Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    nancy: kan je hem niet overhalen :D Mijn vriend zei ook eerst. ach joh we wachten wel tot 20 weken, dus heb ik gewoon gezegd, ja maar met 20 weken gaan ze er niet naar op zoek, als ze het geslacht zien willen ze het best zeggen maar als ze het niet zien gaan ze er niet naar zoeken, en ik wil het weten!!
    En zo heb ik hem wel over kunnen praten haha

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Zit trouwens net een artikel in het AD te lezen over dat zomerkinderen beter presteren in het leven en dus eerder hogere functies hebben etc. Hier is een heel onderzoek over geweest en verklaring is omdat zomerkinderen harder hebben moeten knokken op school i.v.m. late/vroege leerling..

Hmmmm heb mijn bedenkingen maar wel grappig om te lezen :)

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es/Kikkert, bedankt voo de tips!! Ga ik zeker doen hihi :D

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    En en lekker boeiend ook, als het maar gelukkig is he :)

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    over geslachtsbepaling.. wij gaan m laten doen bij Dr papa in amsterdam..

Zou m gewoon hier doen, maar doen ze m pas vanaf 18 weken eigenlijk en ik wil t wetennnnnn :D

Dus toch een afspraak gemaakt daar (zeg niet wanneer niemand mag t weten :)) omdat ik zoveel verhalen over hem gehoord heb.. hij schijnt t heel leuk te doen en hij was de eerste met 3d echo apparatuur enzo..

Dus hoewel t wel prijziger is als ik jullie over hoor (55 euro) en t is maar een kwartiertje volgens de website! ben ik echt erg benieuwd! wat ik wel een leuke bijkomstigheid vind is dat ik onbeperkt foto's mee krijg op cdrom..

Hier was t trouwens voor alleen geslacht kijken en weg 35 en voor gewone 2d pretecho een half uurtje 65 euro.. die laatste zouden we laten doen dan.. (misschien doe ik ze stiekem wel allebei :))

6. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goede middag!!

Heb net alles terug gelezen, wow!! wat was het veel.. Gisteren niet geweest, had avonddienst en sam had erg slecht geslapen dus toen hij even ging liggen heb ik dat ook gedaan..
    Ik ben bijna alles weer vergeten, sorry meiden..
    @kikkert al wat van je werk gehoord?
    ik zag ook een mooi tv meubel langs komen!
    @ suzanne: veel sterkte vandaag!
    Misschien een beetje domme vraag maar wat is nub?
    Hier alles zijn gangetje, Sam is overdag zindelijk de laatste week dat is wel lekker alleen had hij net in zijn boxertje gepoept.. gadver wat kon ik er slecht tegen zeg, haha het zat overal heb gelijk maar gedweild.
    Voor alle zieke heel veel beterschap!
    Ik heb het trouwens gisteren op mijn werk verteld en iedereen was heel enthousiast en had al zon vermoeden..

Knuffel

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pampapilio, spannend! Dr Papa, die naam weleens gehoord, die vergeet je niet zo gauw. Zo grappig! :)

@Bellamano, wel goed dat je mannetje zindelijk aan het worden is. Jammer van de bepoepte boxer, jakkie :$
    Leuk dat ze zo fijn reageerden op het werk, altijd leuk! :)

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    TIP! Ik was een beetje aan het surfen naar ideetjes voor de kinderkamer en vond dit -> Styling service | Histor.nl

Echt superleuke verfsjablonen voor de kinderkamer :)

9. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hallo meiden

Ik dacht, zal toch eens een berichtje plaatsen. Ben namelijk ook een juli mama in wording. Ben 20 juli uitgerekend van ons 2e kindje. We waren blij verrast dat ik nu alweer zwanger was, maar het is heel erg welkom :)!
    Ik zal niet veel reageren hoor, ik ben namelijk niet zo consequent en jullie schrijven zooooooooveel! :$
    Ik schrijf ook bij de decembermama's 2008 en die doen het een stuk rustiger aan. Daar heb ik overigens soms al moeite mee hahahaha.
    Maar ik dacht, ik stel me toch even voor....als jullie mijn naam dan is onder in het scherm zien staat (bij wie er online is), dan weten jullie dat ik het ben!

Geniet allemaal van jullie zwangerschap! Voor je het weet is het alweer over hahaha.

Groetjes Joss

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Joss, welkom hier!! Gezellig dat je wat van je laat horen :)

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Welkom Joss!! :D

12. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    gefeliciteerd en welkom joss.
    nancy idd super leuk sjablonen!!

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    @Shelly: leuke foto! Altijd leuk om gezichten/mensen erachter te zien....

