Ik wil nog niet bekend maken dat ik zwanger ben, dus voeg mezelf nog niet toe op hyves...dat komt zodra we iets verder zijn, ok?
o god ja das waar , wij hebben het ook nog nie bekend gemaakt maar goed wat moet je op deze hyves als je geen juli mama bent? denk voor mij geen bekenden
hahahaha, zal ik de hyves naam veranderen t/m de 3 maanden, in: forum ofzo.. dan weet niemand wat.. de inhoud van de hyves is toch onzichtbaar!!
Dus vrienden kunnen niet zien dat ik lid ben van die hyves groep? Je ziet namelijk bij m'n profiel (wat zichtbaar is voor vrienden) wel van welke hyves-groepen ik lid ben....
ik heb de hyves naam veranderd in Forum meiden.. zo kan niemand zien dat het om babys of zwangerschap gaat! en de inhoud van de pagina is onzichtbaar, dus kunnen we toch kletsen over de zwangerschap!
Daarom heb ik nu de hyves naam ook veranderd.. zo kunnen ze op jou pagina niet zien dat het om zwangerschap gaat, maar zien ze alleen: forum meiden.. verder niks
super....alleen ik zie veel hyves groepen als ik zoek op forum meiden, maar kom de juiste niet tegen.
Zo! nu kan niemand meer zien dat het een hyves is van zwangerschappen of baby's!!! De naam verander ik dan wel weer als we allemaal 3 maanden zijn 8) De hyves heet nu dus: Forum meiden voor degene die het niet meer snappen
haha goed zo de naam wijzig ik wel weer als we allemaal 3 maanden zijn, tot die tijd blijven we nog anoniem!
blegh ik moet nog van alles doen in huis, maar heb totaal geen zin.. haha Vanavond op visite bij vrienden, ik ga zo eerst me kast eens leeg plunderen om te kijken wat ik aantrek.. aangezien ik de meeste kleren niet meer dicht krijg! Denk dat het me rokje wordt met een legging.. dat zit teminste lekker losjes
HAHA, w8 maar tot je straks echt overal uitploft! Ik ga nu richting zkh en vanavond lekker avondje samen met man. We gaan het vieren! Tot later!
meiden die hyves is geheel niet zichtbaar voor andere (in je eigen profiel ....jou vrienden/kennissen/familie enz...) niemand kan zien dat jij daar lid van bent alleen wij (de juli 2010 mama's)
meiden,, Ik lees dat de moeders voor meoders komen als je 6 weken zw bent? die mevr komt maandag al bij mij.. wat gebeurd er dan