Ooooo ik ben weer zo in mijn nopjes! Nu weer een schommelstoel gescoord op Marktplaats voor E 15,- Precies zo eentje die ik wilde! Hij is nu nog oranje maar we gaan 'm wit verven. Vond een fotootje op internet, dit is 'm, ben er zo blij mee! Bekijk bijlage 42132 En we hebben net de commode al wit geverfd. Erg mooi geworden! Hij moet eerst nog drogen en in elkaar gezet worden, dan maak ik ff een fotootje
Thankssss Gisteren weer voor het eerst in lange tijd misselijkheid gehad... maar vandaag gaat alles weer prima.. best vreemd als je bijna geen symptomen hebt.. lijkt wel of alles normaal is.. behalve dat mijn broeken niet meer passen... dit is voor het eerst in mijn hele leven dat ik straks van een maat 34 moet afstappen :S eek
Oh, geweldig Nancy! Erg mooi. Wij hadden vroeger ook een schommelstoel. Zooooo leuk! Voor degene die weer in een nieuwe week zijn gearriveerd gefeliciteerd. Vindt het zelf altijd nog een goed gevoel om weer een week verder te zijn. Mijn buik is nu in omvang 93 cm. Heb van een vriendin een mommy measure gekregen. Heb jij die ook Suekes of meet je m gewoon met meetlint. Vergeet zelf wel aldoor een foto te maken van mijn buik. Misschien van het weekend. Mannetje is vrij namelijk. Wil ook wel even wat mooie foto's maken van de natuur! M'n nichtje is ook zwanger. Wist het al een paar weken maar nu heeft ze het aan iedereen verteld. Denk dat we 2 weekjes schelen.
Leuke stoel Nancy! Sam en Shelly, gefeliciteerd met jullie termijn! Helemaal leuk... En Sam, wat onwijs leuk dat je de beeb al zo goed voelt. Hoe voelt het trouwens? Hihihi, kan ik mij alvast voorbereiden. Lizz, ik meet elke zaterdag mijn omvang gewoon met een meetlint. Was afgelopen zaterdag 86 cm en ben begonnen met 80 cm... Gaat hard dus...Ook weeg ik elke zaterdag en tot nu toe 3,2 kilo aangekomen.
Fanatieke wegers en meters !! Hier niet hoor, zie zo wel dat ik een buik krijg !! Ja hoe voelt het.. Het is nu nog wat gekriebel, of zeg maar van die tikjes tegen de binnenkant van je buikwand.
Jippie, hij doet et weer Es, mooie buik! Susanne, sterkte! Chinese kalender, klopte 2x niet bij mij Voorgevoel wel, dus ik ga maar weer op mijn voorgevoel af. Hopelijk laat uk de 19e zich bekijken tussen de beentjes. Hier vandaag ook 15w, jippie!! De rest ben ik alweer kwijt,solly Ben helemaal gaar, sins gisteren volop aan het ruzieen met instanties. Dankzij de bezuinigingen die zijn ingevoerd, krijgen we geen PGB en TOG. 2 toeslagen die we zo hard nodig hebben om alle onkosten en zorg te betalen voor Damian. Het komt er tegenwoordig op neer dat je een kasplant moet zijn om het te krijgen. Dat onze knul door gebrek aan hulp en begeleiding zichzelf verwond en totaal onbereikbaar is geworden is nog niet ernstig genoeg:x We mogen op eigen kosten naar een praatgroepje, wat ze dan mooi een 'cursus'noemen. Het is gewoon te zot voor woorden dat ze je zo in de kou laten staan. En maar afvragen waarom er steeds meer problemen zijn met kinderen rara hoe zou dat toch komen? *solly, moest ff stoom afblazen*
@ Mamasan, wat verschrikkelijk dat ze je gewoon in je sop gaar laten koken. Ze moeten eens goed naar situaties kijken, ze denken tegenwoordig het door de telefoon al te kunnen ruiken hoe de situatie is. Sterkte ermee want dit sucks. @ Sam, hier heb ik het idee dat ik de kleine ook af en toe voel. Het voelt bij mij als luchtbelletjes, tikjes net alsof het een spiertje is dat je ook wel eens bij je oog hebt. Ik weet natuurlijk niet of ik het goed voel maar heb sterk het gevoel dat het de kleine is. Nog een paar weken wachten en dan voelen we het echt goed. @ All, vandaag niet heel veel gedaan. Beneden verdieping schoongemaakt en een klein doosje boodschappen gehaald. Nu weer last met opstaan door rugpijn doortrekkend naar de buik. Ik las gister trouwens dat de kleine nu de grote heeft van een theelepel, wat schattig, haha.
Ja dat klinkt wel bekend marsim Wie weet !! Je komt er gauw genoeg achter !! Onze kleine theelepeltjes !!
hmm mannetje en ik zijn net lekker uit eten geweest! Beetje jammer alleen dat de biefstukjes niet meer mogen... chinese kalender zegt bij mij meisje. Bij Ymke klopte het. Ik ga onze schommelstoel op mp zetten, dus als iemand nog een witte stoel zoekt... Wij hebben er geen plek meer voor en eigenlijk hebben we er ook niet veel opgezeten..
Wat een K*Tzooi zeg, wat moet er gebeuren voordat he wel hulp krijgt. Het zit soms echt krom in elkaar in NL hoor.
@Mamasan, wat een (*&^%-zooi zeg, niet te geloven :x Sterkte ermee joh... @Guppie, Haha laten we nou net een beginnetje gemaakt hebben met de stoel verven, helaas..
Ik heb zelf helemaal geen gevoel mbt het geslacht maar gisteravond zei ik tegen mijn mannetje: Ik heb mevrouwtje theelepel in mijn buik, haha.
ugh mamasan wat een gedoe Niet leuk! Sterkte ermee Jaaa ik heb ook positiekleding in XS gevonden.. het enige wat er tussen hing bij de winkel! Gelukkig ook nog eens leuk spul. Net een schoonmaakwaan gehad hehe. Hele huis is nu sauber Ik weet niet of ik hier een test ga kopen om te kijken wat het geslacht wordt! Het kost 30 dollar en ze zeggen dat het 82% klopt... wat denken jullie? Bestaat dat ook in Nederland? Je doet hetzelfde als bij een normale zwangerschapstest. X