Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    zo NU staat er iig van alles iets op :p voor de mensen die t leuk vinden ;) hihi..

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    kletskousen :D wel gezellig hoor als er lekker gekletst word ;)

ik heb daarom dus ook niks terug gelezen. ik heb vandaag een klote dag gehad op mijn werk ivm de opleiding. ik heb een gesprek gehad met mijn stagebegeleidster en mevr gunt me het licht in de ogen nog niet eens.....ze heeft met voorordelen liggen te gooien enz... (is te veel om te vertellen) maar waar het zich dus uiteindelijk omgaat is dat zij het niet eerlijk vind als ik mijn opdracht binnen 4 maanden afgetekent zou krijgen (door haar) terwijl andere er dik 9 maanden over doen. terwijl ik mijn werk goed doe, ik werk mijn opdachten netjes uit, ik zoek verdieping in mijn opdachten enz... ze is er dus gewoon op uit om mij het leven zuur te maken of ja leven stage, ik proef gewoon uit alles dat ze me perse verlenging wilt geven terwijl als ik gewoon mijn opdrachten afgetekent ga krijgen binnen deze 4/5maanden dan hoef ik niet eens verlenging van mijn opleiding. ze zei ook tegen me van ja als ik je nu binnen 3 a 4 maanden alles af teken dan ga je je 100% ziekmelden en dan hoef je niks meer te doen....nou ja zeg ik werd echt boos ik heb ook echt van me afgebeten en gezegt dat ik zo niet in elkaar steek, dat ik mijn stinkende best doe om deze opleiding te halen enz... meiden geloof me ik knok hier echt heel hard voor en dan krijg je z'n kwetsend gesprek naar je kop gesmeten ik had de tranen in mijn ogen van woede. ik wil dit zo graag halen en probeer het onderste uit de kan te halen collega's zijn dik tevreden over mij en vinden mij een prettige collega niemand heeft iets op of aan te merken en dan krijg je dit....ik heb het zo gehad op het moment ik ga wel &*())_&^% werken met bekkeninstabiliteit en af en toe harde buiken, ben uitgeput enz... maar toch raap ik me iedere keer weer bij elkaar om ervoor te gaan, ipv een uurtje te rusten heb ik vanmiddag achter de laptop gezeten en een hele opdracht uitgewerkt voor stage en dan zul je zien dat mevrouw het afkeurd.

sorry meiden ik moest dit gewoon kwijt ik heb het zoooo gehad ermee, en als klap op de vuurpijl sneed ik mezelf ook nog in mijn vinger bij mijn ouders thuis toen ik een broodje aan t smeren was nou ik heb ff gehuilt als een klein kind pffffff.....

maar verder gaat alles goed hoor ;)

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    en trouwens vandaag 15 weekjes :D

nog 2 weekjes en dan weten we wat het word

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    haai lady's!

Wij hebben vanavond lekker gegeten bij de griek! al heb ik misschien 4 hapjes op en de rest doorgeschoven naar mijn vriendje.. haha
    Wel een heerlijke dame blance op!! jummmmm :D:D:D

Is het al dinsdag? ik wil weten wat het geslacht is 8)8)

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    mmmmm es das lekker. jij hoeft idd niet meer lang voor dat je weet wat het word SPANNEND

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    mamachan goed geslaagd dus! Je ging toch voor een duo wagen? (ik lees niet alles terug hoor, dat red ik niet)

Pff kikkert ik leef echt met je mee! Vreselijk dat ze je zo wantrouwd! Ik had de vorige keer ook BI en ben met 30 weken 50% gaan werken. Toen ik heb zo vreselijk gejankt en tegen mij deed niemand moeilijk, dus ik kan me echt voorstellen hoe jij je dan moet voelen.
    Niemand wil toch minderen moeten werken door zwangerschap? In Nederland is iedereen zo nuchter erover dat zwangerschap geen ziekte is blablabla. Terwijl je er gewoon niks aan kunt doen als je wel ergens last van krijgt. Ik schaamde toen de ogen uit mn kop dat ik niet meer full time kon werken, durfde het zelfs niet aan mn moeder te vertellen! Erg toch dat het zo moet zijn...
    Iedereen kan iets oplopen waardoor je even niet volledig kan werken, maar als je zwanger bent lijkt het soms wel alsof het je eigen schuld is.
    Nou ja, heel verhaal, maar het is wel klote!
    Ik hoop eigenlijk wel heel erg dat ik dit keer niet zo'n last krijg, al is de kans groot als je al een keer BI hebt gehad toch?

