rechtstreeks naar het MCA he. Stopt wel heel vaak, maar je hoeft niet ergens over te stappen ofzo. Maar denk dat je dit misschien wel al wist??
    Doe rustig aan. Dikke knuf

20. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Hello!
    Net een midweekje centerparcs geboekt. Wel een beetje duur in de voorjaarsvakantie, maar dit zal wellicht ons vakantie-hoogtepunt van het jaar worden, hahahah!
    Ik hou dr eigenlijk niet van, maar dochterlief zal het geweldig vinden en ach, wat wil een moeder nog meer ;)

Morgen neemt mn mannetje me lekker mee uit eten, hmm! Moet eerst om 8 uur (!!!) bij de tandarts zijn morgenochtend. Das dan weer minder...

Share This Page