Nub kenners onder ons look @ album kan je het aan de ruggegraat zien Wil iemand ff kijken bij me echo
@kikkert; wat vervelend dat ze zo reageren, lijkt of ze er allemaal maar vanuit gaan dat iedereen tot 2mnd voor duedate kan blijven werken! tuurlijk we zijn robots! :s @mamasan; buikgriep, dat is naar! hoop dat ze zich snel beter voelen! @petatje; ik duim voor je mee, wat is t verhaal erachter? @es; yay 15 weken! goed dat je gebeld hebt, want t heeft geen zin ongerust te blijven! @nancy; beterschap! tja, leidinggevenden..sommigen zijn niet echt t scherpste potlood uit de doos....
ppfff ben aan het poetsen geslagen (zonder chemische middelen hoor ) Ik denk vandaag ff alle dingen doen die je normaal niet doet.. of maar 1x in de zoveel tijd.. Denk ff de tv goed schoonmaken, we hebben een zwarte flatscreen tv, maar jeetje wat een vette vingers zaten daarop.. normaal zie je dat niet maar wel als je er op gaat letten.. Nu blinkt ie weer 8) Ook de tegeltjes in de keuken konden wel een doekje gebruiken! Ook een vettigheid van al dat koken natuurlijk.. Jaja ben lekker bezig, nu ff broodje eten en ff rustig doen, want mn banden gaan weer zeer doen..
ok,het zit zo. De arbeidsgeneesheer heeft al mijn formulieren doorgestuurd naar HR,die hebben het haastig doorgestuurd naar fonds van beroepsziekten maar vergeten een copie te nemen voor de ziekenkas. Fonds van beroepsizekten had 16/11 alles doorgestuurd naar ziekenkas en daar is nooit iets aangekomen. Ben vanaf de eerste week vandecember gaan horen op de ziekenkas. Nog altijd niets ontvangen. Vanaf dan heb ik met het werk gebeld en elke week gingen ze het opsturen. De week voor kerst zei mevrouwtje van HR dat ze nog altijd aan het wachten was op de papieren van het sociaal secretariaat en dat ze die nog is ging bellen en dan ging ze ze nog voor kerst op de bus doen. Dus ikke na nieuwjaar gebeld naar de ziekenkas en die hadden weer niets aangekregen. Dus ikke furieus naar HR gebeld,ze hadden nog altijd niks gehad van het sociaal secretariaat. Dag erna (vorige week dinsdag) belde ze dat ze de papieren had en dat ze die ging opsturen. Heb speciaal met de ziekenkas gebeld voor het juiste adres enz. Dus gisteren bel ik met de ziekenkas en ze hadden niets aangekregen. Dus ikke gisteren zwaar over men toeren gebeld met HR,ze ging een nieuwe copie opsturen. Heb gezegd dak ze wel zelf kwam halen. Achter hare rug om gebeld naar haar overste,gedreigd met vakbond enzo. Hebben ze zelfs de arbeidsgeneesheer nog opgebeld enzo en deze morgend ben ik alles gaan halen bij HR (zat er nog 1 papier niet bij dus heb er nog een half uur moeten wachte!) en zelf gaan afgeven in Mechelen op de ziekenkas. (ik woon zelf in Edegem,das zeker een half urutje rijden))dus nu is normaal alles in orde en zou ik eind deze maand of begin februari toch centjes moeten zien! Blijkbaar kunt ge beter alles zelf doen! vind het schandalig,heb alsnog zin om de vakbond erop te zetten ma ja,we wachten nu maar af hoe rap de ziekenkas is. Ik ga volgende week maandag is bellen of nu eindelijk alles in gang gezet is,en anders breek ik op't werk den boel af! hoop dat het een beetje duidelijk is... moet men haar gaan drogen maar ben veel te zenuwachtig!!! en Es,rustig aan he...luister maar naar je lichaam P.S. even voor de duidelijkheid:ziekenkas is de zorgverzekering he
@Kikkert, schandalig weer! :x Hopen dat je morgen meer duidelijkheid hebt... @Petatje, ok ik snap 'm... na na na wat een oelewappers zeg! Ik zou er zeker werk van maken, dit kunnen ze toch niet maken!!? Als je hier in NL je salaris niet krijgt is de werkgever zelfs strafbaar SPANNEND zometeen!! Heel veel succes!!
Niet alleen de ruggegraat... Hoe de nub staat tot de ruggegraat, lopen ze evenwijdig dan een meisje, staat hij met een hoek van 35 graden of meer omhoog van de ruggegraat dan een jongen. Zal zo es kijken voor een voorbeeldfoto, is makkelijker uit te leggen. Alleen helaas ik kan geen nub ontdekken
Ha meiden, Ik heb alles terug gelezen maar ondertussen ook alweer bijna alles vergeten, sorry. Had gister 4 uurtjes gewerkt, was eigenlijk net iets teveel. Voelde het weer lekker in mijn rug en buik. Ik ben direct mijn bed in gegaan toen ik thuis kwam. De rest van de avond moeite met opstaan. Ik kijk dus morgen weer even aan. Ga toch die 4 uur weer proberen en anders zit er niks op om toch nog minder te gaan werken. Mijn bloeddruk was gister ietsje lager dan bij de vk maar nog steeds aan de hoge kant. Ik had ook vanaf zaterdagavond hoofdpijn maar ben daar gelukkig nu vanaf. Meiden doe het allemaal rustig aan, een hele dikke knuffel van hier!
