goede avond dames!! Heb alleen de laatste pagina gelezen, sorry.. Hoop dat het met iedereen goed gaat! Wij gaan ons hele nieuwe huis verbouwen, keuken, badkamer, woonkamer en alle slaapkamers.. Phoe ook erg veel geregel! Wel leuk om keuken en badkamer enz uit te kiezen @bubsie, verevlend van je bekken. sterkte hoop dat je snel tereecht kan! @zwangerschapscursus. denk dat ik yoga ga doen. Bij Sam niet gedaan. Ontsluiting vordere bij hem niet en hij lag zo dat ik heel lang persweeen had. Hoop dat met yoga als dat weer gebeurd dat ik het beter volhou.. Iemand hier ervaring mee? @fruit HEERLIJK maar ook vooral VETTE dingen gaan erin, PATATJE MAYO is mijn lievelings op het moment haha, mijn eetlust is zegmaar helemaal terug Wij zoeken op het moment erg naar een jongensnaam, meisjesnaam hebben we maar jeetje wat is dat moeilijk zeg!! Lukt het bij jullie? of zijn jullie daar nog niet mee bezig? Hoop dat het met iedereen goed gaat.. Ik ga morgenavond terug lezen want morgen overdag ga ik bij familie aan de andere kant van het land op bezoek dus ben wel een dagje zoet.. Maandag weer naar de GYN kijk er erg naaruit vanwege de krampen die ik nog heb, blijf toch erg ongerust.. Dikke knuffel voor iedereen die hem nodig heeft!! Liefs
Goedemorgen!!! Wat een klote nacht zeg!! Kon niet slapen van de verf lucht in huis, het sloeg op mijn keel en hoofd. Ik maak me een beetje zorgen, aangezien dat nooit goed kan zijn voor de gezondheid van je ukkie. Heb wel even gegoogled, en kom een hoop verhalen tegen dat het voor 1x weinig kwaad kan als je er maar niet elke dag in moet leven.. Ik hoop het dan maar, want nu zit ik me weer zorgen te maken
@es ik heb zwanger geschilderd. hengt er vanaf welke verf je gebruikt. Als die op basis van water is kan het geen kwaad. En de acrylverf is iets schadelijker maar veel minder dan vroeger. Goed verluchten he!
Mogguh dames! @Marj/Guppie, balen dan he, dan lijkt net of alles tegelijk komt.. Veel succes met de verbouwing @Bellamano, Hier hebben we al de namen Meisjesnaam zijn we het nog niet helemaal over eens maar komt goed @Es, Ik zou me niet al te druk maken (al begrijp ik het wel!). Ze zeggen dat 1x niet zoveel uitmaakt. @Hier, Vandaag 16 weken!!! Jeeeeeeh weer een mijlpaal. Straks even kijken wat bij deze week hoort Gisteren toch naar de verjaardag geweest, was onwijs gezelli en waren dus pas om half 2 thuis 8) Alle meiden zaten aan mijn lip, zo grappig en ze vonden mijn buikje prachtig Ze willen met z'n allen weer eens naar een groot (house)feest, maar ik weet het niet hoor... Kan dat kwaad (Sorry als ik nu heel dom overkom...) Ligt hier weer een laagje sneeuw, meer meer meer Fijne zondag meiden!
@ nancy Ik ging met me eerste ook regelmatig na zo'n feest geen house maar hardstyle gaat og harder Nu heb ik gewoon geen fut meer Als je niet te dicht bij de box gaat staan maakt t nie zo veel uit hoor Ik kan niet wachten tot 25-01, grrrrr wil wete wat er in mij groiet Ik kan trouwens de hartslag nie vinde met de angelsound,( bij me eerste wel)
@ Nancy, ik heb wel eens gehoord op het moment dat het kindje dingen kan horen dat je zulke feesten beter niet kan doen. Kindje krijgt daar teveel van mee. Dus tot ongeveer 23/24 weken kan het nog, als ik het goed zeg. @ All, vannacht weer heerlijk geslapen. Slaap de laatste 3 dagen weer goed daarvoor was het even minder. Haal het nu dus weer heerlijk in. De namen, meisjes namen hebben we er nog 2 maar 1 heeft zeker de voorkeur. Jongensnamen hebben we er nog 2 en daar zijn we nog niet uit. Het is ook zo dat mijn schoonzusje in april moet bevallen. Ik had me echt voorgenomen om me bij de namen te houden, maar ja. Het gaat voornamelijk om de meisjesnaam. Ik heb al zo'n lange tijd die in mijn hoofd. We hebben al 2,5 jaar moeten wachten tot dat we eindelijk zwanger werden en moet ik dan mijn naam ook veranderen als zij dezelfde hebben?? Ik vind het lastig moet ik zeggen. De meisjesnaam vind ik echt zooooooooooooo leuk. Ik vind het moeilijk. Hopelijk hebben zij een andere naam, ik hoop het echt want het zou echt een domper zijn. Een hele grote.
We hebben ook terpentine gebruikt om de laatste dingen schoon te maken.. en ik lees dat dat wel schadelijk kan zijn en je dat dus moet vermijden.. Verdorie.. ben nog steeds niet gerust gesteld!!
@Mamma chan/Marsim, Oei nu weet ik het ff niet meer hoor hihi @Es, Internet kan je leip maken hoor, niet teveel naar kijken.. Hoe kan ik je geruststellen?
