Allereerst gefeliciteerd met je goede nekplooimeting he SUPER! Ja is herhaling, erg oud maar blijft leuk
ja weet ik. hij stopt precies onder mijn huis. dat is wel makkelijk maar hij stopt inderdaad erg vaak waardoor die verdomde reistijd zo lang wordt. maar goed zaterdag middag ga ik er ff langs. dan neem ik jeroen en nikita ff mee en zie wel wat er gaat gebeuren. eerst nog verwerken wat ik vandaag mee gemaakt heb. leuk nieuws wel te verstaan. slaap lekker lieverds en tot snel
Ik ben geen dierenarts maar wel honden/katten trimster, en weet redelijk veel van dieren (nee loop niet naast me schoenen)
Hmmm weinig bij te lezen vandaag. Ben maar even bij januari mama's op bezoek geweest.. Vandaag was ik eigenlijk uitgerekend namelijk. Gelukkig ben ik weer zw en is het niet zo'n kutdag! Er zijn al een hoop beebjes geboren daar! Erg leuk om te lezen allemaal! Verder voel ik me totaal niet in mijn knollentuin.. Bah zuur en misselijk volgens mij gewoon beetje ziekjes.. Heb mijn jurk binnengehad, supermooi maar wel een beetje te groot. Ik groei nog wel de komende 4 weken maar is het niet too much?? Mijn schoonmama komt vanaaf kijken en dan verzinnen we een oplossing, ze kent iemand die kan inkorten enz. En dan pas doen een week voor de wedding zodat het allemaal past, komt goed dus. Ik lees vanaaf wel weer bij! Dikke knuff Sue
Heb een afspraak 25 01 voor geslacht, Ooo ik kan niet wachten man!! die chinese kalender klopte bij me zoon wel Hhaa wel leuk om te lezen>!
Oja, een ander boek zegt dat je beeb vanaf 18 weken geluiden waarneemt, dus dat dagboek zal het wel fout hebben, lekker duh.. En ik weet niet meer wie het zei over tepels (petatje?) maar man wat doen ze zeer en ze zijn helemaal uitgedroogd, voelt echt niet fijn... Je mag er ook niet die borstencreme op smeren staat op de verpakking dus ik ga maar even de vk bellen of die een truucje kent.. En die bulten erop en ze worden echt al donkerder, wat is dat snel! xxx Sue
Ooooh Mama chan, dat ben ik dit keer helemaal vergeten te doen hahahaha! De vorige keren meteen op die kalender kijken en nu helemaal niet aan gedacht. Ik ga ook ff checken! Wat zegt ie bij jou? xxx
zoo we kunnen weer op het forum!!! wat was dat afkicken haha!! voel me vandaag gelukkig stukke beter!! net weer een nieuwe buikfoto gemaakt.. WOHHH ik ben enorm!! zal hem zo ff plaatsen..
En toen lag ZP er de halve dag uit... @Petatje, nog beetje uit kunnen slapen?? @Suekes, hoop dat je deze dag een beetje doorkomt... Wat een rotdag joh. Gelukkig heb je nu wat moois in het vooruitzicht Wat gaaf dat je jurk binnen is! Tegen die tijd gaat dat zeker passen enzo @Hier, Vanmorgen VK, alles was dik in orde! Hartje gehoord, baarmoeder groeit goed (zit al ter hoogte van mijn navel ) en ze liet het me ook voelen, echt super. Bloeddruk was perfect en ik heb al mijn vragen kunnen stellen (hou ik bij in mijn zw dagboek en die had ik mee ). O.a. gevraagd hoe dat gaat, bevallen in bad en ze heeft me grondige uitleg gegeven. Kan nl gehuurd worden met toebehoren voor thuis etc. Ben helemaal enthousiast geworden en nu wil ik bevallen in bad lekker thuis!! Lijkt me het einde! Nu even kijken hoe duur het is enzo (wordt nl niet vergoed..) Nu afspraak maken voor over 4 weken termijnecho (+ geslachtsbepaling YEUH!) en over 5 weken weer terug bij VK. Vanmiddag lekker kappertje gepakt (uitgroei is weer blond en stuk eraf). Nog leuk Noppies pakje en Mexx vestje gekocht want naast mijn kapper zit Duimenland. Was 50% korting Fijne middag nog meiden!
@sue Bij mij zegt die nu een meisje ik denk dat zelf ook, (gezien de zwangerschap) we zien het wel de 25ste
ikke was helemaal in de stress..... geen forum dus afkickken (geintje) hier gaat het kl*te heb hevige last van bi, heb de vk gebelt en info gevraagt en ik moet een bekkenband gaan aanvragen omdat dit gewoon niet langer kan zo. de vk vond dit ook absurt vroeg om z'n hevige pijn te hebben
Zo... we zijn er weer. Jeetje zeg, heb mij echt verveeld. @Sue: wat goed zeg dat je jurk binnen is! @Nancy: goed nieuws meis dat alles goed was bij de VK! En je baarmoeder al bij je navel, wow. @Hier: morgen over een week geslachtsbepalingsecho, jippie! Vind het helemaal spannend en ben heel erg nieuwsgierig. 20 weken echo ook al ingepland en 26 jan weer naar VK. Dan een week later alweer ivm uitgebreid suikeronderzoek. Mijn moeder heeft, toen ze zwanger was van mij, zwangerschapssuiker gehad dus nu wordt ik extra gecontroleerd met 18 en 28 weken. Ben gelukkig ook weer redelijk aan het opknappen. Hoop dat ik van het weekend helemaal opknap en dan kunnen we maandag weer aan de slag!
de kalander zegt bij mij ook meisje...bij dylan klopte hij ik ben benieuwd hihi nog 3 weekjes wachten