Pooh: ik voel de ene keer de kleine heel vaak op een dag en dan weer eens een dag of 2 niet.. Die test was vooral bedoeld of je met een 3 wieler kunt rijden. Er zijn namelijk heel veel mensen tegenwoordig die de achterkant optillen als ze de bocht om gaan. En als je dat met een driewieler doet, ga je geheid een keer over de kop !! Wij zelf hebben 1 met 4 luchtbanden, ook omdat we honden hebben! Weet niet hoe jullie hond is en wat hij gewend is, maar t komt hier eigenlijk vaak voor dat Jildou 2x in de wagen moet op een dag en dan moet je een stevige wagen hebben. Ik denk dan ook dat deze wagen een 2e nog wel overleefd, maar een 3e niet denk ik !!
O dank jullie voor de tips.. heb idd wel een kinderwagen nodig die makkelijk wendbaar is ook voor strand enz vriendlief is hier flink aan de knutsel met de tv kast soms hoor ik gevloek maar het komt vast goed, kan me dr beter maar niet mee bemoeien
met het gewone wiel van de buzz kom je het bos inderdaad niet fatsoenlijk in. Wij hebben er toendertijd een all terrain voorwiel opgezet, dat scheelde een hoop, maar ideaal is het nog steeds niet. Het dubbele voorwiel van de buzz kun je trouwens ook zo kopen als je bang bent voor kantelen. Ze kosten allebei ong. 65,- Nu heb ik de mutsy 4rider, met 4 luchtbandjes en wauw wat rijdt dat ineens licht! Zelfs door een dik pak sneeuw kom ik heen en dat ging met de buzz echt niet. Pooh, ik voel mini de ene dag ook meer dan de andere. Wel grappig, net als de grote broers wordt hij/zij druk in de auto Lekkerrrrr trouwens zuurkool, hubbie vind het vies, dus we eten het zelden.
@ Shelly: allergisch voor fruit, dat lijkt me erg vervelend! moet er niet aan denken! @ Es: mooi tv meubel!! @ Jessica: gefeliciteerd en welkom! @ zieken: beterschap!! **KNUFF** @ hier: echt ontzettend moe..... bah.... moet zo naar korps maar denk dat ik om half 9 (in de pauze) maar naar huis ga zoals ik me nu voel..... bah... verder wel goed, wilde vandaag met mijn leidinggevende een gesprek aangaan maar hij had het nogal druk morgen nog maar eens proberen! hoeveel uur gaan/zijn jullie (gaan) werken??
sam,dat dacht ik al pooh,ik voel het de ene x erg duidelijk en dan weer een tijd niks,is normaal voor deze termijn mamachan,,wat is een speedy??
Hansje actief hoor Ik wil ook weer gaan zwemmen. Succes Dithje met de uitslag van het aantal werkuren! Ik hoop dat je de uren krijgt die jij wilt. Je baas moet maar inzien dat het te veel is hoor! Mamma Chan wens je zoontje beterschap Es mooi tv meubel zeg!!! En mooie kinderwagen! Eline wat leuk dat je het hartje hebt gehoord! Nummer 4 beterschap en ook voor de kleine Bellamano wat goed Jessica welkom! Aww Nancy beterschap!!! Hahaha Sam dat je buikformaat van 22 weken hebt! Wat gaat dat dan hard voor jou! Einneh nou succes met je leidinggevende morgen! Hier in Denver gaat alles ok... mijn man is nu al onze abonnementen aan het cancellen.. het einde komt nu echt in zicht zucht... Anywayz ik moet even naar Verizon om mijn telefoon te beeindigen... die lui zijn altijd lekker makkelijk... kom je in de winkel, geven ze je een nummer van customer care en moet je zelf gaan bellen! Dit keer wordt ik niet zo snel uit de winkel geschopt! grrrr Fijne dag ladies!!!
@ Shelly: dank je wel! gelukkig doen ze bij ons niet zo heel erg moeilijk over het te werken aantal uren (behalve bij minder dan 16) dus dat moet wel gaan hoop ik.....
jeetje shelly,das ook een hele overstap weer?van de USA naar europa!lijkt me wel cool om in amerika te wonen,zo veel ruimte en mooie dingen om te zien!! wil er ooit nog een x heen!
Wij hebben een Mutsaerts Style. Bevalt verder prima. Ooh er wilde iemand nog een buikfoto... zal ff uploaden
nou ik mocht willen dat ik zo;n buik had:x:xik ga pas een foto maken als ik 40 weken ben,dan valt me eigen buik niet meer zo op!!haha
Haha, maaaar... jij hebt er al 3 gehad en ik nog maar 1 !!! Ik kan nu al zien dat het allemaal wat slapper is als met Jildou al kon vk eerst weer moeilijk de baarmoeder voelen door mn buikspiertjes ..dacht dat ik die wel kwijt was
heey das mooi,geslaagd dus voor kleding nou ik merk het dus wel,want na de derde zwangerschap is me buik nooit meer in de buurt gekomen van 8 jaar geledenachja ik heb er wat moois voor terug en ben toch al 12,5 jaar getrouwd,dus me man weet wel hoe me buik eruit ziet heb een positiebroek bij miss etam gekocht laatst,ga hem maar aantrekken,want voel me buik gewon groeien,,hebben jullie dat ook??groeipijn
Ja hier ook groeipijn... Nog geen positiebroeken gekocht, kan nog wel in mn gewone broeken .. Voor hoelang weet ik niet.. Shelly succes met alles!!
ik pas ze nog wel,maar om nou te zeggen dat ze lekker zitten???nee niet echt!ik wil eigelijk nog geen pos kleren aan,je bent er zo gauw op uit gekeken he?