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik hoef ook nog maar een weekje tot de geslachtsbepaling! Bij mij doen ze het al met 15 weken. Manlief kan niet meer wachten sinds hij vanmiddag de lego folder heeft bekeken.
    Volgens mij heeft hij opeens lichte voorkeur hihihi

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pampapilio, wat een schatjes! Mooierds ook zeg! :D

@Kikkert, wat is dat voor een mens joh!? :x Sterkte ermee, sjonge.. Kan je hier thuis ook een beetje over praten of dat ook niet?

@Es, ben niet zo een Griekfanaat, al kan je me voor saganaki wakker maken (gebakken feta) mmmmmmmmmmmmmmmmmm heb gelijk trek! Het is dat er op dit tijdstip geen feta te krijgen is want anders.... :p

Ja voor jou bijna, ik moet nog 4 weken wachten BOEHOE

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @guppie dank je wel voor je berichtje...het is ook gewoon een klote gevoel en het ergste is dat je dan echt zo word aangekeken van ja jij wilde toch zwanger worden....krijg je opmerkingen van ja je moet niet menen dat je de krenten uit de pap kunt halen enz.... nederland is idd heel erg nuchter en af en toe te nuchter in mijn ogen vind het echt erg hoe er met veel dingen word omgegaan. zwanger zijn is geen ziekte al kunnen sommige wel (heel veel) klachten krijgen. ik wist van te voren dat de bi terug zou komen maar had ik nog niet zo snel zo heftig verwacht. en het erge is dat er genoeg vrouwen zijn die wat tijdens hun zwangerschap niet echt heftige klachten hebben maar het zo overdrijven dat ze ineens wel wat heel ergs hebben (niet persoonlijk bedoelt meiden) ik ken er namelijk een paar die dit gedaan hebben vandaar, en door z'n personen word het verpest voor diegene die wel echt iets hebben waardoor het werken gewoon niet meer 100% gaat. uhmmm is het nog een beetje duidelijk???en ik stoot hopenlijk niemand hiermeevoor het hoofd want dat is niet de bedoeling

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy thanks.... ja thuis praten ja en nee hij luistert wel maar krijgt het ook klaar om tijdens het gesprek toch nog ff in een boekje te bladeren, ik heb me wel even leeg kunnen gooien bij mijn moeder ik kwam al met een brok in de keel binnen door dat voorval maar doordat ik me in mijn vinger had gesneden vloeide de tranen rijkelijk (en das heel wat voor mij zo ben ik normaal niet)

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Over geslachtsbepalingen.. ik ben obsessed denk k :D

Heb net t hele youtube afgestruind naar geslachtsbepalingen kijken hoe snel ik t kon zien zodat ik t straks bij ons ook snel zie!! :$

Dit is echt erg.. en moet nog lang wachten.. naja .. voelt VET lang! :)

12. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

Hoe is het hier? ik heb nog niet terug gelezen.... paar dagen ontzettend druk gehad..... :(

Nou ja vandaag lekker vrij en vanmiddag om 13.30 uur termijnecho!!! :D joepie!!
    hierna gaan we naar de Babydump! leuke middag dus!! :D

Ik zal zo ff wat terug lezen!

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!!!

Wat een nacht!! ik zat weer eens hartstikke dicht! ppff! heb maar vicks gesmeerd, ja het helpt wel iets maar niet genoeg.

Vandaag een was dag, bed verschonen enz..

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    goeiemorgen.. vandaag bloedprikken.. helemaal vergeten en geen tijd voor gehad door de drukte!

Oh en weten jullie tot wanneer de vader het kindje kan erkennen? we hebben elke dag wel wat te doen en lijken geen gaatjes te kunnen vinden voor dit soort dingetjes..

Ben blij als t allemaal weet wat rustiger is straks!

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ PamPapilio: heb je hier wat aan?
    Erkenning

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Sorry even ego (ben weer aan het werk en er lag genoeg :x)

We willen ineens toch al geslachtsbepaling en dan het liefst nog dit weekend! Erg he :$
    Maarja alles vol natuurlijk.... pfff baal echt, word zo nog teruggebeld door Babysworld (bedankt Es!) dus nog even afwachten, spannend!!!

Dus misschien weten we het dit weekend al!!! whaaaaaaaaaaaa :$:$:$
    Hou jullie op de hoogte!!

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Whaaaaaaaaa Nancy super! renee van babys world is echt een schat!!! Die doet de echo's :D

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Nancy: al wat gehoord van Babysworld???

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Nee nog niks gehoord :(, maar ze zouden na 12 uur terugbellen dus wacht nog even af....

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    ze belt wel.. ;) hihi.. en ik weet bijna zeker dat jij je echo krijgt het weekend.. zo is Renee wel :D

Deel Deze Pagina