Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Kikkert, Balen van je BI zeg.. heel veel sterkte :(
    Hier valt bekken wel mee nu

@Es, WOW :$ aardig buikie :)

@Dithje, spannend allemaal! Wel balen van die suiker, wel goed dat je zo onder controle staat

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    @Es: mooie buik!

@Kikkert: jeetje meis, nu al zo'n last van bi! Sterkte...

Over chinese kalender: hoe kijken jullie? Dan bedoel ik met je eigen leeftijd. Kijk je hoe oud je nu bent of hoe oud je was op het moment van conceptie? Verschilt bij mij namelijk en weet nu niet zo goed hoe ik moet kijken. Als ik kijk naar leeftijd nu dan zegt de kalender een meisje, als ik kijk naar leeftijd bij conceptie dan zegt de kalender jongen.
    Ben dus heel erg benieuwd hoe jullie kijken!

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ze zeggen dat je bij de eerste niet zo snel dik bent.. nou ik ben het wandelende voorbeeld van : Dat is onzin!!! :D:D

4. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Mooie buik Es, die groeit lekker!

Je jurk binnen Sue, wat leuk. Hoop dat ie tegen die tijd gewoon past en je hem niet hoeft te vermaken. Tenzij iemand dat goed kan natuurlijk.

Lag vanmorgen de verbinding eruit begrijp ik? Kan op het werk toch niet op het forum. Te druk en het mag niet bij ons.

T is trouwens wel ontzettend koud aan het worden hoor.....Brrrrr. Je gaat niet voor je plezier naar buiten zeg maar.
    Nou ga even wat in huis doen en dan nog een klein uurtje plat. Mannetje heeft avonddienst en dan kan ik hem opwachten vanavond.

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, leeftijd bij conceptie :)

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Thanks Nancy, dan een jongen dus... volgens de chinese kalender. Ik zeg ook al vanaf het begin een jongen, maar mijn man zegt een meisje. En laatst heb ik gedroomd dat het een meisje werd, dus ben nu wel heel erg benieuwd;). Ach, nog een weekje wachten......

7. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Bij mijn echobureau wilden ze geen echo doen voor de 20 weken. Omdat het geslacht nog niet goed zichtbaar zou zijn en ze dan misschien het verkeerde zouden zeggen. Dus wachten wij maar af voor de 20 weken echo.
    Volgens de kalender wordt het een jongen en dat gevoel heb ik ook maar mijn man zegt een meisje. M'n moeder en m'n beste vriendin zeggen ook een jongen.
    Ben dus wel erg nieuwsgierig en dan duren die 6 weken wel lang hoor!

8. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Ha ladies,

ik meld me ook weer even. Sorry, vandaag ff een baaldag dus weinig fut om op iedereen te reageren. Baal ervan dat ik me nog niet veel beter ga voelen. Morgen 14 weken. Volgens gyn zou het met 14 weken beter moeten worden, maar dan moet er nog wel een wonder gebeuren....

@Kikkert: balen zeg! Hier in m'n vorige 2 zwschappen ook heel erg last van bi gehad. Nu begint het ook al weer. Bekkenband heb ik alleen op het laatst gebruikt omdat het ook de boel weer "lui" maakt. Heb je al een goede bekkentherapeut? Kan je dat zeker aanraden. Zelf heb ik veel baat bij een speciale vorm van voetreflextherapie. Geen idee waar je woont, anders zou dat wellicht ook iets voor je zijn. Sterkte in ieder geval!

@ Suekes: spannend met je jurk. Komt vast goed ;)

O ja, en ik zag nog een heel mooi buikje voorbij komen.

Nou ik ga weer ff lekker onder m'n dekentje...

liefs,
    pooh

9. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @nancy nee,heb niet meer geslapen :( leuk he,dat shoppen.
    @suekes fijn dat je jurk er al is. Hoop dat je nog genoeg groeit i.i.g.
    @Es die is huge! :$ leuk hoor! :D
    @kikkert heb er ook last van,kan amper nog men huishouden runnen. Stofzuigen kan ik niet meer,dweilen ook niet. En kan echt maar 1 kamer per dag doen.
    @chinese kalender: zegt een meisje,de uitgebreide chinese kalender zegt een jongen (met geboortedatum van mij en mannetje) en de gyn zegt 80% zeker een meisje. Dus ben benieuwd! :D

even raad gevraagd,we willen dus de bugaboo kopen. En mannetje wilt er ene met oranje bak. Dus als het een meisje wordt wil ik een roze top. Maar wat neem je dan voor een jongen? (ben sowieso van plan meerdere kleuren te nemen of in de loop van de jaren aan te schaffen moest het volgende beebje van het andere geslacht zijn). MAar weet dus niet goed welke kleur voor een jongen past bij de oranje bak. iemand een ideetje? Cameleon Canvas - Bugaboo Cameleon - Kinderwagens & Wandelwagens | Babypark

