Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Dus die email verf voor bouwpakketten zal wel niet zo goed zijn, nou ja dan mag meneer verven en dan ga ik bouwen ;) hihi

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pampapilio, Jeetje wat een plannen!! :$ Wel mooi resultaat tegen die tijd dan ;)
    Hou je taai, ik zou er eerlijk gezegd nu niet aan moeten denken.. 8)

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Nee wij eigenlijk ook niet hoor.. maar na t een kwam t ander geheel ongepland of onverwachts.. zal t beetje uitleggen ;)

Van de zomer kregen we t idee voor een leuk tuinhuis.. een grotere.. maar dan moesten we ook andere bestrating..
    dus dat begon met tekenen en willen en eindigde in flink wat ritjes vanaf marktplaats en daardoor nu mn hele achtertuin in de gratis sierbestrating! :D

t tuinhuis stelde we uit want t keukenblad was op.. en ik vond de keuken wat klein, dus ik neuzen op marktplaats want ja kastjes erbij ofzo kon dan ook meteen wel toch?

Toen vond ik per toeval een keuken die helemaal onze stijl was, en na wat puzzelen en maten opvragen bleek dat ie helemaal PRECIES paste bij ons, en dan zouden we ineens gaan naar een U-keuken.. Nou dat zagen we natuurlijk helemaal zitten en die kans konden we niet laten gaan ;) (me wel zwaar vergist in de prijs van t aanrechtblad want door extreme diepen hoeken moest die op maat gemaakt worden en das een prijs waar je u tegen zegt :$) maarja..

De oude keuken die erin zat wilden we de onderkastjes van in de schuur doen.. die zit bij ons aan de voorkant van t huis en wordt gebruikt als binnenkomst en dan zouden daar mooi extra spullen in kunnen.. maarja, dan moet die ook wel helemaal geschilderd worden he? :D

Nadat al die dingen aan de gang waren kwam de buurvrouw dat t schuurdak bij haar enorm lekte al een hele tijd, en dat t repareren eigenlijk niet meer ging.. t dak was te oud..

Dus er kwam even een klusje bij, nieuwe dakbedekking! dat hebben we dan wel LATEN doen.. dat scheelde wel even ;)

Ook moest buiten alles geschilderd worden.. en terwijl we dat aan t doen waren kom je natuurlijk achter rotte onderdorpels, balen! en dan maar weer vervangen he ;).. terwijl we dat aan t doen waren sneuvelde er een paar plavuizen in mn gang..

Dus je raad t al, die moesten dan ook maar vervangen worden! ook had onze hond als pup daar aan t hout gekauwd dus moesten we toch schilderen.. ach, dan maar alles gelijk in andere kleuren he ;)

Al met al was t een soort domino-effect aangezien er altijd wel iets misging of zorgde dat we weer wat anders moesten doen.. :)

de woonkamer schilderen wil ik al heel lang en dat is ook eigenlijk niet veel werk.. dus dat vind ik niet erg..

Maaaaaarja.. we zijn hier 2 jaar terug in gaan wonen en toen hebben we eigenlijk niets gedaan, nu is alles toch alsnog helemaal naar onze zin straks ;)

4. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Hey meiden

ik heb vanalles gelezen maar geen puf om er op te reageren.

Zat er ff een beetje doorheen.
    Heb eigenlijk de 18e en 19e examen voor mijn werk, maar heb verteld op mijn werk dat ik dat echt niet zie zitten. Dat ik er om stress en dat nu niet goed voor me is.
    Weet niet of dit veel effect zal hebben op mijn contract maar dat is dan jammer. Doe mijn werk goed dus daar klagen ze niet over. Het punt is alleen dat die examens maar 2x in het jaar worden gedaan. Volgende is in juni en wilde die graag doen, maar mijn manager geloofd er niet in dat ik met een dikke buik dat kon gaan doen. Heb hem verteld dat ik de intentie wel heb, maar nog nooit eerder zwanger ben geweest dus geen idee heb.

Ook moet ik deze maand onwijs veel overwerken wat ik toch wel voel aan mijn buik. En thuisgekomen heb ik nog geen rust, moeten vanalles regelen voor ons huisje wat we volgende week krijgen. Heb geen idee waar ik de tijd vandaan moet halen.