en toen de rest Pfff petatje, wat een gedoe zeg,succes! ennuh graag gedaan, laat je nog weten of ik het goed gezien heb? Es, zooo zit jij wel eens stil Kikkert, ben benieuwd of ze nog bellen, ik had al lang alweer in de tel gehangen, maar ja ben dan ook pietje ongeduld Nou de kids hebben me denk ik aangestoken, heb toch maagpijn Manlief belde dat hij ook al aan de race was, dus dat wordt straks nog vechten om de pot
@mamasan; Stil zitten wat is dat? haha, meestal als ik 5 a 10 min heb gezeten achter de pc of tv heb ik alweer wat verzonnen wat ik kan gaan doen Ik kan idd niet goed stilzitten, behalve als er visite is en ik lekker kan kletsen dan lukt het me wel hoor.. Zelfs 's avonds ben ik vaak nog bezig, denk ik; o ja nog ff wasje draaien, o ja nog ff dit of nog ff dat.. dan zegt me vriend ook vaak: Oke en nu kom je hier en ga je zitten totdat we naar bed gaan Toen ik nog fulltime werkte en ik kwam 's avonds thuis uit me werk kon ik nog niet stil zitten want dan zag ik weer allemaal dingen die in huis gedaan moesten worden.. Nu werk ik helemaal niet meer en als ik niks heb te doen wordt ik gek.. haha.. Alleen ik moet me nu wel wat meer gaan inhouden met gekke dingen doen en op vreemde plekken schoonmaken, want ik krijg steeds meer last van bandenpijn.. De verloskundige zei al dat ik het wat rustiger aan moet gaan doen, want ook al ben ik fulltime thuis, werk ik zowat net zo hard als toen ik nog in de trimsalon werkte Maar goed, daarbij komt ook kijken dat ik een lichte smetvrees heb, dus altijd wel wat vind om schoon te maken, zelfs als andere mensen denken: dat is toch schoon..
@es Ik heb ook lichte smetvrees haha erg soms Ik dee bij me vorige zwangerschap ook echt niet rustig aan, resultaat 7 weken te vroeg bevallen!! Nu laat ik dat niet meer gebeuren! Wel heb je van die schoonmaak aanvallen @ mamasan: geen nub? ik ga maandag voor echo, ik zal julliue het laten weten!!
en nog steeds geen telefoontje terug....mijn gedult word hevig op de proef gesteld ik kan hier best boos om worden als wij als werknemer bellen dan moet dat binnen bepaalde tijd maar hun...tsja...
hey ladies! ff heel snel voor ik aan het opruimen sla... Beebje was druk tien teentjes en vingertjes aan het laten wiebelen. Alleen lag beebje met poepje naar achter (echo langs de buik was eerst schedeltje te zien) en dan nog in kleermakerszit. Is nu al dus zo koppig als de papa We zullen dus nog 4 weekjes moeten wachten op het geslacht! Maar alles zag er goed uit,maagje was zelfs gevuld! dus weer heel blij hier!
Petatje, nu al lekker eigenwijs Fijn dat verder alles goed was. Kikkert, al wat gehoord? mamma chan, helaas ik kan hem echt niet ontdekken. Hopelijk laat de kleine maandag meer zien. Es, je lijkt mijn schoonzusje wel Zelfs op bezoek zit ze nog niet stil, hier heeft ze een hulpverbod
@Kikkert, niet te geloven, kan me voorstellen hoor... :x @Petatje, fijn dat alles goed was met het eigenwijsje wel jammer dat je nu weer 4 weken moet wachten..
Sam veel plezier bij de verjaardag van je vriendin Sjimmie wat spannend van je echo en wat fijn dat alles goed gaat. Guppie een nieuwe bank? Toe maar! Nancy beterschap! 4,5 maand is zo voorbij! En laat hem toch lekker... rare vent. Kikkert als ze geen begrip tonen zijn het echte e*kels! Ik hoop dat alles goed komt! Heel veel succes. Joel een jongen? Ja dat idee heb ik ook! Ben benieuwd of het gevoel ook klopt! Es gefeli met je 15 weken Petatje. Ik duim voor je voor je centjes! Ongelooflijk dat ze zo laks zijn! En wat vreemd van je amarettocoffee... ga je toch niet drinken of wel? Ik zou het niet vertrouwen. Oh en wat goed van je echo! Mamasan beterschap
Hihi Shelly, daar was ik al geweest !! Vanochtend al, is nu bijna 7 uur s avonds !! Petatje fijn dat alles goed was en lekker eigenwijs !! Verder hier te veel gedaan: Last van mn rug, buik, bovenbenen en hoofdpijn.. En moet ook nog een les voor vrijdagmiddag vast voorbereiden.. Bah..
hallo meiden. ik kom ook weer ffies om de hoek gluren. wilde alle meiden met een goede echo even feliciteren. ik heb gisteren voor t eerst t hartje gehoord via de angelsound. was wel ff blij mee. helemaal doordat ik nu natuurlijk zo met de uitvaart van papa bezig ben. morgenochend wordt hij begraven en ik moet zeggen dat ik blij ben als dat maar gebeurd is. net lag ik rustig ff uit te buiken op bed na t eten met t gevolg dat ik gewoon doodmoe in slaap viel. kom echt zoveel slaap tekort door al dat gedoe. maar we gaan stug door tot t bittere end met de nodige rustpauzes tussendoor, kleine update van hier en meteen ook weer weg. fijne avond allemaal en tot snel weer
@Susanne, goed dat je even aan je rust toegegeven hebt.. Logisch dat je nu slapeloze nachten hebt. Ik vind het zo erg dat je dit moet overkomen Nogmaals heel veel sterkte en alle kracht voor de uitvaart meis..