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wij hebben een oranje bugaboo, maar met zwarte basis.
    We gaan voor beeb nr 2 nieuwe bekleding te kopen. Miss roze als het een miesje is, en anders offwhite. Dat lijkt me wel lekker voor de beeb in de zomer!

Bij mij begint zich ook eindelijk een buikje te vormen. Gisteren bekeek ik mezelf in het raam en dacht huh, ben ik dat! hahaha!
    Verder ziet nog niemand het hoor, want ik was eerst ook 20 kilo zwaarder dus iedereen denkt vast dat ik het niet vol kan houden...

11. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    wij hebben de oranje basisbak met als kap die special edition van Paul & Frank. kan bij jongen en meisje

12. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    @es jee wat een buik. dat is wel een verschil met mij, want ik heb nog helemaal niets.

chinese kalender waar kan ik die vinden?

13. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    ik heb hem al gevonden. de kalender zegt meisje. ikzelf denk jongen.

Wij hebben 1 maart weer echo, dus dan zullen we het weten.

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier zegt de kalander ook een meisje.. nou echt niet he!! wordt zeker weten een kerel :p:p

Phoe he, wordt een druk weekendje.. vanavond op visite bij het broertje van mijn vriend.
    Morgenochtend de oude tv meubel leeg ruimen en slopen!! we krijgen maandag namelijk een nieuwe :)
    De muur erachter moet geverfd worden dus doen we morgenmiddag gelijk maar als die kast toch weg gaat..
    Zondag housewarming, maar ik denk niet dat ik mee ga, het is een vriend van mijn vriend en dat is echt een gozer die ik niet mag! Dus hij gaat maar alleen erheen hihi..

Sorry voor de kleuren in mijn bericht! ik had zin in een vrolijk berichtje :D :p

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Gezelli Es! moiie buik zeg, schelen niet veel hoor, merk wel dat ik nu een klein beetje op je achterloop. op de plek waar beeb zit ben ik 104cm nu.

leuk die chin. kalender he?
    erg spannend wat het wordt!

kikkert sterkte met bi, rustig aan doen meiden met bekkenklachten!

Lizz jammer zeg! Maar met 20w weet je t ook. Bij mij wilden ze t ook pas vanaf 18w doen maar nu heb ik n normale echo en ze kijkt meteen even of er wat te zien is. Is een pretechobureau.

Ga lingo kijken schaam schaam, zo terug!

Xx

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hallo dames.. Hier ben ik weer ;)
    Niet veel energie meer moet ik zeggen. Lekker gewerkt en nu heerlijk weekend :D Maandag weer naar vk!!

Es: Lekkere buik. Ik zou ook foto nemen van mn buik, maar dat doe ik morgen wel even. Nu net gegeten ;) !!

17. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Sam! Is het al bekend hoe het zit met je mans werk?

Jaaa chinese kalender.. bij mij komt elke keer uit een jongen en ik denk dat het klopt! In de familie van mijn man zijn allemaal eerst jongens geboren en daarna meisjes... dus ik verwacht dat mijn eerste kindje een jochie wordt en mijn tweede een meisje! Ben erg benieuwd of hij de familie standaard door geeft.

Ik ben vandaag 11 weken :D YAYYYYY Nog 1 week en dan vertel ik het aan echt IEDEREEEEEEN :D Mijn buik is iets gegroeit, maar het is nog steeds niet noemenswaardig hahahaha.

xoxo

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik vandaag 15 weken :D :D !!!

Neej hopelijk maandag of dinsdag... We wachten maar weer af..
    Heel vreemd ik heb hier dus vanochtend gepost en op andere topics ook ,maar staat er dus niet bij :( :( !!

19. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Ohhh ok! Nou spannend nog zeg!

Jaaaa gefeli :D 15 weken! Wow! En jij voelt de kleine al toch? Leuk zeg :D

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh hier voel ik de kleine steeds meer, zo leuk :D :D Schopt er lekker op los :D !!

Deel Deze Pagina