@Kikkert: goed nieuws! En wat fijn dat ze zo aardig was... Heb je een goed gevoel bij de oplossing?

@Suzanne: heel veel sterkte vandaag!

@Guppie: bij jou ook goed nieuws, super!

@Nancy: nog steeds beterschap dus voor jou... En wakker gebeld door je baas, belt hij elke dag???

@Bellamano: super dat je collega's zo enthousiast hebben gereageerd!

@Joss: welkom!

Weet iemand hoe het zit met airbags en zwangerschap? Moet je de airbags laten uitzetten of....??? En ik neem aan dat je gewoon tot het eind mag blijven autorijden toch? Een vage kennis van mij zei laatst dat je de laatste 6 weken:$ van je zwangerschap niet meer mag rijden, maar volgens mij is dat onzin toch???

Moet nu vliegen, tot laters...

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    @Shelly: leuke foto! Altijd leuk om gezichten/mensen erachter te zien....

@Kikkert: goed nieuws! En wat fijn dat ze zo aardig was... Heb je een goed gevoel bij de oplossing?

@Suzanne: heel veel sterkte vandaag!

@Guppie: bij jou ook goed nieuws, super!

@Nancy: nog steeds beterschap dus voor jou... En wakker gebeld door je baas, belt hij elke dag???

@Bellamano: super dat je collega's zo enthousiast hebben gereageerd!

@Joss: welkom!

Weet iemand hoe het zit met airbags en zwangerschap? Moet je de airbags laten uitzetten of....??? En ik neem aan dat je gewoon tot het eind mag blijven autorijden toch? Een vage kennis van mij zei laatst dat je de laatste 6 weken:$ van je zwangerschap niet meer mag rijden, maar volgens mij is dat onzin toch???

Moet nu vliegen , tot laters...

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Bellamano, ja gaaf he! Ik heb al een paar leuke uitgezocht: bij een meisje, natuursjablonen (hertje, vogeltje, bloempje, vlinders) en bij een jongen waarschijnlijk de kikker :D word nl kikkergroene kamer)

@Dithje, nou daar lijkt het wel op he! Tot nu toe heeft hij elke dag gebeld ja :(
    Ik heb geen idee eigenlijk over dat autorijden/airbag, goeie vraag!!

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dihtje onzin meid van dat niet meer rijden, als jij je goed voelt mag je zelf met weeen nog rijden bijwijze van. er zijn natuurlijk altijd med. redenen waarom het niet zou mogen maar verder mag je gewoon rijden hoor

17. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Kikkert: Ze kunnen in geval van zwangerschap weinig weigeren.. ze moeten al lang blij zijn dat je je beschikbaar stelt voor werk. Ik heb twee collegae en die zitten al een hele poos thuis..

Guppy: wat een schattig kindje zeg... Alleen jou kon ik nie goed zien.

Voelen jullie de kleine al? Ik had gisterenavond toch het gevoel dat het de kleine was die in mijn buik aan het bewegen was.. voelde steeds van die bobbelige bewegingn.. Iemand dat ook?

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik weet wel dat als je airbags hebt je die uit moet zetten als de baby er is, en dus op de bijrijdersstoel moet vervoeren.
    Als je de airbags niet uit kan zetten moet je je baby op de achterbank vervoeren..
    Maar met zwangerschap heb ik geen id.. wij hebben ook airbags, maar denk dat het met zwangerschap geen kwaad kan.. je baby zit toch wel heel goed beschermd daarbinnen lijkt mij.

19. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Es: Ik heb bij mijn vorige zw bij 37 weken een auto-ongeluk gehad. Vanwege de riem die wat strak zat, moest ik wel meteen naar het ziekenhuis voor controle. Ik had dan net toevallig mijn hand tussen de riem en mijn buik gedaan en wat losser hangen en de stoel verder naar achteren liggen, maar kennelijk is het dus wel zo dat je bij een ongeval direct voor controle naar het ziekenhuis moet.

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mamaT ik voel de kleine al vanaf 12 weken (af en toe) maar dit word iedere week meer.

jullie vroegen mij of ik blij was met de beslissing van het werk, tsja het is inieder geval een stuk beter als nu maar hoe het verder gaat lopen is afwachten ik moet nu 4 dagen achter elkaar werken en dan zal ik vanzelf merken of het wel of niet te doen is. maar helemaal stoppen wil ik niet ivm opleiding of mijn gezondheid of die van de kleine moet het niet toelaten dan stop ik helemaal natuurlijk want dat gaat voor alles.

Deel Deze Pagina