Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Jessica gefeliciteerd!! Leuk dat je bij ons komt meekletsen! Is het jullie eerste kindje?

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Nee! Geef hem in ieder geval deze week de tijd en dan hoop ik dat hij volgende week uitsluitsel kan geven.
    Baal er echt ontzettend van en ben zelfs een beetje verdrietig:(.

Bedankt voor je lieve reactie!

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    O nee he!! Is me verkoudheid bijna weg ga ik hoesten!! :(:(
    Arg!! houd ook niet op he..

4. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

hebben jullie ook wel eens zo'n trekkend gevoel onder in de rug en aan de zijkanten van de buik? heb soms zelfs het gevoel dat ik een harde buik heb...

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi!
    Es: wat mooi!
    Dithje: dikke knuff!
    Eline: wat fijn! gefeli weer!
    Mamjes: welkom en feli!!
    Kikkert: was ik idd al achtergekomen haha, maar stond op dat het ook daarvoor kon en dat had ik toch al in huis, dus worth the try!

Ok weer geen tijd dus, sorry! Moet zoveel mogelijk sollicitatiebrieven voor Bart schrijven want we moeten echt wat anders vinden hoor. Vanaaf naar de zussenavond van mams, Bart heeft toch de late. Kan mijn tante mooi even meekijken naar de trouwjurk, ze is handig.

Hoop dat verder alles goed is hier!
    Dikke knuff Sue

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jessica, gefeliciteerd en welkom :D Veel plezier met de echo!!

Sjimmie: Dat gevoel herken ik..Je banden!!!

7. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    zijn dat de banden? kan me dan helemaal niet zo herinneren, voelt net als een harde buik.... wordt er een beetje ongerust van...

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja ik had het bij Jildou ook niet, maar nu dus wel.. VOlgens vk zijn dat je banden .. Herken het gevoel van 'harde buik' er ook wel in. Heb ik ook wel last van.. Maar bij mij is hij dan niet keihard,maar zo voelt het wel.

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Sorry wel meegelezen maar kan nog niet antwoorden want voel me berooooeeerd! Vanmorgen gekotst WTF :( nog geen seconde misselijk geweest en nu dit bij 16 weken...?!
    En mijn kop knalt uit elkaar bleeeeeh
    En geen hond die hier op mijn werk er rekening mee houdt, dus deze hier pakt zo een taxi (carpoolen met vriend en die kan echt niet weg) en dan ga ik naar huus!

Als ik me beter voel, dan kom ik nog even reageren doei doei XXX

10. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Betreschap nancy!! verrot die koppijn had ik gister ook weer:x

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Beterschap meis!!

Oké, dat mn buik groeide, dat had ik zelf ook al gezien. Maar dat ik een buik van het formaat van 22 weken heb :p HAHA... Maar verder weer goedgekeurd. Had ook niet anders verwacht :D !!

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ah Nancy! beterschap! een griepje waarschijnlijk, vervelend! doe lekker rustig aan!!

Argg ik moet nog een uur wachten totdat mijn vent thuis is! ik wil de tv meubel in elkaar hebben!! 8)

Net een flinke wasmand was weg gevouwen, ook dat weer gedaan gelukkig!

Nu lekker niksen..

13. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland

ja dat gevoel herken ik zeker!!dacht al dat ik gek werd maar als jij het ook voelt zal het wel kloppen;)
    is dit je eerste kindje?
    xxx

14. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    nacy,veel beterschap meis!!!
    sam,super dat alles weer ok is,enne die buik,,ik lijk wel 20 weken ipv 14;)zou het komen omdat het de vierde is???

ga zo even dochter naar vriendinnetje brengen en boodschappen doen,ben vanavond weer online:D

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nou ik lijk ook wel 20 weken ipv bijna 15 ;)
    Ze zeggen dat je van de eerste niet zo snel groeit maar dat is bij mij dus echt niet zo! bij mij gaat het net zo hard als iemand die al 3 kinder gebaart heeft :D haha..

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Wij gaan trouwens van de week naar deze kinderwagen kijken van Quinny 3in1 :D:D:D

Bekijk bijlage 42836

17. mamasan

mamasan Fanatiek lid

zooo ik ben ook weer uitgesjeest :D

Mamjes, welkom en alvast veel plezier morgen!

sjmmie, yep je banden, ik heb het ook als ik teveel gedaan heb.
    Zoals nu dus :(

Nancy, beterschap en er heerst buikgriep, dus ziek lekker uit!

Es, Als je de zelfde kou hebt gepakt als mij ben je er bijna vanaf.
    Het hoesten was hier het laatste en ik ben er bijna vanaf.

Buikkies, showen meiden :D

Volgens mij ben ik weer bij, nu eerst ff lekker een kop thee en een pak stroopwafels wegwerken :D

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nummer 4. ik heb t dan wel over mn baarmoederhoogte he!!

Es: ziet er goed uit. Mag ik je een tip geven? Ga een paar meter er mee rijden en neem een bocht, een haakse zeg maar. Als je de achterkant optilt dan moet je geen 3wieler kopen, want dan staat hij instabiel en kiep je zomaar.. Als je gewoon de achterkant zeg maar gewicht zet, en de voorkant omhoog doet,dan kan het wel.. En.. je zei dat jullie een hond hebben? Deze lijkt me niet erg geschikt voor zandpaden etc...

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    @Nancy: beterschap meis!

@Mamjes: welkom!

@Sam: gelukkig alles goed, fijn!

20. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hello ladies,

daar ben ik ook weer. Poeh he, wat een hoop bij te lezen. En nou reageren natuurlijk. Is weer typisch een gevalletje van braintraining voor zwangeren :D

@ Dithje: balen zeg. Mijn vorige baas was ook zo en heb toen precies hetzelfde antwoord gekregen (bij m'n vorige zwschap). Uiteindelijk nu een andere baan en nu gelukkig wel 3 dagen kunnen werken (ben van 32 nu terug naar 26 uur) Ik hoop dat het je gaat lukken.

@ mamachan: klinkt niet goed zeg, zwarte ontlasting. Hoe was het bij de dokter? Ik hoop dat alles goed is. Beterschap in ieder geval voor de kleine!

@ Nancy: beterschap!

@ Es: leuke wagen en mooi meubel! Maar wat Sam (volgens mij) zei is wel waar. Ik heb zelf een Quinny met 3 luchtbanden (de speedi). Mocht deze de test niet doorstaan zou je kunnen kijken naar een wagen met 3 luchtbanden, dan kun je met de hond ook makkelijker het bos in en het stand op. Succes!

@ mamajes: welkom!

Sorry, de rest ben ik vergeten.:)

ff een vraagje voor de meiden die de kleine ook al voelen: voelen jullie de kleine elke dag net zo goed? Ik heb vorige week namelijk de kleine veel duidelijker gevoeld dan nu. Geen idee meer hoe dat vorige keer was. Het kan ook zijn dat m'n baarmoeder nu toch aan het kantelen is (dat zou wel super zijn!) en dat ik daarom wat minder voel. Maar toch, ik ben erg benieuwd naar hoe dat bij jullie is.

Nou, ik ga de zuurkool opzetten. Mss nog tot vanavond!

liefs,
    pooh

Deel Deze Pagina