Goedemorgen! Es mooi hoor!! Shelly aah wat leuk !! Zo Jildou en ik zitten aan ons ontbijt. Straks even bij vriendin op verjaardag.
heb gisteravond nog een echo gehad, was er niet gerust op, om de zoveel tijd voelde het als een harde buik ook als ik rustig zat. alles was gelukkig goed, het is een teken dat ik het rustig aan moet doen, dat doe ik dus nu ook, mijn kids (nog twee kleintjes) en deze spruit zijn nu het belangrijkste de rest kan een ander ook, nu ligt het niet echt in mijn karakter om rustig aan te doen , maar ja, moet mijn karakter dan maar even bijschaven haha zal eens proberen om alles terug te lezen, maar vind het moeilijk bijhouden met twee kleintjes aan je rok te hangen steeds haha fijne dag allemaal
Hihi ja moeilijk he, rustig aan doen!! Herkenbaar, herkenbaar!! Maar fijn dat alles goed was.. Hoe oud zijn je andere 2 kindjes?
goedemorgen dames! @sjimmie: fijn dat ze je gerust hebben kunnen stellen. Welkom bij het "op de bank" clubje. Rustig aan doen zit ook bepaald niet in mijn aard, maar ik merk wel dat het helpt. @Es: mooi zeg! @ buikjes: mooi!!!!! Ik zal ook eens kijken of ik een foto kan maken en online kan krijgen. @ mamasan: knap dat je dat kan zien! hoe werkt dat dan? En wat is de NUB? (sorry, waarschijnlijk hele domme vragen ) @ Einneh: ik vind dat wel een lage bloeddruk hoor. Niet zozeer je bovendruk, maar vooral de onderdruk (het 2e getal). Bij mij ligt die standaard onder de 65 of 70 en volgens de dokter komt het daardoor dat ik sneller duizelig ben. Ik zou het nog even navragen als ik jou was. Je kunt er verder weinig mee, iets meer zout eten (dropje, chipje etc). Het is in ieder geval gezonder dan een hoge bloeddruk Hier wel weer wat meer last van m'n buik. Maar ja, nog rustiger aan doen kan echt niet.... Maar we klagen niet hoor Ga nu even douchen. Tot straks! liefs, pooh
Nou even denken hoor Sjimmie, hahaha dat weet ik echt niet meer! Mooie buik kikkert, balen dat je nu al minder moet werken. Vond ik de vorige keer erg moeilijk. Ik kan mijn buik echt niet meer camoufleren. Heb nog geen opmerkingen gehad, maar het is echt out in the open zeg maar. Onze nieuwe bank kwam vanmorgen heel vroeg, jaaaaaaaa ben er zo blij mee! Hij is wel een beetje mega, dus ik ben bang dat de box er toch niet naast past... Als alles klaar is zal ik wel even een fototje plaatsen, maar nu is er nog teveel troep. Pfff ben echt zenuwachtig voor vanmiddag zeg!
wat bloeddruk betreft 50 is idd aan de lage kant maar tis ook een moment opname en persoons gebonden. ik heb meestal 120/60 bij mij is de onderdruk altijd aan de lage kant dus dit past gewoon bij mij. waarschijnlijk heb jij ook altijd een lage onderdruk (gehad) hierdoor kun je wel wat dizzy zijn of zwarte vlekken zien voor de ogen. als je twijfelt ff bellen meis. maar een onderdruk tussen de 60 en 90 is goed (dit zijn ook maar richtlijnen he)
@Es: mooie tv-meubel en de muur ook helemaal geslaagd, super! @Kikkert: mooie foto! Sterkte met het rustig aan doen. Snap dat het lastig is, maar wel proberen hoor. Is het beste voor jullie!! @Bloeddruk: hier ook een lage bloeddruk, 110/45 maar eerlijk gezegd niet echt last van. Af en toe een duizeltje... maar dat is ook alles. @Guppie: succes straks! @Sam: veel plezier op de verjaardag van je vriendin!
Dag meiden Even geen puf om te reageren, heel wat blz na gistermiddag Zit nog steeds ziek thuis, voel me nog steeds niet top en m'n werk kan ook het heen en weer krijgen, toedeloe.. Vanmorgen belde ik mijn leidinggevende hoe het ging etc allemaal vragen, 'heb je dit gedaan, heb je dat gedaan" blablabla.. En altijd maar vragen naar de bekende weg want dat heb ik hem dan allang gemaild grrrrrrrr ben (die man) zo zat :x:x:x Maarja, nog maar 4,5 maand BAH Fijne dag allemaal!
ik hen net gebelt met het werk kreeg alleen de ass. van het hoofd eraan, ze zullen wel niet blij met me zijn. maar ik heb gezegt dat het gewoon belangrijk is voor mezelf en voor de kleine in mijn buik dat ik minder ga werken. ik word vandaag nog terug gebelt en ik verwacht een niet zo leuk telefoontje terug van de .... haar zelf, want zo is zijn wel aangezien begrip tonen nogal moeilijk is.
