die kwalen hebben niks te beteken qua geslacht want meestal zeggen ze dat je meer last hebt van dingen als je een meisje krijgt maar dylan was toch echt een jongen, ik was kotse misselijk&overgeven, overal puisten en uitslag enz..... en nu heb ik bijna nergens last van qua kwaaltjes
hahaha ok sommige mensen zeggen dat meisjes meer kwalen veroorzaken! hehe. Anywayz ik ga even de stad in. Hoor net dat een vriendin van me 11 dagen voor mij is uitgerekend!!! Weer een verrassing. De verrassingen blijven met de dag binnen stromen! Ok fijne avond! Ik check straks wel weer voor de nieuwste reacties, maar dan slaapt iedereen denk ik al XX
Shelly aangenaam kennis te maken !! Nou hier riep iedereen dat het een jongen werd. Ik droeg het als een jongen en bla die bla Nergens last van gehad en toch echt een meid !! Weet ook iemand met 2 totaal verschillende zwangerschappen en beiden jongens, dus het zegt echt NIETS!!! Ik houd het een beetje bij mijn eigen allereerste gevoel, die had het bij Jildou ook goed en dat was dat het een meid was !! En nu is dat hetzelfde.. Weet niet of het zo is hoor !!
Lizz, was het dus toch zwangerschapsischias??? Ooooo, wat erg.. ik heb het ook gehad en dat is zooooooooooooo pijnlijk. Na een paar maanden ging het weg en kwam weer terug direct na de bevalling! Ik wens je heel veel beterschap. liefs, mamaT
en voor de verandering heb ik nog steeds niks gehoort van mijn afd.hoofd dus ik ga haar maar eens verblijden met een telefoontje
ik heb gebelt en ik word binnen 1uur terug gebelt ze had de hele planning al aangepast ik ben benieuwd....want ze weet niet eens hoe en wat qua uren ze heeft maar wat gedaan. zul je zien dat ze me 4 of 5 dagen achter elkaar gaat laten komen en das echt niet de bedoeling, dus alles halve diensten. nou ja ik wacht maar ff af maar ik vrees het ergste ----> ik heb een telefoontje terug gekregen en ze was echt super aardig vraag me niet waarom maar goed liever dat dat een boos iemand aan de telefoon. ik ga vanaf morgen 25% minder werken (25% ziek dus) ik moet wel gewoon de hoeveelheid dagen blijven komen die ik nu kwam maar minder uren op een dag en ik word grotendeel uit de zorg gehaalt omdat ik dat lichamelijk niet aan kan maar ondersteunende taken blijf ik wel doen. we gaan dit 3 weken aankijken hoe dit gaat en anders moeten we het nog op een andere manier gaan aanpakken.
Mogguh, Susanne, heel veel sterkte vandaag! Shelly, leuk je te zien klachten, zeggen inderdaad niks over geslacht.. Bij de jongens 2 verschillende zwangerschappen gehad en deze is ook weer heel anders. Kikkert, ik kan daar zo pissig om worden als ze zomaar wat doen. Ik zou er ook niet mee akkoord gaan als ze je toch dagen achtereen inpland. Volgens mij hebben we hier een 24uurs virusje gehad. Ik ben vannacht nog flink misselijk geweest, maar het is al weer helemaal weg. Ook de jongens zijn weer opgeknapt, gelukkig, want ik heb een record aan poepluiers verschoond gister bah
ja zeg dat wel, ik hoef ook niet meer om 7uur te beginnen maar nu om half 9 dus ik kan in de ochtende ook een beetje rustiger aan doen, want dat opstaan is een heel karwei
ik ga me maar eens verzorgen *schaam schaam* want de hond die zit op me te wachten tot hij kan plassen *slecht slecht baasje*
@Guppie, goed nieuws! Fijn dat alles goed was! @Shelly, leuk om jullie eens te zien! @Lizz, Ischwattus?? Kweet niet wat het is maar het is vast niet goed.. Veel beterschap! @Mamasan, fijn dat je weer uit de poepzooi bent! @Kikkert, hehe nou werd wel eens tijd! :x Ben je blij met de oplossing?? @Hier, nog steeds thuis, baaslief belde me wakker om 10.15u :x Maarja mocht wel eens, heb weer 10 a 11 uur geslapen ofzo Kga ff broodje eten..
geslachtsbepaling is bij mij 30 euro, gewoon bij een echobureau. Kikkert fijn dat ze aardig reageerde en zo hoort het ook! Ik heb wel het gevoel dat het nu een jongetje wordt. Ook omdat ik heel veel mensen ken met 2 jongens of 2 meisjes dus worden wij gewoon die mensen met een meisje en een jongetje Theorie he, hahaha! Als jullie mij willen zien, kijk maar op mn blog; www.homemaaike.blogspot.com Staat mn mooie dochter ook wel op. Al ben ik niet meer zo fanatiek met posten...
Ik laat de geslachtsbepaling doen bij Baby's world, en kost me 40 euro.. Maar als ze het niet kunnen zien mag je wel kosteloos terug komen. Babysworld, Pretecho, 2d, 3d, 4, (erkend) NVOG Echopraktijk - Baby's World
Babyview.nl | Kriebels in je buik! hier gaan wij naar toe met 17 weken, we zijn toen ik zwanger was van dylan ook daar geweest en ze zijn echt goed ze zitten door het hele land verspreid
@Guppie, leuk om jullie te zien! En wat is Ymke een schatje! Je bent ook crea zeg! Super, wil dat ook @Es, ok dank je wel!! Al zegt vriendlief net dat hij perse toch tot 20 weken wil wachten grrrr :x