Gister en eergister enorme bonje weer met mijn moeder gehad. Mijn moeder gedraagt zich als een klein kind en een zielig hoopje en vind het makkelijker om andere mensen de schuld te geven. Heb mijn vriend er op af gestuurd om te gaan praten en daar kwam eigenlijk uit dat het niet nodig vind om te veranderen. Gelukkig heeft mijn vriend gezegt dat als zij niet veranderd ik ook niet veranderd (ben in afgelopen 2 jaar al alle kanten op veranderd doe ik dus echt niet meer als zij geen stap doet) Dus ben helemaal klaar met der. Best wel erg, maar zijn is mijn mams niet meer zeg maar.

Sorry meiden, maar moest het ff kwijt!

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Wat een verhaal is t geworden! :D hihihi :)

6. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Luckyblue, meid wat rot dat je er even doorheen zit. Vervelend dat het contact met je moeder zo is!

@ Nancy, ik heb het alleen van horen zeggen hoor. Geen eigen ervaring. Geloof ook niet dat het zo heel schadelijk kan zijn voor de uk maar denk wel dat het er onrustig ofzo kan worden. Ach als de gyn enzo zegt dat het geen kwaad kan geen zorgen maken dan en lekker gaan. Het zal me toch erg zijn als je echt alles moet laten als je zwanger bent.

7. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Mag ik ffjes een ego bericht plaatsen

Gvd hier is het weer eens zover!!
    meneer had gisteraaf verjaardag van een kamaraad(waar die vorig jaar ook half 6 van thuis kwaM)

Nee dit x zou dat niet gebeuren, (we moesten vandaag ook naar de kerk om de doopschelp op te halen, dat wist hij!!

Wat gebeurde er: Meneer stuurde sms om 1 uur, zo gezellig hier ik blijf nog ff, vervolgens stuurde ik sms denk je aand e kerk om 10 uur!
    Ja dat ding!!! kan ik wel later ophalen toch? was zijn reactie:x

Vervolgens heb ik hem om 6 uur sms gestuurd waar die was,bij me neef( ook een kamaraad van hem)
    Ik zei blijf daar ma slapen wil je niet in huis, maar meneer kwam tog om 8 uur thuis. Ligt nu nog in bed, ik ben dus ook niet naar de kerk geweest want hij lag nog in bed:x:x

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    mama chan: mannen!!! :x soms denk je echt van: was ik er maar nooit aan begonnen!! ;)

Hier: nu even met de hond door de sneeuw wandelen en daarna naar een housewarming! ook echt veel zin in ;) niet dus..
    Ik wilde thuis blijven maar volgens mijn vriend kan ik dat niet maken.. hoezo niet? heb een goeie smoes toch? :D :p

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pampalio, dus een beetje onmacht (het domino-effect) pffffff niet fijn maar wat zal jij een mooi huis/tuin hebben straks!! :D

@Luckyblue, Wat een gedoe meid.. Ik zou dat examen persoonlijk naar volgend jaar uitstellen hoor, maar dat is mijn mening.
    Wat betreft je moeder; het blijven egoisten he (alcoholisten), praaaat me er niet van! En je probeert ze te helpen he maar uiteindelijk moeten ze het toch zelf doen.. De borrel en het zelfmedelijden vieren hoogtij, hoera NOT! :x Denk maar even aan jezelf nu meid, je hebt het hard nodig..

@Mamma chan, Zoooo ik zou ook pissig zijn ja :x (al wil ik geen kolen op het vuur gooien hoor). Egoistisch ook, bah.. Succes, denk dat er zometeen wel een bommetje gaat barsten denk ik :(

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh dames.. t is allemaal wat!!!
    Ik zal maar niet roepen wat we hier allemaal nog moeten doen, maar dat komt rustig aan wel wat.. ;) !!!
    Mamachan:GRRRRRRR dan was ik ook pissed geweest..grrrrr..

Sorry..vben even bezig,dus geen tijd om overal op te reageren!

11. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Marsim, ja ik zal het ook nog even vragen aan de VK, maar komt goed :) Thanks voor je antwoord in ieder geval

@Es, ja dag maak je zelf wel uit, niks moet alles mag..

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Zit het topic te lezen over genante bevallingen whahahahahaha de tranen rollen over m'n wangen whahahaha :D:D:D

13. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    dat is inderdaad een geweldig topic!

