Marj: Hier ook donderdagmiddag naar de ijsbaan is de planning, maar door de sneeuw is hier het ijs heel slecht .. Vind ik ook heel erg !!
jee morgen 15 weken. nu gaat het wel weer snel. Buikje begint een klein beetje te komen, maar kan mijn broeken nog zonder moeite aan. ben tot nu toe zo'n 1,5 kilo aangekomen, dus dat valt ook wel mee. Ben geloof ik de enige in europa die niet in de sneeuw zit. Wij zien wel weer op het journaal etc. maar bij ons in Parijs ligt niets en is het ook niet erg koud. Maar zodra je buiten Parijs komt daar ligt de sneeuw al. Hier in Parijs zwem ik om in beweging te blijven en ik zit op yoga, maar ik weet niet of ik door moet gaan want dit is gewone yoga en denk dat dat te heftig wordt straks. ik heb bij Bol.com een dvd met zwangerschapsyoga gekocht. misschien dat dat wat is.
Grrr:x, net een gesprek gehad met mijn leidinggevende en wens om straks 28 uur te gaan werken uitgesproken. Geeft aan dat hij dat te weinig vindt, 32 uur is wel mogelijk... Maar dat vind ik echt te veel. Hij gaat er nog over nadenken maar ik denk dat er niet veel goeds uit komt... Ben echt verdrietig nu want ik vind 32 uur echt te veel, maar mijn baan wel heel erg leuk. Na ja, moet maar even afwachten misschien heb ik nog geluk8).
Hier gaat die weer goed, heb gister ff ales eruit geknald, ( of het helpt) haha hij zei wel van ja ik snap het.. Nja hij was erg lief, Nu begint ons zoontje ziek te worden, hoesten, gister voor we na bed ginge alles overgegeven, en hij had zwarte poep!!!! Nu ligt die nog te slapen, ik ga zo naar de dokter want ik vind dat toch wel btje raar!!
Zo wordt je ff uit bed gebeld.. moet je je als de sodemieter aankleden want ze staan te wachten voor de deur, dus ik heel snel uit bed stappen krijg ik toch een hele harde steek in mijn banden dat ik gewoon terug in bed viel van de pijn! Ik even hard geschreeuwd naar buiten: Kom eraan hoor!!!! Maar het was onze nieuwe tv meubel mag Vincent (ook de eerste x dat ik zijn naam hier noem geloof ik) vanavond lekker in elkaar gaan knutelen!! Dit is 'm!! Bekijk bijlage 42741
HOI Meiden, ik ben verhuisd, en heb geen internet op moment. Zit nu even snel bij moeder te kijken, kan niet alles teruglezen. Hoop dat alles goed gaat met iedereen. Ik ben net bij de verloskundige geweest, en hartje weer gehoord. xxxxxx
@suzanne. heel veel sterkte meid, gecondoleerd! neem je tijd. we zien je hier zodra je er aan toe bent.
hier even en update,, vannacht weer hele nacht wakker geweest,vervelende darmkrapen{zijn er nog meer meiden die dit hebben nu?] en jongste dochter ziek,erg hoesten en overgeven,dus het hele weekend aan het wassen en strijken geweest,net naar de huisarts geweest en een kuurtje gekregen,dus hopelijk knapt ze nu op,want ben moe!!!!! donderdag weer controle vk dus spannend!!hoop dat de uitslag van het bloed er is,want wil wel zeker weten dat ik nog de zelfde antistoffen heb als 3 jaar geleden! voor iedereen een knuffel
Es Geweldig mooi!!! Neej hier geen erge darmkrampen.. LIjkt me niet fijn!!! Nummer4: aah bakkes..Beterschap daar!! HIer zometeen naar de vk (nou ja, 3 uur afspraak ) Eline fijn en we zien je wel weer verschijnen !!
heey sam,succes bij de vk heb nu ook duidelijk de baby gevoeld vandaagexact rond dezelfde termijn als bij de derdezo een mooi gevoel is dat toch
goede middag! Naar de gyn geweest vanmorgen, alles was goed en mag bij de verloskundige! Wel die van het ziekenhuis op de afdeling gyn maar dat is toch een goed teken . Moet wel nog in het ziekenhuis bevallen maar dat wilde we toch sowieso! Ik ga nog even terug lezen
Vervelend die darmkrampen! En hoop dat je dochter snel opknapt!! Wat geweldig dat je de baby al voelt, hoop dat het bij mij ook niet lang meer duurt
Owh wat vervelend meid***KNUFF** Hoop dat je toch lekker die 28 uur mag gaan werken! Ik zal voor je duimen!! Weet je al wanneer hij het definitief weet?
susanne, gecondoleerd en heel veel sterkte meid! meiden die vandaag op comtrole mogen,veel plezier! nummer4, beterschap mt je dochter! Dithje, balen van die uren, hopelijk gaat het toch nog lukken. Mama chan, jij ook beterschap met de kleine. bellamano, fijn dat je naar de vk mag! gewicht, ik ben ook nog maar 1,5kg aangekomen, maarrrr ik was nog niet alles kwijt van de vorige. Darmen, ik heb er ook goed last van, vanmiddag maar weer een fles roosvicee laxo scoren. Ik zal weer eens gaan rennen.. Even een eten geven en dan door naar therapie en boodschapjes, weer zo'n ren en vlieg middag pfffff
Wow wat klinkt jouw weekend super!! Ik kan me voorstellen dat je helemaal blij bent! Heerlkijk meid ook dat je mannetje zo super trots is op jou en de beeb
Als eerste iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Graag wil ik mij ook bij deze groep "juli 2010 Mama's" voegen. Mijn naam is Jessica en ben 29 jaar. Onze 1e echo hebben we al gehad en tot nu toe ziet het ernaar uit dat ik eind juli uitgerekend ben. Morgen krijgen we onze 2e echo omdat ze het de vorige keer niet helemaal goed konden zien. Groetjes, Jessica
Oeeh die roosvicee laxo moet ik ook echt nog halen Es succes met je drukke dag! Hoop dat ik nu een beetje op iedereen heb gereageerd als ik toch iemand ben vergeten sorry!! Gewicht ik val nu niet meer af zoals voorgaande weken maar ben ook nog niet aangekomen, maar dat zal wel snel komen ben echt af en toe een vreetzak