Mogguh! Meiden die aan de klus zijn succes! Wij hebben gelukkig nog uitstel tot na de bevalling, maar in aug/sept gaat het toch echt gebeuren en vertrekken we naar Belgie. Dan zitten wij lekker in de zooi. Nancy, ik ben toen ik 25w zwanger was van de oudste nog naar Sensation Black geweest, kan geen kwaad hoor. Heb toen ook hele leuke reacties gehad van andere feestgangers, zelfs een zooi gasten die proostten op mijn buik Vorig jaar zou ik naar Trance energy gaan, maar helaas liet mijn bekken het afweten. Dit jaar weer een poging als ik geen bekkenproblemen heb tenminste. De gyn zag er trouwens ook geen probleem in, vruchtwater dempt een hoop. Es, volgens mij kan het pas kwaad als je iedere dag in die dampen hangt. namen, voor een meid hebben we het al, voor een jongen niet gekeken, aangezien ik overtuigd ben dat dit een meid is Ik ga eens lekker broodjes bakken en eitjes koken, heb hongerrrrr
Es: joh je hoeft je echt geen zorgen te maken na 1 nachtje zo.. Wel de boel goed luchten. Daarbij ben je voorbij de eerste 3 maanden en dat scheelt al een hele hoop!! Het is verder al een heel eind compleet, moet alleen nog groeien!! Even logisch nadenken!! Als je zelf de wc poetst met bleek is dat ook niet gezond, maar je wordt er ook niet meteen ziek van toch... Nancy gefeliciteerd met de 16 weken !!
Oke ik zal me proberen minder zorgen te maken dank jullie wel! Maar ik doe dat dus NOOIT meer haha, verven en terpentine gebruiken!! wordt er helemaal nerveus van..
@Mamma chan/Mamasan, ok dank jullie wel. Nee zeker niet elke week en ik moet het ook nog zien gebeuren want ze roepen wel eens meer wat.. Maara dan weet ik dat in ieder geval thanks @Sam, Dank je wel!!
Goedemorgen dames! Hier net wakker , heerlijk geslapen @ Nancy: feli met het behalen van deze mijlpaal! @ Verbouwen: succes meiden! wij hebben ook nog 3 plannen klaar liggen, 1 gaan we sowieso nog doen voordat de beeb komt (verbouwen van de garage) de andere 2 (verplaatsen keuken en verdieping op de garage met doorgang naar het woonhuis) moeten we nog plannen........ @ verf: mannetje heeft de bouwpakket verf weer van boven gehaald, is dat slecht voor de beeb?? (= email verf) Sorry als ik meiden vergeten ben...... We gaan hier zo maar es ff eten, broodjes uit de oven met ham, kaas, ananas, komkommersalade, blaadje sla, hmmmm!! heerlijk
@Einneh, Dank je wel! Kweet niet of dat kwaad kan.. Wat voor verf is het precies? Wij hebben trouwens verf op waterbasis gebruikt en dat kan zeker geen kwaad.. Zo hey lekkerrrrrrrrrr! Hou je ook wat voor mij over
@ Nancy kom maar langs (als je durft met de duinvorming hier.... sneeuw hier aardig en waait ook nog hard ), dan gooi ik er nog een broodje extra in!! Verf is voor die bouwpakketen van vliegtuigjes en auto's enzo.... ach ik stuur meneer wel naar de achterkamer toe te verven dan zal het wel wat meevallen denk ik.....
Hoe kan je zien dat het verf op waterbasis is.. heb de pot helemaal doorgelezen maar kon niks vinden..
Hoi meiden!! Ik hoor een hoop over verbouwen.. hier ook nog steeds aan de gang, we hebben t afgelopen jaar ongeveer alles al gedaan! van de slaapkamer opknappen tot aan een nieuwe keuken en de achtertuin helemaal opnieuw bestraat (daar moet vriendlief in t voorjaar nog wat aan afwerken enzo) Nu zijn we druk met de gang.. nieuwe plavuizen liggen al en een deel is geverfd maar dat moet dus nog afgemaakt.. Ook moeten er een paar woonkamer/keukenmuren nog geschilderd worden en dan is t tijd om de computer/hobbykamer te verhuizen naar een kamer ernaast, want waar ik nu zit wordt babykamerr!! En voor die babykamer heb ik ook alweer grootse plannen.. ik ben bang dat we nooooit klaar zijn met alles! en ben die bende ook meer dan zat! naja, we zijn wel lekker klaar als de kleine komt.. Ook wil ik heeeel graag andere meubeltjes, maar van de week is de auto afgeschreven dus we moeten eerst voor een nieuwe auto kijken.. Pfffff waarom komt alles altijd tegelijk he?!! Ook moeten we echt een nieuwe woonkamervloer ben ik bang.. we hebben nu hout en dat is helemaal versleten en waterplekken erin (was zo bij de verhuizing en door de verbouwingen niet beter op geworden ) maar de planken zijn te dun vrees ik om t te laten schuren en lakken.. maar dat zal wel een project zijn voor als de kleine er al is.. Enige waar ik nu echt van baal is dat ik door alle drukte en dergelijke niets meer kan (tegenwerkend lichaam zal ik maar zeggen ) en dan wordt t me wel eens teveel al die dingen die ik gedaan wil hebben en de rommel in huis om me heen..
Acrylverf is op waterbasis, is ook weg te halen met water als t nog nat is.. Andere verf is lak en is op terpentinebasis..
@Einneh, Daar kom ik hoorrr! hahaha geintje O dat is niet zoveel lijkt me, gewoon goed ventileren en dan is er niks aan de hand.. @Es, daar hadden we van de week ook naar gezocht op het blik maar staat er niet op!! Weten wel zeker dat het de goede is want speciaal gevraagd en ook handschoenen gekregen. Was oude baas van mijn vriend, die werkte vroeger in een verfwinkel..