Laatst had ik het daar ook niet meer. Er was iemand die was ingeknipt gaat ze tegen de gyn zeggen als ze gehecht moet worden.
    NIET TE STRAK HE, whahahaha. Die ga ik onthouden.

Hoop natuurlijk niet dat ik ingeknipt moet worden ofzo maar hij is geweldig.

14. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Heerlijk mannen en feestjes..... dit zou net een actie zijn voor die van mij.... :(...... **KNUFF**

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Hoe zit het weer er bij jullie uit?? het sneeuwt hier best wel hard en veel.
    Er ligt hier voor de voordeur een bultje sneeuw hihi :D kan de deur open doen maar moeten bij springen om buiten te komen, dus dan maar binnen blijven ;)

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Marsim, whahahaha geweldig! Maakt het ook allemaal wat luchtiger :D
    En hoe vond je die van: Lig ik hier maar te persen en het enige wat komt is... EEN DROL!! whahahaha nou toen kon je me echt opvegen whahaha :D:D:D

@Einneh, hier is redelijk wat gevallen maar valt nog best mee.. Friesland heeft het goed te verduren de afgelopen weken he :(

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
  18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Nancy: ja de afgelopen weken is het hier eigenlijk steeds wit geweest en erg koud.... vind het wel gezelli zolang ik maar niet naar buiten hoef en iig niet in de auto!
    vandaag wilden we toch lekker rustig aan doen nu hebben we een goede smoes ;)

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    @Nancy: gefeliciteerd met je 16 weken! En dat topic is inderdaad geweldig. Heb het vorige week gelezen en kon werkelijk waar niet meer stoppen met lachen:D. Wat een verhalen!

@Es: ik heb hier paar weken geleden babykamer zelf staan verven met verf op acrylbasis en ook terpetine gebruikt. Helemaal niet bij nagedacht dat het misschien schadelijk kan zijn. Lijkt mij dat 1 keertje niet zo erg is... als je nu schilder van beroep bent dan wordt het een ander verhaal8).

@Pampilo: jeetje wat een verbouwing bij jullie! Klinkt wel heel erg goed... en in ieder geval fijn dat nu alles alsnog naar jullie smaak is.

@Luckyblue: als jij geen goed gevoel hebt bij het maken van het examen, dan moet je het volgens mij niet doen. Dan komt het waarschijnlijk toch niet goed omdat je er met een negatief gevoel in gaat. Doen wat jij denkt dat goed is voor jou en de baby!

@Mamasan: jeetje zeg... mannen! Zou onwijs pissig zijn:x. Helemaal omdat hij donders goed weet dat jullie naar de kerk moesten. Grrrr, soms!

@Sneeuw: het is een wondere witte wereld. Heeft sinds gisteravond non-stop gesneeuwd. Pfff, ben het echt onwijs zat. Vind het een heel mooi gezicht hoor, maar voor mijn werk moet ik erg veel en ook ver weg rijden (morgen bijv naar Almere, een rit van 2 uur enkele reis) en met die sneeuw is dat niet echt een pretje. Na ja, we zien het morgen wel weer.

Gisteren lakentjes opgehaald en zet mij in een babywinkel en de bankrekening slinkt met minstens 10%:D;). Onwijs mooie luiertas gekocht, zwart en super groot! Jeeh!!!!!!!! Past ook mooi bij kinderwagen, die is ook helemaal zwart... Is trouwens een Mutsy Transporter....

Fijne dag allemaal!

20. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    @mamasan; wel fijn dat t goed bevallen is in t ziekenhuis! heb je in t verleden een zwangerschapscursus gedaan? of wil je zoiets nu gaan doen?

@pooh76; heel erg bedankt voor al jouw tips! een goed idee van t bevallingsplan! in loop bij Bronovo in den haag, en ben al een paar keer van gyn moeten wisselen, door switchen van baan enz. dus helaas heb ik niet echt een band kunnen opbouwen nog. we hebben even op de website gekeken en ons ingeschreven voor een info-avond! t lijkt me wel fijn om even te kijken 'waar' t allemaal gaat gebeuren en wat info te krijgen. maar t is zeker wel fijn om positieve verhalen te horen :)

@nancy; wat gaaf in een bad thuis bevallen, dat was idd ook mijn droombevalling! lijkt me een hele bijzondere ervaring!

@shelley; wat voor een test heb je gedaan als ik mag vragen?
    klinkt wel erg grappig!

Deel Deze Pagina