mama san zou je in mijn map kunnen kijken of jij er iets van ziet, als nub expert of is hij niet goed. heb nog andere maar zijn ook onduidelijk, en wee tniet of hij perse of zij moet liggen´ maar meiden hoe ist verder? lang geleden dat ik wat schreef maar lees veel mee, heb niet veel tijd met die anderee kleine hier maar spiek zo af en toe, maar we gaan alweer richtin 15 a 20 weken en ik ik zag net een mooi ebuik voorbij komen, mooi zo hoor mijne is er ook maar had nog beetje dus ach ja zo zie je maar dat t snel kan gaan he en ik heb hem al gevoeld. ik had echo op fontys en ik denk nu sterk dat t eenjongen word, weet niet waarom en dat gevoel heb ik al lang terwijl hun zeiden dat er nog niks te zien was, ach ja met alles ben ik blij nou doei doei
@Nancy: Lekker uitzieken hoor.. beterschap!! @Kikkert: Ook jij rustig aan doen, en wat ze op je werk vinden is nu even niet belangrijk! denk aan jezelf en je kindje Hier: Net wakker! we sliepen pas om 1 uur, ik heb het hele tv meubel nog ingeruimd.. gelijk alle zooi opgeruimd en al. We ruiken nog steeds de verflucht in huis terwijl het nu toch al 3 dagen geleden is, en echt 2 dagen goed gelucht hebben met elke keer raam open enz.. Ik ga nu eerst een boodschappen lijstje maken, want we hebben aardig wat nodig Enn ik ben 15 weken vandaag!!! volgende week geslachtsbepaling!!
Beterschap Nancy! Wij hebben ook verflucht in huis hoor, al is dat ook al een paar dagen klaar. Maar als het op waterbasis is kan het helemaal geen kwaad! Kikkert, jammer als ze zonder begrip reageren. Het is soms even niet anders hoor...
Geen idee of het op waterbasis is.. ik kon het nergens vinden op de pot! Er staat op internet dat je op waterbasis amper verflucht in huis hebt.. Dus ik ben bang dat dit gewoon op terpentine basis was.. want het meurt!
Hey meiden, Es, is mooi geworden! Feli met je 15w. Kikkert,dat is dan jammer voor hun als ze geen begrip hebben, maar je gezondheid gaat voor. sjmmie, valt ieder jaar op maandag Nancy, beterschap! Nub, blijft lastig hoor, dus een expert ben ik niet. Je kijkt naar het eind ruggegraat en de nub zie je als een kort wit streepje erboven. Op de foto die gisteren was geplaatst zag je de nub erg goed. Als de nub en ruggegraat gelijk lopen heb je een meid, staat de nub meer dan 35 graden naar boven een jongen. Dan nog een maar, ligt je kleintje erg krom is het weer lastig of als de nub of einde van de ruggegraat niet goed zichtbaar is ook. Dus je moet het echt voor de fun bekijken en niet meteen roze of blauw gaan inslaan Joel, ik heb voor je gekeken, maar het is helaas niet duidelijk genoeg, sorry Mijn kletspauze is weer voorbij, de kids hebben allebei buikgriep en mama is weer nodig. Tot later!
Heb toch even de VK gebeld.. ik zit al 3 dagen te zenuwen over het verven! Maar ben nu gerust gesteld.. Ze zegt als je niet met je neus boven die pot hebt gehangen en het echt heb opgesnoven (de lucht) hoef je je echt geen zorgen te maken voor die ene keer.. En de lucht die nu nog in huis hangt kan geen kwaad.. kan straks natuurlijk wel nog even goed luchten, trek ik wel een dikke jas aan in huis
helow ladies! es:niet zo druk maken! is niet goed voor je beeb. Maar ben blij dat je gerustgesteld bent. nancy: beterschap! ben de rest alweer vergeten,ben ook veel te zenuwachtig voor de echo straks! Heb nu eindelijk na lang zagen en dreiging met de vakbond alle papieren gekregen voor de ziekenkas. Nu hopen dat ik eindelijk eind deze maand centjes krijg. Ben het wel beu nu,moet al vanaf 9/11 centjes krijgen en het werk vertikte het om alle papieren in orde te maken. Ben dan maar alles zelf gaan halen. Dus willen jullie mee duimpjes draaien dat ik eind deze maand centjes heb? Er zat net een fles amarettocoffee in onze brievenbus,er zat een kerstkaartje bij maar geen namen...erg raar hoor. Heb ook men brandwonde aan men duim open gehaald met men paieren dus zal er sebiet maar een verzorgingske op doen. Voor iedereen een hele dikke knuffel! zal straks proberen op iedereen te reageren! ooh en mamasan,bedankt voor te reageren op de echo van men vriendin.
Dank jullie wel voor de beterschappies! @Kikkert, dus jouw werk is ook lekker meelevend NOT :x Sterkte ermee en hoe is het afgelopen?? @Es, wat mooi je meubel! Heel gaaf Fijn dat je nou eindelijk duidelijkheid hebt over de verflucht POEHEE En gefeliciteerd met je 15 weken! @Mamasan, sterkte met de buikgriep van de kids @Petatje, dat van je werkgeld heb ik even gemist, wat is dit nu weer geen geld krijgen!!? Zijn ze nou helemaal! :x Ga zeker duimen voor je!
suzanne; meid, wat verschrikkelijk. ik wens je heel veel sterkte toe en kracht om dit moeilijke verlies te verwerken.
@nancy ik heb nog steeds geen telefoontje terug terwijl ze zouden overleggen en me dan terug bellen .ik wacht het vandaag nog af en anders bel ik morgen weer terug, vandaag bellen doe ik bewust niet aangezien hun terug zouden bellen. @petatje veel plezier bij de echo meid @mamasan beterschap voor de kids @es fijn dat je gerust gesteld bent, en mooi dat meubel